ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

חו"ל למשפחות שאוהבות לטייל

אם תשאלו כמה אנשים שונים מדוע הם נוסעים לחו"ל תקבלו תשובות מגוונות. יהיו כאלו שנוסעים לחו"ל בכדי לאכול טוב, אחרים מתכננים מסע קניות, יש שטסים לטובת ביקור משפחה ויהיו לא מעט ישראלים שטסים לחו"ל בעיקר בשביל לטייל. אנחנו כישראלים אוהבים מאוד לטייל. אנחנו מנצלים כל שבת של שמש בכדי לטייל בצפון, בהרי ירושלים, לבלות בחופי הים, לחוות את מרחבי המדבר בנגב וגם, לבלות חופשות של "בטן גב" בבתי המלון המפנקים של אילת או עם וילות בצפון הארץ

ארץ ישראל היפה עשירה בנופים, מסלולי טיול יפים ושפע של אטרקציות, אך בסופו של דבר אנחנו נאלצים להודות שמדובר בארץ קטנה. אם אתם אוהבים לטייל ומחפשים לראות עולם זה הזמן להכיר אפשרויות של טיולים בחו"ל למשפחות, זוגות, יחידים, טיולי ג'יפים, טיולי קלים, טיולי עומק, טיולים לשומרי מסורת ועוד.

 

טיול משפחות לספארי באפריקה

אלו שכבר ביקרו בספארי של אפריקה מספרים על חוויה מדהימה לכל המשפחה. הילדים והמבוגרים מתרגשים למראה החיות האפריקאיות בגודל טבעי ובסביבה טבעית. זהו טיול חובה בעבור משפחות שאוהבות לטייל, אוהבות טבע ואוהבות הרפתקאות. טיול ספארי באפריקה הוא מפגש מסקרן עם תרבויות אחרות, בעלי חיים, מרחבי טבע פראי ונופים מרהיבים. הטיול מומלץ כטיול גיל מצוות לכל המשפחה. מתאים לילדים בכל הגילאים.

 

טיול משפחתי ליוון (אפשרות לטיול ג'יפים)

האיים היוונים מציעים למשפחות הישראליות הרבה יותר מאתרי נופש במתכונת "הכול כלול". רגע לפני שאתם פוסלים את יוון כאופציה לטיול משפחתי, כדאי שתחקרו מעט על האטרקציות, הטיולים, ההרפתקאות, האווירה הים תיכונית, התרבות היוונית המרתקת, העתיקות והמסעדות. טיולים אל יוון הם טיולים קלילים בהם תוכלו לשלב נסיעה באופנועים, אירוח בבתי מלון עם פארק מים לילדים, מוזיאונים, בילויים בחוף הים, ערב יווני אותנטי בטברנה, כפרים מסורתיים ועוד.

טיולי ג'יפים ביוון מתקיימים באי כרתים תוך נסיעה בהרי האידי, יערות, רכסי הרים, מנזרים, כפרים, נהרות וקניונים. הטיולים מתקיימים במתכונת של נהיגת שטח עצמית (קלה).

 

טיול ג'יפים לגיאורגיה – חוויה משפחתית מדהימה!

גיאורגיה היא מדינה יפה ומרתקת עם מרחבים ירוקים, רכסי הרים, אוכלוסייה מרתקת, שווקים צבעוניים, אוכל טוב וגם חיי לילה. אם אתם אוהבים טיולי ג'יפים, טיול לגיאורגיה הוא טיול חובה בעבורכם. יש לכם הזדמנות לצאת יחד למסע מופלא אל עבר נופים דרמטיים קסומים, הרים מבודדים, כפרים מסורתיים אותנטיים וחוויות של פעם בחיים. הטיול מתקיים תוך נהיגה עצמית בג'יפים אוטומטיים (הדלק כלול במחיר הטיול).

 

טיול משפחות לפני גיוס אל נפאל הרחוקה

הבן/הבת עומדים לפני גיוס לצה"ל ואתם מחפשים רעיון לטיול משפחתי מגבש וחוויתי. טיולי משפחות לנפאל מתאימים למשתתפים בוגרים, מדובר במסע מדהים במהלכו תצליחו לרקום קשרים משפחתיים עמוקים ומיוחדים. נפאל היא מדינה ידידותית ונעימה השוכנת בקרבת הרי ההימליה. הר אוורסט המפורסם נמצא בשטחה. הנופים של נפאל עשירים בכפרים ציוריים, מפלי מים, צמחייה ירוקה, אגמים קסומים, פסגות הרים מכוסות בשלג ומנזרים. אל נפאל מגיעים בכל שנה תיירים מכל רחבי העולם, יש לכם הזדמנות למפגש מרתק עם תרבויות חדשות.

 

למה כדאי לצאת לטיול משפחתי עם קבוצה?

גם משפחות מטיילות שמכירות היטב תנאי שטח ולא חוששות ממקומות חדשים עלולות למצוא עצמן מתקשות בהתמצאות ובעיקר, מבזבזות הרבה זמן יקר בבירוקרטיה. יציאה לטיול משפחתי עם קבוצה מסודרת מבטיח לכם סידורי הסעות, מלון, ארוחות, ג'יפים, כרטיסי כניסה אל האתרים ולוח זמנים מסודר. כל שעליכם לעשות הוא לארוז את המזוודה, לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ולהגיע אל שדה התעופה.

אין ספק כי מדובר באופי שונה של טיול. רק לאחר שתתנסו בו תגלו עולם חדש של טיולים משפחתיים אתגריים ומהנים עם קבוצת משפחות שיש להן ילדים בגילאים דומים לאלו שלכם – קבוצת משפחות שאוהבות לטייל בדיוק כמוכם.

לאחר שתכירו את השטח היכרות ראשונית תוכלו לחזור שוב אל אותו אזור בעתיד בעצמכם. טיול משפחתי שמלווה במדריכים מקצועיים שמכירים היטב את האזור, את פינות החמד הנסתרות, את בתי המלון הטובים ביותר, את המסעדות הידידותיות ביותר בעבור ילדים ואת הדרך המהירה ביותר אל המרכזים הרפואיים הקרובים, מעניק לכם שקט נפשי. עם שקט כזה אתם כהורים מצליחים להירגע וליהנות הרבה יותר מהחוויה.

 

משפחות ישראליות מטיילות כחול לבן עם וילות בצפון

גם אם נראה שכבר טיילתם בכל הארץ מצפון ועד דרום, יש עוד הרבה מאוד אתרים מיוחדים שאנכם מכירים. טיולים משפחתיים בארץ אינם חייבים להיות טיולים קצרים או טיולים המשלבים לינה בתנאי שטח לא נוחים. עם פתרונות הלינה הנכונים תצליחו לשכנע בקלות את כל בני המשפחה להצטרף לטיול, לתכנן טיול של כמה ימים ולטייל בארץ בכל מזג אוויר. גם המטיילים הקשוחים ביותר ייהנו לסיים יום של טיול עם וילות בצפון בהן ממתינים להם חדרי שינה מפנקים, ג'קוזי ספא, בריכה פרטית, ארוחת שף ושאר פינוקים.

קיימות וילות בצפון בקרבת שביל ישראל, באזור שבילי הטיול של הר החרמון (מצודת נמרוד), בקרבת המעיינות הטבעיים וגם בגליל המערבי באזור מערת הקשת. שילוב בין וילות בצפון לבין טיולים אתגריים בשטח הוא הדרך גם לטייל ולגם ליהנות מפינוקי החיים הטובים. רק בישראל משפחות מטיילות בשבילים במהלך היום ומסיימות אותו בארוחת ברביקיו לצד בריכה פרטית של וילת אירוח יוקרתית.

 

 

 

 

 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015