ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

בין חדש לישן: בואו להכיר את הקסם של יפן

יפן מורכבת משרשרת עצומה של איים באוקיינוס השקט שבמזרח אסיה וזה חלק מהיופי הטבעי שלה. באופן מפתיע, מרבית האיים ביפן מאוכלסים ולכל אי יש מה להציע מבחינת נופים, קולינריה ואטרקציות. בין השטחים השונים של יפן יש מרחבי מים עצומים, כאשר כל אי שונה מעט בטבע שלו, בצבעוניות שלו ואפילו בזני החיות והצמחים ששוכנים בו.

יפן היא מדינה שמשלבת בין הישן לחדש. התרבות המודרנית ביפן צעירה, תוססת וצבעונית מאין כמוה. בערים הגדולות תוכלו לראות תסרוקות בכל צבעי הקשת ולבוש ססגוני. בכפרים ובערים הקטנות תוכלו למצוא את התרבות ההיסטורית העתיקה של יפן, שעדיין חיה ובועטת במדינה כבר אלפי שנים. החל מטכנולוגיה פורצת גבולות ועד מסורת שמרנית, יפן היא מדינה שאין דומה לה.

  

בין המנגה למקדש

קומיקס מנגה, אורות ניאון, מסכים, רכבות מהירות - יפן לא תמיד מציגה את החיזיון המסורתי והרומנטי. בטוקיו למשל, תוכלו למצוא גורדי שחקים כמו במנהטן, מועדונים ומסעדות יוקרה. טוקיו היא עיר בעלת אווירה מטורפת וסוערת, רועשת וסואנת. היא הדוגמה הטובה ביותר לתרבות היפנית המודרנית: צבעונית, קיצונית ומרגשת.

 

בעיר טוקיו יש משהו בלתי יאמן: היא ממש מתעקשת שתעשו חיים, שתבלו ותחגגו. אטרקציות ביפן לא קשה למצוא בבירה: תאי קריוקי, נקודת תצפית מרהיבה על העיר, שיט בימיה של טוקיו על סירה יפנית ומרכזי קניות עצומים. גם חיי לילה ביפן מספקים חוויות משוגעות מאין כמוהן: ביפן מתחילים את הערב מוקדם ומסיימים אותו לפנות בוקר.

 

במקביל למודרניות ולבניינים הגבוהים יפן מצוידת גם בחופים טרופיים, מפלים חמים, מנזרים ותרבות. ברגע שיוצאים מהעיר אפשר למצוא ביפן שקט ושלווה נדירים, עם ניקיון אסתטי מרהיב, מקדשים וטבע עוצר נשימה. במרחק של שעת נסיעה אחת בלבד מטוקיו הסואנת נמצא הר פוג'י, אחד ההרים המפורסמים בעולם. ההר העצום מוקף בשמורות טבע מרהיבות, יערות ושדות פרחים שאסור לפספס.

הדרך הטובה ביותר לשלב בין ישן לחדש, מודרני ומסורתי, היא קולינריה ביפן. יפן ידועה בטעמה האנין ובחשיבות הרבה שהיא מקדישה למרכיבים הטריים, לעיצוב הארוחה ואפילו לסדר האכילה. החל מסושי, דרך אוכל רחוב ועד בשר קובה - ביפן תוכלו למצוא כמה מהמאכלים הטעימים והיוקרתיים בעולם. רק אל תשכחו להקשיב לחוקים של השף, ולטבול את הסושי בסויה רק פעם אחת.

 

טיול מאורגן ומהנה ליפן הוא הדרך המושלמת לחוות את המדינה הקסומה הזאת. כאן באיילה גיאוגרפית תוכלו למצוא טיולים מאורגנים שייקחו אתכם בין שביליה המפותלים של אחת המדינות המיוחדות בעולם. בואו לחקור איתנו את העולם המיוחד של ארץ השמש העולה, בתנאים שלכם. אנחנו מציעים מגוון של מסלולים המתאימים לקבוצות שונות, באורכים שונים ובדרגות קושי אחרות. פנו אלינו עוד היום וארזו מזוודה לקראת החופשה הבאה שלכם!

 

 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015