ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

המדריכים שלנו

אצלנו באיילה גיאוגרפית אנו מאמינים שהמפתח החשוב ביותר להצלחת הטיול הינו בחירת המדריך הטוב ביותר ליעד. כלל המדריכים בחברתנו נבדקים בקפדנות ואיכותם לא מוטלת לעולם בספק. בין מדריכנו בוגרי הדרכות טיולים בארץ, בחברה להגנת הטבע ומורי דרך מורשים בישראל שאת יכולותיהם המצוינות העתיקו אל הדרכות הטיולים בחו"ל, המבטיחים חווית טיול בלתי נשכחת בכל מקום על פני כדור הארץ. אתם מוזמנים להתרשם מצוות המדריכים שלנו
אבי בלום
למדתי תואר ראשון בגאוגרפיה באוניברסיטת תל אביב, עם התמחות במטאורולוגיה וגאולוגיה, ותואר MSC בניהול תיירות באוניברסיטת סארי שבאנגליה. הדרכתי שנים רבות בבי"ס שדה הר מירון ובחוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע ואני מורה דרך מוסמך. אני מומחה בטיולי ג'יפים במסלולי טורקיה , הקצ'קר, קפדוקיה והרי הטאורוס ודובר טורקית, רומניה, יוון, מרוקו, ירדן, רכס הפירנאים שבספרד וגאורגיה, אני מדריך בתוניסיה הנהדרת על שלל אתריה הארכיאולוגיים, בנורווגיה הנפלאה והמדהימה ובדרום אמריקה. אני עובד באיילה מזה כשלושה עשורים. מתפעל את יעדי דרום אמריקה, באפריקה את נמיביה ומסלולי הג'יפים ברחבי העולם. גר בתל אביב, 200 מטר מהים! נשוי ואב ל 2 בנות מקסימות
קרא עוד
אבי סופר
מדריך ותיק בארצות אירופה, שולט באיטלקית, ספרדית, פורטוגזית צרפתית ואנגלית ומדריך בספרד, פורטוגל, איטליה, צרפת יוון ומרוקו. בוגר אוניברסיטת תל אביב ובעל ידע רב בהיסטוריה, טבע ותרבות אירופה. על פי עדות המטיילים אבי מצטיין ביחסי אנוש מעולים ויכולת ניהול טיול.
קרא עוד
אופיר מטרני
"אני מדריך טיולים בחו"ל כעשור, עוסק גם כמורה דרך בארץ ומומחה ליעדים גיאוגרפיים, אנתרופולוגיים וחברות מסורתיות. בעל החיים האהוב עליי הוא האדם, ועל כן בחרתי ללמוד אנתרופולוגיה. אני אופטימיסט אבל מוכן לגרוע מכל, ולא פחות חשוב - מאמין ונחוש בדרכי להדריך ולחלוק את הידע שלי והאהבה לתרבויות וטיולים. המקדש שלי הוא הטבע והאקדמיה היא הבית שלי, במסגרת ההכשרות שלי - קורס מדריכי טיולים לחו"ל, קורס מורי דרך, תואר ראשון בתקשורת וניהול, תואר שני בדיפלומטיה ויחב"ל, תואר שני מחקרי באנתרופולוגיה וכעת עוסק במחקר במסגרת המחלקה לאנתרופולוגיה באוניברסיטת תל אביב. התשוקה שלי בחיים היא לטעום מהאקזוטי ולהבין את האחר, והאהבה הגדולה שלי זה להעביר את הקסם הזה הלאה בהדרכה"
קרא עוד
אופק רון-כרמל
עיתונאי וצלם גיאוגרפי, כותב ומצלם ל''מסע אחר''. בילדותו חי ביפן וספג את התרבות, היופי והמנהגים היפנים. למד בתואר ללימודי אסיה באוניברסיטת חיפה עם התמחות בשפה היפנית. מורה דרך מטעם משרד התיירות ומדריך טיולים בארץ. מאוהב בחווית הטיול וההרפתקה, ומודה על כל קבוצות המטיילים שנהנות לטייל איתי בארץ ובעולם. מדריך ברגישות, בהומור תוך התאמת התוכן באופן אישי למטיילים, ומשלב בטיולים טיפים לצילום תמונות מדהימות בסמארטפון, כדי שננציח את החוויות הבלתי נשכחות..
קרא עוד
אורי גלובוס (דר')
ד"ר אורי גלובוס דובר השפה היפנית מדריך בנושאים מגוונים מזה כ 25 שנה. בעברו הדריך טיולים בארץ והצטרף לאיילה גיאוגרפית כדי לשתף באהבה הגדולה שלו ליפן. אורי הגיע לראשונה ליפן לפני למעלה מ 20 שנה על מנת להתמחות באומנויות לחימה אך הסקרנות לתרבות היפנית הביאה אותו לחזור ולגור ביפן כ 7 שנים ולהשלים בה דוקטורט. כמדריך, אורי מסור לאנשים ויעשה הכל כדי שכל מטייל יהנה מחווית טיול מושלמת.
קרא עוד
אורי לוי
שמי אורי לוי, בוגר קורס מדריכי חו"ל של החברה הגיאוגרפית ומזה 5 שנים אני מדריך טיולים בבלקן, בדגש על בולגריה, מקדוניה הצפונית ויוון. הכשרתי המקורית היא בתחום הפיננסים ולאחר שנים רבות בתחום החלטתי לפני מספר שנים לממש חלום ולהפוך תחביב וותיק למקצוע. הידע והניסיון שלי מהתחום הכלכלי והתכנוני, חברו להכשרתי כמדריך ולניסיוני העשיר כטייל וותיק בכל יבשות תבל ומסייעים לי בתכנון וביצוע טיולים והדרכה. כאדם סקרן מטבעו, אני אוהב תגליות חדשות ונהנה לשתף אחרים בחוויות הקשורות לגילוי מקומות חדשים ומסקרנים. הומור וצחוק הם חלק בלתי נפרד ממני והם משמשים חלק מהשפה בה אני משתמש כדי לתקשר ולהדריך מטיילים.
קרא עוד
אורי לוין
נולדתי בקיבוץ יגור, ואני חי היום בפרדס חנה. את התואר הראשון בחוגים להיסטוריה ופילוסופיה עשיתי באוניברסיטת תל אביב, והתמחתי בתרבויות המזרח הקדום, המזרח התיכון ודרום מזרח אסיה. טיילתי לאורכה ולרוחבה של יפן. אני מדריך היום טיולי עומק, טיולי ג'יפים וטרקים בטורקיה, ניו זילנד, איסלנד, מרוקו, גאורגיה, קירגיסטן, יוון, מצרים, הודו ונפאל, איסלנד, וייאטנם וקמבודיה, ויפן. לטייל אתי, זה לטייל במקומות שני מבין לעומק!!
קרא עוד
אורי צמח
אני אורי צמח, סא"ל במיל, בעל תואר ראשון בהיסטוריה ותואר שני במנהל עסקים. בוגר קורס מדריכי טיולים בחול וקורס מדריכי פולין של יד ושם. בעל נסיון רב כ- 20 שנה בהדרכת מבוגרים ונוער במסעות מרגשים בפולין ובטיולי טבע והיסטוריה במדינה הירוקה והיפה פולין. אני מזמין אתכם להצטרף אלי ולהכיר ולגלות את פולין .
קרא עוד
אורן בומגרטן
שמי אורן. תרמילאי שהחליט לטייל במזרח הרחוק. טיילתי בהרבה ארצות קסומות,כמו עולם חדש שנגלה לי. לאחר חזרתי לארץ למדתי עיצוב תעשייתי, מה שמשך אותי להגיע ליפן. ביפן התמחתי בעבודת עץ מסורתית. דבר שפתח בפני עולם מרתק ומעניין לתרבות היפנית. נשארתי ביפן והקמתי משפחה. חייתי ביפן במשך 19 שנים. דובר, קורא וכותב ביפנית. כיום חי עם משפחתי בישראל. יפן, ארץ מרתקת, בעלת אזורי טבע מדהימים ביופים, לצד ערים מודרניות וחברה מתקדמת. מסורת עתיקה, אשר שזורה בחיים היומיומיים בחברה היפנית. תרבות מלאת מסתורין וניגודים. את יפן הזאת, אני מעוניין עד כמה שמתאפשר, להכיר למטיילים איתי. מאחל לנו טיול מעניין.
קרא עוד
אורנה צפריר ראובן (ד"ר)
אני תל אביבית, בעלת תואר דוקטור בגאוגרפיה עם התמחות בערים ועירוניות, תרבות וחברה עירונית. מרצה בחוג לגאוגרפיה וסביבת האדם באוניברסיטת תל אביב כ-15 שנים ובמכון אבשלום ובמסגרות נוספות. מטיילת, חוקרת ולומדת ללא הפסקה. מחברת בין מטיילים למקומות, להיסטוריה, לתרבות, לשפה, לאוכל ולמנהגים המקומיים. מתמחה בספרד - מדינה אהובה!
קרא עוד
אחאב בקר

קרא עוד
אחיק דור
אני חובב הרים גבוהים, ארצות רחוקות ומזג אוויר פעיל, רצוי קר וסוער. מתגורר יחד עם משפחתי וחיות אחרות (כלבות, חתולה, תרנגולות ועיזים) במרום גולן. בוגר החוגים לגיאוגרפיה וארכיאולוגיה באוניברסיטת תל אביב, לומד לתואר שני במכללת תל חי. הייתי מדריך ורכז בחוגי הסיירות ע"ש אורי מימון, הדרכתי בבי"ס שדה חרמון, ואני מדריך בארץ ובקורסי הכשרת מדריכי טיולים ומורי דרך. טיילתי בתת היבשת ההודית מהמורדות הצפוניים של ההימלאיה. יעדיי הודו, סרי לנקה, טורקיה, גאורגיה, ארמניה, מונטנגרו, קווקז רוסי, ירדן, סיני, אירופה וצפון אמריקה.
קרא עוד
אייל אידליס

קרא עוד
איל אלכסנד
איש המזרח התיכון, אוהב הנגב והמדבר ומתגורר במצפה רמון. למדתי תואר ראשון במזרחנות לצד השפה הערבית ובמשך שנים רבות פעלתי בתחומי קהילה וחינוך בבאר שבע ובישובי הבדואים בנגב. תמיד סקרן לפגוש מקרוב ולחקור את המרחב המדברי שמסביב, את דפוסי החיים המיוחדים שבו וכמובן את תושביו שעל פי רוב הם שכנינו. אוהב מאוד את השפה הערבית, מחובר למוזיקה המיוחדת ולמקצב החיים ובקיא בהיסטוריה הערבית ודת האסלאם. מתחבר לאנשים ולסיפורים ייחודים שלא תמיד מספרים. מורה דרך בנגב, ומדריך טיולים מזרח תיכוניים בירדן, מצרים, סיני, מרוקו ואיחוד האמירויות.
קרא עוד
אילן אדלר
מתגורר בקדימה שבשרון, עם אשתי ושתי בנותיי. אני טייל מנוסה, מורה דרך בארץ ומדריך טיולים בחו"ל. עסקתי שנים רבות בהנדסת תעשייה וניהול בתחום ההייטק, בין השאר בהולנד. אני מכיר לעומק את ארצות אירופה כולל סלובקיה, רומניה, יוון וספרד המזרח הרחוק, כולל בורמה, יפן, וייטנאם וקמבודיה, ניו זילנד ואוסטרליה, ארצות הברית וקנדה. בשלב מסוים בחיי הבנתי מה אני רוצה לעשות באמת, והיום אני נהנה לחוות כל פעם מחדש יחד עם מטיילי את הנופים, האתרים, התרבויות והאוכל המקומי ביעדים קרובים ורחוקים באירופה ובאסיה. אני שם דגש על חוויה כוללת ונעימה המשלבת תכנים, סיפורים ופעילויות מעניינות, כשאתם, המטיילים והחוויה שלכם, תמיד במרכז. מגדיר את עצמי כבעל יחסי אנוש מצוינים ומדריך בנשמה. ובנימה אישית: אני מאמין במוטו המפורסם שהחיים אינם נמדדים לפי כמות הנשימות שנשמת, אלא לפי מספר הרגעים בהם עצרת את נשימתך.
קרא עוד
איציק דרעי
אני איציק דרעי מדריך טיולים למרוקו, הארץ בה נולדתי, דובר השפה ובן התרבות , בעל תואר שני בהיסטוריה יהודית ,מרצה וחוקר את מרוקו, רואה שליחות בחשיפת ההיסטוריה והתרבות המיוחדת והרב גוונית של ארץ זו. איש חינוך ומנהל מתנ"ס במשך שני עשורים, קריירה העוסקת באנשים עם אנשים ולמענם. עבורי ההדרכה היא חוויה לימודית ורגשית אותה אני שמח להעביר לכם המטיילים .
קרא עוד
איריס גוראל
מדריכת טיולים מוסמכת ואדריכלית מעניקה ערך מוסף לטכנולוגיות ומבנים ייחודיים. הכשרתי אדריכלית, תואר שני בתכנון ערים. כיום גם מרצה מקצועית לנושאי נגישות, הנדסת אנוש ועקרונות העיצוב. אני חיפאית, אמא לשלוש בנות, וסבתא מאוהבת בנכדה. למעלה מעשור אני מוקסמת מלמדת לומדת וחולמת על הישגי הבינוי והפיתוח בעולם. אני מזמינה אתכם להצטרף אלי לחוויה של גילוי תרבות עם ערך מוסף ייחודי.
קרא עוד
איתי אילדיס
איתי הוא הרפתקן מלידה, במשך שנים רבות הסתובב בכל דרך אפשרית ברחבי אסיה ואמריקה. אלפי קילומטרים של נסיעה באופנועים, ואנים, טרמפים וסוסים הביאו אותו לחפש את הדרך הבאה לטייל ולקנות סירת מפרש בקאריביים. לאחר יותר משנה של הסתובבות בים הפתוח והמון שנים של נוודות, החליט להתשקע והגיע לקטלוניה בעקבות האהבה. גם פה עשה את מה שהוא כל כך אוהב, חקר ולמד את המקום והתרבות הקטאלנית
קרא עוד
איתי חסיד
אני יליד 1987, בן כפר סבא, המתגאה בכך עד היום. אני טייל, איש חינוך ואמן. בשנים האחרונות אני מתגורר עם משפחתי בקטלוניה שבספרד, ומתמחה בהכרת צפונות הפירנאים ובהדרכת קבוצות במסלולים מיוחדים.
קרא עוד
איתן דביר
אני חקלאי, חבר מושב לכיש וממגדלי ענבי טלי המפורסמים. השכלתי הפורמלית כוללת ניהול חקלאי ולימודי גאוגרפיה והיסטוריה. הייתי בשליחות חקלאית באפריקה, במכסיקו, באיראן (כן, כן), בדרום אמריקה ועוד. אני מוותיקי המדריכים לחו"ל, ואחרי עשרות שנים ואלפי מטיילים שחוו איתי את דרום אמריקה (30 שנה..), אלסקה (רק 20 שנה), ארצות הברית, אוסטרליה, ניו זילנד, סין, המזרח הרחוק וכמובן אירופה... בואו לטייל עמי!
קרא עוד
אלון בירן
מדריך בעל ניסיון רב, סגן ניצב בגמלאות, בעל תואר שני במדעי חברה ורוח. לאחר שירות שטח משמעותי וממושך פנה לתחביב הישן שנהפך למקצוע -הדרכת טיולים. מורה דרך מוסמך מטעם משרד התיירות, בעל הכשרה בנהיגת שטח ומוביל טיולי 4x 4 רבים בארץ ובחו"ל. בוגר קורס הדרכת ספארי של המרכז הזואולוגי ספארי ר"ג. טייל רבות בעולם ובמיוחד באפריקה. מתוך הטיולים באה אהבה והתמקדות בטיולים גאוגרפים במדינות אפריקה מרוקו וירדן . בין לבין מדריך בספארי על בע"ח וסביבתם.
קרא עוד
אלון מורגנשטרן
כמי שגדל בישראל למשפחה מאמריקה הלטינית, אני הייתי תמיד שקוע בסביבה ספרדית רבת גוונים. שירתתי כמדריך נהיגת שטח בצבא, ו"נלכדתי" באהבת הטבע. אחרי הצבא יצאתי לכבוש את העולם, וביליתי 18 חודשים בטיולים בנפאל, הודו, יפן וברזיל, תוך שאני מפתח תשוקה עזה לשפות ולתרבות. אחרי 3 שנים בלונדון חיפשתי אהבה חדשה, אותה מצאתי בתרבות הקטלנית. עברתי להתגורר בברצלונה, ואני משלב את אהבותיי לטבע, לטיולים ולתרבות הספרדית, עם לימודים לתואר שני בבלשנות.
קרא עוד
אלי גביש
אני היסטוריון בתחומי תרבויות ועמים, אימפריות, ממלכות ומשטרים, אשר חלפו מהעולם, מרצה בעיקר באוניברסיטה הפתוחה, במכללות ובחוגים לקהל הרחב ומורה דרך בארץ ובחו"ל. יעדיי הרחוקים והקרובים כוללים את אוסטרליה, ניו זילנד, יפן, סין, וייאטנם, קמבודיה, דרום אפריקה ועוד... אני רואה לנגד עיני את הנוסע בטיול המאורגן המצפה להיכרות מעמיקה עם הפנים הרבות והמעניינות של הארץ והתרבות המקומית, לכן אני מתמקד בהדרכה איכותית בתחומים מעניינים ייחודיים לאזור בו אנו מטיילים. לצד זה אני דואג לנוסעיי 24/7, כי טיול זו חוויה לכל החיים!
קרא עוד
אלי ינאי (ד"ר)
אני נשוי לתמר, אבא להלית, הדר ונמרוד וסבא.. ודוקטור לארכיאולוגיה, בוגר אוניברסיטת תל אביב. פרסמתי עד היום 3 ספרים ולמעלה מ-100 מאמרים מדעיים! אני מדריך ותיק ומנוסה שנים רבות, וייעדי הם מצרים, ירדן, גאורגיה, אוזבקיסטן, טורקיה וצרפת. אומרים שחוויה ללכת אתי ואחריי!
קרא עוד
אלי מאלי
אני בוגר החוג לאגיפטולוגיה והמזרח התיכון באוניברסיטה העברית, ירושלים. גר עם משפחתי במושב שדה ורבורג. מדריך ותיק למצרים מאז שנות ה-80, איסלנד ויעדים נוספים. מנהל את המחלקה הגאוגרפית ב"איילה גיאוגרפית".
קרא עוד
אלי קולודנר
אלי קולודנר החל את המסע שלו כחניך ומדריך בחברה להגנת הטבע ברחובות. חמישים שנה אחרי הוא לא ממש התרחק ממחוזות ילדותו. גר בחצר ירוקה בגני הדר עם אשתו וארבעת ילדיו. מאז שעזב את עיר נעוריו הוא לא מפסיק לטייל ללמוד ולהוביל אחריו אלפי מטיילים ברחבי העולם. את הטיול ארוך מאד שלו בעולם הוא החל אחרי הצבא בדרום ומרכז אמריקה המשיך לארצות סקנדינביה, בריטניה הגדולה וחצי האי האיברי. הדרים לאפריקה ממרוקו ועד הדרום ומשם חזרה לבלקן, מזרח אירופה מרכז אסיה דרך הודו ובהוטן לויטנאם, יפן ניו זילנד וחזרה. במשך השנים בישראל הוא למד גאולוגיה ותקשורת באוניברסיטאות בארץ ומכיוון שהוא מאד אוהב לדבר עם המקומיים הוא שולט גם בספרדית, פורטוגזית ויודע לקשקש בשפות רבות נוספות. הטיול מבחינתו אינו מטרה אלא רק אמצעי למסע אמיתי – המסע הפנימי של המטיילים. במהלך הטיול הוא עוזר למטיילים להכיר, לצקת עובדות כדי להבין, להרגיש, להתחבר אל השטח. ככל שאתה לומד ומכיר אתה מבין כמה מעט אתה יודע וכמה אפשר לספוג עוד אם רק נפתח ונוכל להתחבר אל החוויות ישארו איתנו שנים רבות אחר כך. אלי אוהב לצאת החוצה להריח, לגעת ובעיקר בטיולים שבהם משולבות הליכות גם בטבע וגם בנוף עירוני.
קרא עוד
אליק בן בסט
אני מדריך טיולים ותיק לרוסיה, ארץ שהסתובבתי בה במשך שנים רבות והובלתי קבוצות רבות תוך שימת דגש לתהליכים ההסטוריים המרתקים של מדינת ענק זו, ייחודה בתחום התרבות האמנות והזיקה המורכבת והמרתקת עם מדינת ישראל. כאוהב טבע וכטייל ותיק ואיש שטח אני מדריך בארץ ובחו"ל גם לדרום אמריקה, סין, אלסקה, ספרד ועוד, ומשלב בטיולים את אהבתי לטבע ואת סקרנותי הגדולה לתרבויות ולדתות.
קרא עוד
אליק שחף
נולדתי בירושלים ב-1950 ואני גר כיום בזיכרון יעקב. למדתי ארכיאולוגיה, אגיפטולוגיה, היסטוריה ומבואות בגיאולוגיה ואנתרופולוגיה, והתחלתי להדריך בשנות ה-80 של המאה שעברה. אני מתעניין בתחומים הקשורים בתולדות האדם על רקע נוף הולדתו. מדריך במצרים, אתיופיה, איסלנד, מרוקו, נמיביה, מדגסקר, סקנדינביה, ספרד והאיים הקנריים. תחביביי ארוגים ומשולבים זה בזה - מרצה בתחומים של מוזיקה, אנתרופולוגיה ומקורות התרבות האנושית; תרבויות קדומות; גיאולוגיה - וולקניזם וטקטוניקת הלוחות והשפעתם על האבולוציה של עולם החי והצומח, ועל חיי האדם.
קרא עוד
אלישיב וייס
היי, אני אלישיב וייס, אבא לשלושה מהממים, גר ברחובות ומבסוט מהחיים. מורה דרך בהווה ומעצב תעשייתי בעבר. אני מדריך טיולים בכל העולם וברחבי ארצנו היפה, צועד הרבה על "שביל ישראל" וכמובן גם באיסלנד, בולגריה, גאורגיה ופורטוגל, בהן אני מתמחה בהובלת טיולי שטח ברגל וברכב. החיבור לאדם ולטבע הוא הבסיס בעיני ליכולת של טיול להפוך לקסם, ולכן שואף בטיולי להרכיב את התמהיל הנכון כדי שחווית הטיול תשאיר טעם של עוד. עולם העיצוב שהוא חלק ממני, גורם לי לראות את הדברים אחרת, להיחשף לצבעים ריחות ותחושות שיש ליעד ולאנשי הקבוצה להציע. בואו לטייל איתי, יהיה כייף
קרא עוד
אלכס ספקטור
לאחר שנים רבות שטיילתי באירופה ובאסיה, השתקעתי בברצלונה, בה הוא יכול ליהנות משתי תשוקותיו הגדולות: ההרים והים. אני טרקר מנוסה ומטפס הרים, וביליתי למעלה משנתיים בחקר ההימלאיה ההודית, הנפאלית והטיבטית. אני מוסמך ברכיבת סוסים, סנפלינג, טרקים, מדריך רכיבה על אופני הרים ונהנה לחלוק את התשוקה שלו ליופי הגיאוגרפי של כדור הארץ שלנו ולהיסטוריה המרתקת של המקומות בהם אנו מבקרים.
קרא עוד
אנה שטיינקריץ
מדריכה ותיקה באיטליה, פורטוגל, ספרד וצרפת, את כל אחד מהיעדים היא מכירה היטב, מחבקת ואוהבת בכל ליבה, ונהנית לקרב למטייליה. כל מדינה וההיסטוריה המיוחדת שלה, התושבים התרבות והטבע האופייני. אנה גדלה לסירוגין בלוב ובאיטליה, עד שבגיל 16 החליטה שהגיע הזמן למעבר קבע לארץ המובטחת. רחבת יריעה וסקרנית, ניסיונה המקצועי כולל תואר בחינוך, קורס מדריכי טיולים, קורס סוכני נסיעות, דמיון מודרך והזרוע עוד נטויה...! אנה שולטת באנגלית, איטלקית, צרפתית וספרדית, פורטוגלית וערבית.
קרא עוד
אסנת מקובקי
מדריכת טיולים מנוסה, מתמחה באיטליה, הולנד צרפת ובלגיה. אוהבת לטייל, להכיר תרבויות, להיות חלק מהטבע, לחוות את החופש, האנשים, ובעיקר לחיבורים ביניהם. בוגרת קורס מלווי קבוצות לחו"ל וסוכני נסיעות של אוניברסיטת חיפה. מפיקה, אומנית ופסלת, בעלת תואר ראשון בחינוך בעלת 30 שנות נסיון בערוץ הראשון, מפיקת חדשות ותוכניות שהיו לאבן דרך בתולדות השידור הציבורי. אמא לשלוש בנות, נשואה למדריך טיולים, ירושלמית, דור שישי בארץ... מתרגשת מחדש מכל טיול שמדריכה, מהמפגש הבינאישי ומהסינרגיה שהוא יוצר.
קרא עוד
אסף הרשטיג
אני גר במצפה שלם שבצפון ים המלח, עם אשתי ושני ילדיי. כמדריך טיולים וכאיש שטח אני מנחה מסעות טיפוליים לנוער בסיכון ברחבי המדבר, מדריך חוגי מטיבי לכת בשבילי הארץ, מוביל טיולי גיפים וטרקים בחו"ל ומדריך ומרכז קורסי הכשרה למדריכים צעירים. בעבר רכזתי חוגי סיירות של החברה להגנת הטבע ואת הדרכה בבית ספר שדה שדה בוקר. בהשכלתי אני בעל תואר שני BSC מאוניברסיטת בן גוריון.
קרא עוד
ארז ישראל
הי, אני ארז ישראל, 55, חיפאי - מסעות בעולם, טיולים בחיק הטבע וצילום הם השם הנרדף שלי. למדתי באוניברסיטת חיפה תואר ראשון לימודים כלליים (היסטוריה וגיאוגרפיה) וסטטיסטיקה , תואר שני במנהל עסקים והכשרה כמדריך טיולים בחו"ל . בעבר קצין בחיל הים (סא"ל במיל) ומנהל פרויקטים בתחום האזרחי , כיום מדריך טיולים (ומצלם) בעלי זיקה לטבע ולנוף. בעשור האחרון הפכו רגעים אלו משמעותיים, איכותיים, עד כדי תשוקה לעסוק בכך ולחלוק את הידע והתחושה החווייתית - יחד עם קבוצות מטיילים . תופעות טבע לרוב מייצרות עבורי סוג של ריגוש וככל שתופעות אלו ייחודיות כך גם עוצמת הריגוש הן בהדרכה הן בטיול ובוודאי בהנצחת רגעים אלו. מדריך לטיול הרי הרוקיס הקנדיים ומכיר היטב את איסלנד, נורבגיה, קוסטה ריקה, דרום אפריקה . רגעים של טיפוס לפסגות הרים כמו גם למצוקים שהנוף הנשקף מהם מחסיר פעימה, הליכה בקניונים שנוצרו במשך מילוני שנים, מי נהר בגווני טורקיז מהפשרות שלגים לצד עצים ירוקים ובעלי חיים, נקודות תצפית בהם הרים המשתקפים לאגמים, נסיעה בין פיורדים בגווני כחול אוקיאנוס, גווני השמיים האדומים בשקיעה ועוד רגעים של זריחה בהן הטבע מתעורר לעוד יום חדש – כל אלה הינם רגעים שנצורים לעד כחוויות מיוחדות להדרכה ומקבלות עבורי משמעות נוספת כאשר הן מצולמות . מוזמנים לחוות איתי גם דרך הרגליים, ליהנות דרך מבט עיניים מתוך סקרנות עניין וידע ולהיחשף גם לעולם הצילום .
קרא עוד
ארי אלכסנדרון
אני חיפאי ובעל תואר במדעי המדינה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה. בענף התיירות אני מדריך מ-1983 לשני עולמות מנוגדים: לגרמניה היפהיפיה, המסודרת והממושמעת; ולהודו הסוררת, הפראית והמרתקת. נשביתי בקסמי תת היבשת האסיאתית כבר ב-1995 ומאז שב אליה לעתים תכופות עם קבוצות ועם עצמי. את הודו אני מדריך מתוך אהבה ועבור הנשמה ובטיוליי מנסה אני להעביר למטיילים את הרגשות והתחושות המיוחדים, את הצבעוניות, הטעמים, האמונות, האפוסים והאגדות, ובעיקר האנשים. חוויה אל חושית מטלטלת ביופיה. בין הטיולים, אני מרצה בארץ על התרבות ההודית ועל הינדואיזם ובודהיזם.
קרא עוד
אריאל ישראל
אני גיאוגראף בהכשרתי, ומדריך ותיק ומנוסה באירופה, בארץ ובסיני, המתמחה בשילוב חווית תרבותית עם מגע קרוב לטבע.
קרא עוד
אריאל ניומן
נולדתי בארגנטינה, ואני בוגר הפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים בטכניון ולהנדסת בניין מה-UPC שבברצלונה. אני חי כבר 15 שנה בקטלוניה שבספרד ועוסק בהדרכה משנת 1998 (ומ-2009 מדריך מקומי מטעם ממשלת קטלוניה). יש לי ניסיון רב בהדרכה בקטלוניה, ספרד, פורטוגל, הפירנאים, דרום צרפת, סיציליה ודרום אמריקה. דובר עברית, אנגלית, ספרדית וקטלנית.
קרא עוד
אריה ברלינר
גר במודיעין עם משפחתי. בעל תואר מבצלאל, עסקתי במשך שנים בעיצוב תקשורת שיווקית, ויעוץ עסקי. כיום מלבד היותי מדריך אני מרצה בקורס מדריכי טיולים. מומחה ליעדים הבאים : סלובקיה, פולין, הונגריה, אוסטריה, איטליה, צרפת, בלגיה, הולנד וברצלונה מצלם, מצייר מרצה ותמיד סוחב את תרמיל היצירתיות.. בעל רקע רחב בתחום האמנות, גאוגרפיה, היסטוריה ותרבות עמים. לטייל עם אריה זה… להיחשף לנופים, לתרבויות, לסיפורים ואגדות מקומיות. להכיר יחד אומנות עממית, ודרכה את המאפיינים הייחודיים והאופי המקומי. להנות מפולקלור צבעוני, טעמים חדשים וכוסית יין לקינוח. מאמין גדול כי החיים הם סך החוויות שאנו חווים, אז , מוזמנים להצטרף אלי לדרכים
קרא עוד
אריה גלעד
לאחר סיום לימודיי גיאוגרפיה והיסטוריה באוניברסיטה גרתי בסיני וניהלתי את ביה"ס שדה. לאחר מכן חייתי במצרים ועסקתי בניהול מערכות תיירות. אני מדריך ותיק ורב ניסיון באזורים שונים בעולם, מתמחה בטיולים וביעדים יחודיים, כמו מרוקו, מצרים, מזרח אסיה, מרכז ודרום אמריקה.
קרא עוד
אריה קורן
כטייל ותיק מאז שנות ה-70 של המאה העשרים וכמדריך מנוסה אני חי יום יום את אהבתי הגדולה וההיכרות העמוקה עם תרבות אירופה, ההיסטוריה שלה והטבע המגוון של הנופים והתושבים. למדתי תואר ראשון בגאוגרפיה, בלימודי ארץ ישראל ובתיירות. יש לי עניין רב בקשר בין האדם והאדמה והנוף, כלומר התפתחות החברה האנושית בהקשר לתנאים הגאוגרפיים והנתונים הטבעיים, כפי שבאים לידי ביטוי בעיירות קטנות ובכפרים מסורתיים. מתעניין גם באוכל וביין. מדבר איטלקית, צרפתית, גרמנית ואנגלית. אני נחשב כמדריך מוערך לספרד, פורטוגל איטליה, צרפת, מרוקו יבשת אמריקה ומזרח אירופה.
קרא עוד
אריק פיאלקו
שנים רבות אני מטייל ,מדריך טיולים ומרצה. מאז שאני זוכר את עצמי אני סקרן מתבונן בעולם בעניין, מצחיק את עצמי ומספר סיפורים אוזבקיסטאן, טגיקיסטן קזחסטאן וקיריגיסטן קרובות לליבי במיוחד ואף גרתי במשך 14 שנים במרכז אסיה. מהרגע הראשון התאהבתי ונשאבתי לתוך עולם אחר צבעוני ומרגש, עולם מרתק של מבנים אדירים שנבנו לפני אלפי שנים ועומדים במלא תפארתם עד היום, קרמיקה צבעונית, בדי משי , שטיחים, שווקים תוססים ובעיקר אנשים נפלאים מאירי פנים ומכניסי אורחים אני מזמין אתכם להכיר ולגלות יחד איתי את הקסם של מרכז אסיה.
קרא עוד
ארנולד קדר - מדריך מקומי ברומניה
ארנולד הוא מדריכנו הרומני החביב. מקצועי ומנוסה בהובלת טיולי ג'יפים וטרקטורונים. דובר אנגלית רהוטה, רומנית והונגרית.
קרא עוד
ארנון רומן
אני מורה דרך ומדריך טיולים גאוגרפיים בחו"ל, בעיקר טיולי גיפים. חובב צילום, בעל רשיון סקיפר ורץ למרחקים ארוכים. מ שרוצה לרוץ אתי ואחריי - קדימה.
קרא עוד
אשחר יופה
אני בן קיבוץ רמת יוחנן - אבל כבר לא שם! מורה דרך בארץ וטייל ותיק בארצות רבות, בעל תואר ראשון בגאוגרפיה ואנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. מדריך טיולים רגליים, טיולי ג'יפים וטיולי עומק בטורקיה, גאורגיה, איסלנד, קירגיסטן, סין, ירדן, דרום ומרכז אמריקה - קובה, קוסטה ריקה, מקסיקו וגואטמלה.
קרא עוד
בועז ורול
אני אוטודידקט, איש טבע ושטח, חובב מיתולוגיה ובעל ידע נרחב בגאולוגיה, ובעל ניסיון של עשרות טיולי ג'יפים ביוון בכל עונה ובכל מזג אויר. דובר ספרדית וטורקית.
קרא עוד
בוקי נאה
אני בוקי נאה. 40 שנה כתב לענייני פלילים - מספר הסיפורים הכי צבעוני של עולם הפשע. במשך שנים הרצתי וסיירתי עם קבוצות בדרכי עולם הפשע הישראלי. בשנים האחרונות אני מתמחה בסיפורי המאפיה הסיציליאנית ומוציא טיולים לסציליה בעקבותיה!
קרא עוד
בן קציר
גר ביישוב הקהילתי והאקולוגי "כליל" בגליל המערבי. אגרונום, חקלאי ובוטנאי. דוקטורנט לפיתוח בר קיימא באוניברסיטת תל אביב. מטייל, חוקר, עובד, מתנדב ובעיקר אוהב את יבשת אפריקה. מוביל קבוצות מגוונות למדינות שונות ביבשת אפריקה כבר 18 שנה. מטיולי ספארי מיוחדים לטנזניה ועד משלחות משרד החוץ לקמרון. שותף בסטרטאפ חקלאי בגאנה.
קרא עוד
ברק סבן
שלום, אני ברק סבן, מורה דרך, מדריך טיולים בארץ ובחו"ל, מוזיקאי, כותב ומלחין שירים, שר ומנגן בגיטרה וכלים נוספים וגם מתעסק באומנות כמו ציור, גילוף וכו'. נולדתי וגדלתי בראשון לציון אך היום חי במושב ברמת הגולן לשם תמיד נמשכתי בשל חיבתי הגדולה לשקט, הנופים וסגנון החיים שיש למרחבים הפתוחים האלה להציע. אהבתי הגדולה לנופים, היסטוריה ותרבות היתה קיימת מאז ומתמיד אך במהלך טיול של שנה בעולם הבנתי שאני חייב לעסוק בזה ומיד כשחזרתי התחלתי קורס מורי דרך. מאז עוסק רק בתחום הזה, חי ונושם טיולים, נוף, סיפורים ונוף אנושי. אני מאוד מאמין בכוחם של טיולים להביאנו לחופש פנימי ושחרור ואני מאושר להעביר את אהבתי הלאה בטיולים שאני מדריך. הטיולים שלי שזורים בהומור, חיבור בין-אנושי וידע מעמיק על האתרים. אני משתדל לשלב בטיולים גם את אהבתי למוזיקה ונגינה. אני מזמין אתכם לבוא ולטייל איתי בעולם!
קרא עוד
גאולה רן
אני גאוגרפית בכל רמ"ח איבריי - עשיתי את תואריי באוניברסיטאות בארץ, ולימדתי גאוגרפיה בתיכון ובאוניברסיטה. במקביל הדרכתי טיולים בעולם (מעל 26 שנה) לאפריקה (קניה, טנזניה, איי סיישל, זנזיבר ואתיופיה), אסיה (סין, סרי לנקה ויפן) ואירופה. אני אוהבת אנשים וטבע והולכת בעקבות אהבתי.
קרא עוד
גבי זוהר (דר')
גבי זהר בקי במסלולים מגוונים באירופה, אסיה ואמריקה. ד"ר בחינוך, עובד סוציאלי העוסק בטיפול, מרצה לתקשורת ואינטילגנציה רגשית, ומעביר סדנאות בתחומים שונים, עיתונאי שעבד בקול ישראל, עיתון "הארץ" והטלוויזיה בכבלים, שדר לשעבר בערוץ הספורט(ערוץ 5) , וכיום בעל תוכניות רדיו אישיות ברדיו ללא הפסקה בצפון ולעיתים גם ברדיו ללא הפסקה בתל אביב. מורה דרך בהכשרתו ומעל 30 שנה מדריך ומלווה קבוצות בחו”ל. מדריך קבוצות הקהל הרחב, וקבוצות בהתמחות מיוחדת, טיולים מזמרים, טיולים בדגש תרבות ואנתרופולגיה, מקהלות בפסטיבלי זמר בינלאומיים ועוד. פרסם את הספר "האושר אין לו סוף", הספר הראשון בישראל שעסק בתופעת הכתות המיסטיות והמרתונים הפסיכולוגיים, על בסיס ניסיונו המקצועי. חיבר שני ספרי תיירות על הולנד ואיי יוון (הוצאת שיחור).
קרא עוד
גיא רייפנברג
גיא התאהב בפירנאים לראשונה כשיצא למסע על אופנוע לאירופה ב 1992 . מאז חזר לפירנאים מספר פעמים, כדי להכיר את הפינות הקסומות, שלא נחשפות לתייר הרגיל, אליהן לקח את הקבוצות אותן הדריך. בחמש שנים האחרונות קבע כאן ביתו ועוסק בהדרכת וארגון טיולים מיוחדים באזור.
קרא עוד
גיורא ברק
אני גיורא ברק, היסטוריון ומחבר הספר "הגראציה מליסבון" אודות חיי דונה גראציה. כמדריך ותיק ומוערך אני מתמחה בחצי האי האיברי - ספרד, פורטוגל והאיים המדייריים. .
קרא עוד
גיורא (גיגי) לוין
אני טייל, צלם וטייס חובב. את לימודיי המוסמך עשיתי בגאוגרפיה ואנתרופולוגיה, ומאז אני מרצה בכיר בפורומים שונים ובביה"ס הארצי לתיירות - בקורסי מדריכי טיולים, סוכני נסיעות ועוד. חיברתי את הספר "המדריך לאיי סיישל" (הוצאת לונלי פלנט) ואני נחשב מהמדריכים המנוסים ביותר לצפון אירופה, אמריקה הצפונית, ואפריקה: פינלנד, שבדיה, נורבגיה, דנמרק ואיסלנד, סקנדינביה, איסלנד, לפלנד, אלסקה, קנדה, ארה"ב, סרי לנקה ודרום קוריאה.
קרא עוד
גיל לוי
היי, שמי גיל מהגליל. החיים בגליל, המרחבים, הטבע והפסיפס האנושי הייחודי דרך הטיולים המשפחתיים משחר הילדות יצרו אצלי את האהבה הגדולה לטייל, לחקור ולגלות. לאחר 20 שנה בעולם השירות וההדרכה בחברות הגדולות במשק יצאתי לדרך והגשמתי חלום. היום אני מורה דרך מוסמך, בוגר קורס מדריכי טיולי חו"ל בוינגייט וסטודנט לתואר שני בהיסטוריה עם התמחות בעת העתיקה באונ׳ חיפה. אני מדריך מגוון טיולים מרתקים, חווייתיים ומרגשים באגן הים התיכון ,הבלקן, יוון, איטליה וירדן. אז אם גם אתם כמוני, אוהבים לגלות, לחוות ולהתרגש אני מזמין אתכם להצטרף אלי. גיל לוי
קרא עוד
גילי חסקין (ד"ר)
אני טייל בנשמה ובעיסוק, מדריך עשרות שנים בארץ ובעולם. למדתי תואר ראשון בחוג ללימודי ארץ ישראל ולימודי תואר שני ודוקטור באוניברסיטת חיפה. אני כותב, מצלם, ומטייל.
קרא עוד
גלי בנין
אני גלי בנין, מורת דרך מוסמכת בארץ ובחו"ל, בעלת תואר בסוציולוגיה ובאנתרופולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. אני אוהבת לגלות מקומות חדשים, להכיר תרבויות ועמים וללמוד שפות. גאורגיה היא מושא אהבתי: רוסית היא שפת אמי, ושנים חלמתי להגיע לגאורגיה, היות ובתרבות הרוסית, בספרות ובקולנוע בעיקר, גאורגיה מוצגת כארץ הנופים המשגעים, השמחה והיין, והאנשים הכי לבביים. כשהגעתי לגאורגיה לראשונה (ועד היום) המציאות עלתה על כל דמיון!
קרא עוד
גלית הלר
אני מדריכת טיולים, מאמנת ומנחת קבוצות. אני חובבת טיולי שטח, אך מעל לכל ולפני הכל - אוהבת אנשים. אני מכירה כל פינה בארץ, ובוגרת מסעות באירופה, דרום אמריקה ובמזרח הרחוק. משלבת בהדרכותיי ידע רב, רגישות, הומור והתבוננות סקרנית על טבע, תרבויות חדשות ועל החיים.
קרא עוד
גלעד בן צבי
אני יליד דגניה א, והילדות בעמק הירדן הולידה בי עניין בזואולוגיה ובוטניקה, גאוגרפיה וגאולוגיה, היסטוריה וארכיאולוגיה. מגיל צעיר טיילתי הרבה, ולפני הצבא התנדבתי לשנת שירות בכפר הנוער ניצנה כמדריך טיולים, והבנתי שזה מה שארצה לעסוק בו. אחרי הצבא ריכזתי את חוגי סיירות בחברה להגנת הטבע, הדרכתי בביה"ס שדה שדה בוקר, ריכזתי את צוות המדריכים בביה"ס שדה אילת, ותוך כדי הדרכה השתתפתי בכתיבת ספרי טיולים שונים ונטלתי חלק במאבקי שמירת טבע רבים. בנוסף טיילתי רבות מחוץ לגבולות ישראל, בעיקר לאזורים הררים ומדבריים ברחבי אסיה, שבחלקם אני גם מדריך היום. למדתי תואר ראשון באקולוגיה ותואר שני במציאת דרכים להפחתת הקונפליקט בין ציפורים טורפות דגים לבין אנשי המדגה. היום אני דוקטורנט במכון לחקר המדבר בשדה בוקר, כשעבודתי מתרכזת ביחסי הגומלין בין חלמוניות ונמלים. כיום אני גר בשדה בוקר עם בת זוגי מיכל ובתנו אורי ומדריך בעיקר בתחומי ישראל, וגם את חוג אלעד של "איילה גיאוגרפית", וכן טרקים בירדן וביעדים שונים באסיה ובאירופה: ההימלאיה ההודית, נפאל, קירגיסטן, טג'יקיסטן, גאורגיה, טורקיה, יוון, בולגריה. אני אוהב מאוד את אורחות החיים הצנועים ומכניסי האורחים של האנשים החיים במקומות אלה, את הטבע עוצר הנשימה, ואת המפגש של המטיילים עם שני אלה במסגרת טרק, המשלב מאמץ מצד אחד והקדשת זמן רב לאזור אחד ולפרטים הקטנים שבו. כך ראוי לדעתי לטייל!
קרא עוד
ג'מאל חוסינוב
אני יליד אזארביג'ן וגר בבאקו, מכיר כל פינה בעיר ומסביב לה, דובר עברית שוטפת ומדריך באהבה מעל 5 שנים, תיירים מכל העולם ובעיקר מישראל. האושר הכי גדול שלי זה להכיר את העיר ולהראות את היופי והייחוד של באקו בפרט ושל אזרביג'אן בכלל. בשל היותי דובר את השפה אני מצליח לחבר את המטיילים לאוכל, לתרבות ולאנשים באזרביג'אן. מחכה לכם
קרא עוד
דדי בן דוד
יליד ובן עמק חפר ובוגר מכללת רופין. אוהב טבע וטייל מושבע. מג"ד מילואים ותיק ביחידת שדה מובחרת. בוגר קורס מדריכים של החברה הגאוגרפית, מעמיק ביעדים מאתגרים ומובחרים ברחבי העולם, הן ברגל והן בג'יפים: ממרום ההימלאיה ודרך המשי, יבשת אמריקה, הקווקז , איסלנד ומרכז אסיה. הצירוף המנצח בשבילי, הוא טבע המשתלב באנתרופולוגיה מרתקת. ומכאן אהבה לאדם באשר הוא.
קרא עוד
דוד קוטק
איש בנק ומספרים בעברי, שיום אחד הבנתי שמה שבאמת קרוב לליבי זה אנשים. עשיתי קורס מדריכים בחול ושל מורי דרך בארץ ומאז כבר למעלה מ- 25 שנים אני מטייל ומדריך. מתמחה בארצות מזרח אירופה: אוקראינה,רוסיה,פולין רומניה ועוד ומרצה בפורומים שונים על נושא החסידות ,הישיבות ותנועת חבד. מדריך בנוסף גם טיולי שייט נהרות ואוניות קרוז. בעל יכולת מנהיגות והובלה ברמה גבוהה ויחסי אנוש מעולים. מאמין ביכולת נתינה לכל טייל בנפרד,כאילו הוא הנוסע היחיד בטיול
קרא עוד
דודי יוגב (פרופ')
יליד ירושלים, פרופ' למיקרוביולוגיה בבית הספר לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, שאהבת ארץ ישראל היא דרך חיים עבורו. במשך 14 שנים מרכז קורסי מורי דרך ומרצה בבית הספר לתיירות, שלוחת ירושלים של אוניברסיטת חיפה. מורה דרך מוסמך ומנוסה, מדריך טיולים בכל רחבי הארץ בהם משולבים שירה וספרות ארץ ישראל לדורותיה. מדריך, מרצה ומתמחה במורשת קרב, תקופת "המדינה שבדרך", גיאולוגיה וגיאומורפולוגיה, חי וצומח, משאבי המים של ישראל והיסטוריה של העת החדשה. מדריך באיסלנד (אהבה גדולה) בשנים האחרונות.
קרא עוד
דודיק אברהם (ד"ר)
תושב קיבוץ חצרים ובעל תואר ד"ר מהמחלקה לגיאולוגיה ומדעי הסביבה באוניברסיטת בן גוריון. לימדתי במחלקה לגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי מעל 20 שנה בדרגה של פרופ' חבר, ושימשתי כגיאולוג מכתש רמון. העברתי אין סוף השתלמויות מורים ומדריכים בנושאי גיאולוגיה, ואני מלמד את נושאי הגיאולוגיה בקורסי מדריכים לידיעת הארץ, ומדריכי חו"ל. מרצה של מדע פופולרי בתחומי אקולוגיה, סביבה, טבע, ואסטרופיזיקה. יזמתי את הקמת שביל הזמן הגיאולוגי במכתש רמון והייתי בצוות ההקמה. מדריך בחוגי טיולים קבועים של מבוגרים ושל צעירים. מדריך, טייל ותרמילאי ותיק ברחבי הארץ ובמרחבי העולם.
קרא עוד
דויד נגב
אני חוגג היום את הפנסיה המוקדמת בכיף. אני מדריך ותיק למצרים (אהבתי הגדולה!), סין, טורקיה ופורטוגל.
קרא עוד
דורון קיסר
דורון מדריך טיולים בחו"ל ומורה דרך מוסמך, אהבתי לטיולים הביאה אותי להסבה מקצועית מאלקטרוניקה לתיירות משנת 2007 מדריך יוון והאיים, קפריסין, צפון איטליה, רומניה, קרואטיה, סלובניה, הולנד, בלגיה וצרפת. בכל הדרכה מחייך מעורר סקרנות בתרבויות שונות. יוצר עניין בהיסטוריה גאוגרפיה מיתולוגיה פולקלור מוזיקה מטבל בסיפורים רלוונטיים. יודע לסנכרן בין הבקשות ושאר המטלות במסירות נחישות ובאווירה נעימה.
קרא עוד
דינה הימן
נוסעת, חוקרת, אנתרופולוגית, מרצה ומדריכת טיולים - זה רק חלק מתיאוריי. יש לי תואר מוסמך באנתרופולוגיה ואני מדריכה למזרח אסיה. טיולי בסין ב-1985 והחוויות שעברתי הם החומרים מהם נכתב ספרי רב המכר "צברים על דרך המשי - סיפור מסע בסין". היום אני עיתונאית הכותבת רבות אודות תרבויות מזרח אסיה במגזין מסע אחר, מעריב, גלובס. ליבי במזרח.
קרא עוד
דליה מאירי
פסלת ומדריכה טיולים בארץ ובעולם. הדרכתי שנים רבות בחברה להגנת הטבע בבתי ספר שדה שונים בארץ. בוגרת בצלאל, למדתי פיסול, רישום ותולדות אמנות במכללת עמק יזרעאל ומכללת אורנים. מדריכה מאז שנות ה 80 במצרים, תורכיה, מזרח ומערב אירופה, יפן, סין, מרכז אמריקה ועוד. גרה ויוצרת בישוב הקהילתי יובלים בגוש שגב.
קרא עוד
דליה צפריר
אני ילידת קיבוץ גבעת ברנר, אני בוגרת קורס מורות חיילות של החברה להגנת הטבע ומורת דרך, ושלל קורסי והשתלמויות הדרכה לאורך השנים את סיני הכרתי לראשונה כהגעתי לכאן עם טיול בית הספר התיכון. ונשביתי. נופי בראשית העוצמתיים ,השאירו בי רושם אדיר. הרי הגרניט האדומם , הים הצלול ,ריף האלמוגים המפתיע באין סוף צבעי אלמוגים.. נאות המדבר הציוריות וכמובן תושבי המדבר, הבדואים ותרבותם החידתית, הפשוטה והלבבית. מאז נשאו אותי רגלי פעמים אין ספור במסלולי הטיולים המגוונים, וכך יצא לי לפגוש ולהכיר את שלל פניה של סיני הקסומה. במיוחד נמשכתי אל הבדואים במאהלים הצנועים שלהם. בשיחותי אם הגברים והנשים למדתי להכיר עולם כה שונה ועשיר. סיפורים מרתקים ומעניינים אותם אני שמחה לחלוק אם מטיילי סביב המדורה, בלילות סיני. כיום אני מתגוררת באילת , חיה את המדבר והים ומדריכה טיולים בכל האזור
קרא עוד
דני בהט (פרופסור)
פרופ' דני בהט שימש משך שנים רבות כארכיאולוג מחוז ירושלים באגף העתיקות וברשות העתיקות והוא נמנה על בכירי חוקרי ירושלים. הוא מלמד באוניברסיטת בר-אילן ובאוניברסיטת טורונטו בקנדה מוותיקי המדריכים הגאוגרפיים לכל ארצות אגן הים התיכון ועוד.
קרא עוד
דני הרמן
חי בקיבוץ גבעת חיים איחוד עם עינת זוגתי. למדתי כלכלה ומינהל במיכללת רופין . וב 1996 סיימתי גם קורס מורי דרך. מגיל צעיר נמשכתי לטבע,וטיולים ואני מדריך ומטייל שנים רבות בארץ ,בירדן, בטורקיה ויוון. התמחתי בטיולי שטח רגליים,בטיולי ג׳יפים בעבירות קשה ובשלג. העברתי סדנאות הישרדות, עבירות, והוצאתי טיולים מיוחדים לנכי צהל. לרואנדה הגענו להיתנדבות בבית ספר מקומי בדרום העני. פגשנו אנשים מעוררי השראה,נשים שמנהלות חווה, פשטות כפרית עם טבע עשיר ומגוון. תרבות אפריקאית ערכית, ונקייה. חיים בבטחון ובלי אלימות. אשמח לשתף אתכם בחוויה המיוחדת שנקראת רואנדה.
קרא עוד
דני מדור
אני בן קיבוץ אפיקים שבעמק הירדן, מורה דרך ואיש שטח כבר עשרות שנים, איש סיירת מטכ"ל. ניהלתי את מחלקת הנוער בחברה להגנת הטבע ואת חוגי הסיור בקק"ל. אני מחשיב עצמי לאיש חינוך המוביל קבוצות נוער בסיכון במשעולי הארץ. יעדיי רומניה, יוון, וטרקים ברומניה וסובב מונבלאן.
קרא עוד
דניאל בר
מורה דרך ואיש ידיעת הארץ, טייל מדריך חוקר ומרצה, היסטוריון ומזרחן מתמחה בשבטי הברברים "אדוני האטלס", בנבטים "אדוני המדבר" בשבטי הרי הבלקן והקווקז, כתב את הספר "סביבה אנכית" מדריך ומוביל מסעות שטח בג'יפים וטרקים
קרא עוד
דקלה ברלינסקי
טיולים ואנשים תמיד היו מקור אנרגיה עבורי ואחרי שנים של הנחיית קבוצות וניהול משאבי אנוש בהיי-טק, הפכתי את האנרגיה למקצוע והחלפתי את הנוף הקבוע מחלון המשרד לנופים משתנים ובלתי נגמרים של קרחונים, הרי געש, יערות גשם, מישורים אינסופיים, בעלי חיים ותרבויות מרתקות ברחבי העולם. אני בוגרת לימודי אמנות וצילום והנחיית קבוצות מאוניברסיטת חיפה, MA בניהול משאבי אנוש וייעוץ ארגוני מאוניברסיטת תל אביב ובוגרת קורס מדריכי טיולים מטעם החברה הגיאוגרפית. אני מרצה על מדינות שונות ומדריכה ביעדים מגוונים, כמו יפן, איסלנד, מרכז אמריקה ואפריקה – מקומות שטיילתי בהם, חקרתי אותם לעומק והתאהבתי בהם, אהבה שאשמח להעביר גם למי שיצטרף אלי...
קרא עוד
דקלה נתן
אני דקלה נתן. מתגוררת בעמק הירדן. גדלתי עם סקרנות, אהבה, ותשוקה לחקור ולגלות את העולם והמגוון העשיר בו - אנשים, טבע והסיפורים שביניהם. בפנימייה החקלאית בה גדלתי גם למדתי מוזיקה שממשיכה ללוות אותי. בספרד חייתי 5 שנים, במהלכם למדתי לדבר ולשיר בספרדית (ולפעמים גם חולמת בספרדית). מאוהבת בברזיל, בשפה בתרבות שלה, במוזיקה והריקודים . זוכה ללמוד ולתרגל מחוכמתו של בודהה, ומתרגשת מהמזרח הרחוק כל פעם מחדש. בוגרת קורס מדריכי טיולים בחו"ל בביה"ס לתיירות וקורס מורה דרך במכללת כנרת. התחלתי להדריך בהרי הפירנאים לפני עשור ומאז אני מדריכה בישראל, בספרד והאיים הקנאים, פורטוגל, סרי לנקה, הודו, ומיאנמר (בורמה) ועוד...
קרא עוד
דרורה ברוך
מדריכה טיולים זה 30 שנה. התחלתי את דרכי כמדריכה בשירות צבאי ברשות שמורות הטבע במצפה רמון ובאילת. הדרכתי בסיני כעשר שנים בחברת נאות הכיכר ובחברה להגנת הטבע, עשרות טיולי הליכה, טיולי ג"יפים ונופשונים. הייתי פקחית בשמורת עין גדי, אני חלק מצוות ההדרכה של פארק תמנע ואני מחוברת למדבר בנימי נפשי. אני בוגרת קורס מורי דרך מדברי, וקורס מורי דרך ארצי של משרד התיירות. הדרכתי קבוצות תיירים רבות בישראל: טיולי עומק , טיולי צליינים ועוד. מטיילת מושבעת. חייתי , הדרכתי וטיילתי במזרח הרחוק, באוסטרליה, ביוון, ובדרום אמריקה. בנוסף אני פיזיותרפיסטית בהכשרתי, בעלת תואר שני בפיזיותרפיה של הספורט מאוסטרליה. התגוררתי מספר שנים בירושליים, וכיום אני גרה באילת.
קרא עוד
ואחו דוואטורי - מדריך מקומי בגאורגיה
ואחו הגאורגי הוא מדריך סקי וג'יפים, אשר מלווה בקביעות את טיולי "איילה גיאוגרפית". איש שטח אמתי, המכיר היטב את מסלולי השטח בהם אנו מטיילים בגאורגיה, ומוביל קבוצות קטנות של ישראליים במסלולים אלו. מדריך את טיולי אופנועי השלג בגאורגיה. דובר אנגלית ומפטפט בעברית.
קרא עוד
ויקי טימקובסקי
ביולוגית במקצועי, בעלת תואר שני בגנטיקה והשבחה מהאוניברסיטה עברית ומנהלת מעבדה גדולה לבדיקות גנטיות בחברת זרעים מובילה. נולדתי בבריה"מ לשעבר, בעיר לנינגרד של אז, סנט פטרסבורג היום. משם גם עליתי ארצה לבדי בגיל 21. אני נהנית מתחומי עניין רבים, וכמדריכת טיולים אוהבת לשלב בין תחומים עניין שונים – אומנות והיסטוריה, ביולוגיה ואבולוציה, בעלי חיים וצמחים, גנטיקה ואנתרופולוגיה. מדריכה ברוסית ועברית. בואו לטייל איתי!
קרא עוד
ורד אביבי
למטיילים שלום! אני ג'ינג'ית ובת קיבוץ שדות ים. בכיתה י"ב הפלגנו לאיי יוון ולחופי טורקיה ואני גיליתי את העולם הגדול. התאהבתי. ומאותו רגע לא הפסקתי לטייל.. הדרכתי טיולים בצבא, סיימתי קורס מורי דרך עם תואר ראשון בבית ברל, וריכזתי קורסים והשתלמויות מורים במכללת מנשה. היום אני מורת דרך ומדריכת טיולי ג'יפים וטיולי עומק ביעדים הבאים: יוון, טורקיה, רומניה, מונטנגרו, גאורגיה, ארמניה, דרום אפריקה, אוגנדה, תאילנד, דרום סין, איסלנד יוון היא הבית השני שלי. אני מדברת יוונית, ואני רק מחכה שמישהו ירצה לבוא איתי... להתראות בטיולים!
קרא עוד
זאב לוין (ד"ר)
אני ד"ר לוין, וסיימתי את לימודי הדוקטורט והבתר-דוקטורט באוניברסיטת תל אביב, כשאני מתמחה ברפובליקות המוסלמיות של מרכז אסיה. מאז 2011 אני משמש עמית מחקר במכון טרומן באוניברסיטה העברית בירושלים ומ-2014 אני מכהן כראש יחידת המחקר למרחב האירואסייתי. הרציתי בחוג ללימודי המזרח התיכון והאסלאם באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטה העברית, ומחקריי עסקו בתולדות הקיבוץ היהודי, מיעוטים אתניים ודתיים ותולדות מלחמת העולם ה-2 במרכז אסיה. היו אני נחשב מומחה לרפובליקות אסיה המרכזית וחוקר-יועץ לרשויות השלטון במדינת ישראל, גופים עסקיים וציבוריים. ערכתי סקירות מדיניות-כלכליות על האזור עבור מחלקת המחקר של הסוכנות היהודית ויצאתי בשליחות הסוכנות לרפובליקות מרכז אסיה והקווקז (2002-2000). בשנים האחרונות אני מארגן ומפיק מסעות גאוגרפיים וחיפושי שורשים לאזור זה.
קרא עוד
זיו אליאסף
אני קיבוצניק מהנגב, ממושב בית אלעזרי, בו אני חי עם אשתי רויטל, בני רע, הכלבה אפריל ומישקה החתול. משוגע על בעלי חיים (מחרקים ועד פילים), חובב בוטניקה, משוגע על היסטוריה ומכור למוזיקה. לא פחות מזה - אני אוהב לאכול ולבשל (עובד כטבח), ובמיוחד נהנה לערבב: לשים מוזיקה מיוחדת, ולבשל עם עשבי תיבול מהטיול האחרון או מהגינה. בולע ספרי היסטוריה ולא יורק את הקליפות. אוטודידקט שישמח לדבר על הכל - רק אל תשאלו אותי על ספורט! פעם עבדתי בחברה להגנת הטבע, ואפילו הייתי מש"ק ידיעת הארץ בצבא, וכשיש זמן אני גם מדריך בספארי ברמת גן.
קרא עוד
זיו ליבה
כמה מילים עלי… מושבניק דור שלישי, מגדל תמרים דור שני, מורה דרך דור ראשון.... למדתי ארכאולוגיה בעברית לאחר מספר שנים של הדרכה בחברה להגנת הטבע, מייד אחרי הסיום לימודי נטעתי את מטעי התמרים של המשק. יצאנו לשליחות בת שלוש שנים ללימה בפרו (חזרנו כשהעצים גדלו), מאז אני מקפץ בין החקלאות, הדרכות טיולים וגידול ארבעה ילדים מקסימים!
קרא עוד
חגית בלדר
אני רואה בתפקידי כמדריכה שליחות, בה אני משתפת את המטיילים באהבתי הרבה לנפלאות היקום! מדריכת טיולים כבר 20 שנה במקביל לעבודות מעניינות אחרות בתחום הניהול והעיצוב ומורת דרך בארץ. טיילתי בהרבה מקומות בעולם וגרתי שנים מספר באיטליה, יפן וארה"ב. יש לי תואר ראשון באדריכלות ובתולדות האמנות ופילוסופיה. הנאת הטיול היא שילוב של כמה גורמים, ותפקידי הוא ליצור את השילוב המנצח להנאת והצלחת הטיול!
קרא עוד
חגית טורגה
ארכיאולוגית בכירה ברשות העתיקות ומנהלת חפירות גדולות במרכז הארץ. בעלת תארים ראשון ושני בארכיאולוגיה ואגיפטולוגיה מאוניברסיטת תל-אביב ודוקטורט בארכיאולוגיה של התקופה האסלאמית הקדומה מאוניברסיטת בר-אילן. משלבת בהדרכה תחומים רבים כמו תולדות האמנות, היסטוריה ואדריכלות. מדריכה יעדים כמו מצרים, יוון, סיציליה ואיטליה עם דגש על הקשר בין הארץ בה מטיילים להיסטוריה של עם ישראל.
קרא עוד
חיים לביא
אני נחשב למדריך מוערך עם למעלה מ-20 שנות ניסיון בהדרכת טיולים גאוגרפיים. יש לי תואר ראשון בגאוגרפיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה, ולמדתי גם תכנון סביבתי באוניברסיטת המבורג. התגוררתי מספר שנים בניו זילנד, ולמדתי להכיר את נפלאות אוסטרליה המרתקת ואת איי ניו זילנד המופלאים. ליעדיי הצטרפה גרמניה. את המוטו כמדריך וכאדם אני שואב מדבריו של מנהיג מאורי מניו זילנד האומר: "אם תשאלו אותי מהו הדבר היקר ביותר, אומר לכם: האנשים! האנשים! האנשים!"
קרא עוד
חן אליעז
נולדתי ב-1968 והיום אני, אשתי ו-3 ילדיי מתגוררים בזיכרון יעקב. למדתי תואר שני בגאוגרפיה וארכיאולוגיה. אני מטייל בעולם מעל 15 שנה, כותב מאמרים ומצלם למגזינים גאוגרפיים. מומחה בהדרכת והובלת מסעות וטיולים למדינות שונות במזרח הרחוק.
קרא עוד
חן בן גרשון

קרא עוד
חנה גרינשטיין
אני בוגרת החוג לגאוגרפיה ולימודי ארץ ישראל באוניברסיטה וניהול תיירות לאקדמאים. טיילתי שנים רבות באפריקה תוך התחברות לשבטי הנוודים בחלקה המערבי של היבשת. פירסמתי מספר כתבות בכתב עת גיאוגרפי . נותנת הרצאות בפורומים שונים. התמחותי היא באזורים המוגדרים כ״עולם המתפתח״ . בחלק מטיולי אני מפגישה נשים ישראליות עם נשים מקומיות תוך ניסיון להבין את התרבות המקומית לעומק. האזורים שבהם אני מדריכה הם: אפריקה מערב ומזרח כולל כיף וורדה. מרכז אמריקה וקובה, מספר מדינות בדרום אמריקה, דרום מזרח אסיה כולל מערב סין ואיחוד האמירויות
קרא עוד
חני יזרעאלי נוי
אני חני יזרעאלי נוי, מורה רוחנית, מתקשרת אלכימאית ומנטורית לטרנספורמציה ומציאת נתיב הגשמה, מייסדת ומנהלת את בית הספר למסתורין - לימוד חוכמה עתיקה ועכשווית של תודעת למוריה ואטלנטיס. ב-20 שנים האחרונות אני מנחה אנשים למסעות פנימיים ורוחניים משני חיים במקומות מקודשים בפלנטה.
קרא עוד
טלי זיו
אני טלי זיו, בוגרת לימודי היסטוריה וארכאולוגיה ומזרח אסיה, מומחית למגוון יעדים בעולם. התגוררתי באינדונזיה כמה שנים ויש לי היכרות יחודית ומעמיקה עם מדינה זו.
קרא עוד
טליה בלושטיין
אני טליה בלושטיין, מדריכת טיולים בעולם ומורת דרך בישראל. גדלתי לצד הבניאס בקיבוץ שניר . כאן, נופי רכס החרמון לפלגי השלגים ביליתי את שנות ילדותי ואיתם התפתחה אהבתי לטבע, להסטוריה ולעולם הטיילות. לאחר שנה בה סימנתי את שבילי ישראל בחברה להגנת הטבע והדרכה בספארי ברמת גן, יצאתי לטיול ארוך , של שנתיים בעולם הגדול. אם חזרתי, בחרתי להעמיק את היכרותי עם הארץ וסיימתי קורס מורי דרך אינטנסיבי של שנתיים וחצי. כיום אני מדריכה בארץ טיולים של חוגים מיטיבי לכת, מסעות חינוכיים בחברה להגנת הטבע, סיורי פריחה, בחו"ל אני מתמחה בטילים במדינות ירדן וסיני.
קרא עוד
יגאל צור
אני סופר, עיתונאי, מגיש תוכנית טלוויזיה ומדריך טיולים. כטייל ותיק אני מתמחה בנורווגיה, ארצות מזרח אסיה, דרום אמריקה ומערב אפריקה.
קרא עוד
יהודה דגן (ד"ר)
אני דוקטור לארכיאולוגיה ועוסק רבות בחקר תרבויות קדומות במרחבים גאוגרפיים מוגדרים. מחקריי עסקו בשפלת יהודה, ועל כך פרסמתי מספר ספרים ומאמרים וערכתי או ניהלתי חפירות ארכאולוגיות. מספרים עלי שאני איש אשכולות רב ידע. יעדיי אתיופיה, ארמניה, גאורגיה, אוזבקיסטן, תורכמיניסטן, נורווגיה, מרוקו, תוניס, ספרד, צרפת, איטליה, סרדיניה וקורסיקה, יוון, טורקיה ומצרים.
קרא עוד
יהונתן כהן
נולדתי וגדלתי בטבריה ליד הכנרת, ומשם אהבתי למים, הרים, טיולים ומרחבים פתוחים. שירתתי כקצין בצנחנים ואני כיום מהנדס תעשייה וניהול ובעל קריירה ארוכת שנים כמנהל בכיר בחברות הייטק. את התשוקה למרחבים וטיולים שילבתי עם העבודה ובכל הזדמנות יצאתי לטרקים וטיולי הרפתקה בארץ ובעולם. אני אוהב טבע פעיל וחזק, קשר בלתי אמצעי עם אנשים ותרבויות, אוהב לבשל (להאכיל למעשה), להדריך, לצלם, להוביל, לספר סיפורים וליצור לאנשים "רגעי קסם" - רגעים שישמחו להיזכר בהם. אני מדריך טיולים מכל הסוגים - רגליים, ג'יפים וטיולי עומק באירופה, בעיקר ליוון. עם השנים הגדלתי את הרפרטואר גם לאסיה ומרכז אמריקה, מתמחה ביעדים ויאטנם, קמבודיה, קובה, קוסטה ריקה, גואטמלה, מקסיקו. האיים האזוריים ואפריקה, בדגש על נמיביה ובוטסואנה. אני שואף להוביל קבוצות מטיילים למקומות מיוחדים, ולתת לאנשים חוויה של קסם ופליאה עם הרבה דגש על יחסי אנוש.
קרא עוד
יובל ארד
אני ממושב בית זית, ובוגר אוניברסיטת אסמפשן בבנגקוק (דובר תאית). שנים רבות אני מדריך מומחה ליעדי מזרח ודרום מזרח אסיה, גאורגיה ארמניה וקירגיסטן. אני חובב היסטוריה ואקטואליה של ארצות האזור, ומעביר זאת בהנאה למטייליי.
קרא עוד
יובל דותן
יליד קריית חיים, 1965. מדריך ובוגר השומר הצעיר, שירות צבאי כמש"ק וכקצין חינוך וידיעת הארץ. תרמילאי לתקופות ארוכות, באמריקה הלטינית, אירופה ובמזרח הרחוק. בעל BA בסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, MA בפסיכולוגיה פיזיולוגית, ו- MBA במנהל עסקים. עם 10 שנות ניסיון בהוראה אקדמית. מורה דרך מוסמך, ופעיל בארץ בהדרכת תיירות נכנסת ומקומית. מומחה לסיורי שכונות תל אביב. מזה 25 שנה, מדריך טיולי עומק גיאוגרפיים ברוב היבשות, עם דגש מיוחד לאמריקה הלטינית ,דובר ספרדית ופורטוגזית. אוטודידקט בגיאוגרפיה כללית והיסטוריה של העולם העתיק, בעל ידע רחב ואינטגרטיבי, מתמחה בדתות ותרבויות, ובקשר ביניהן. יעדי ההדרכה: כ-70 מדינות ברחבי העולם הגדול.
קרא עוד
יובל לוטם
אני גר ביפו, מהנדס מכונות, צלם ובמאי דוקומנטרי בהכשרתי, מדריך סקי, מרצה לקולנוע ומדריך טיולי שטח וטיולים קלסיים בהנאה. יש לי אהבה ענקית לטבע, לאנשים ולבעלי חיים. תחביביי הנוספים הם סקי, קריאה, גאולוגיה, אבולוציה ואסטרונומיה. הדרכתי בחברת נאות הכיכר המיתולוגית בסיני. שהיתי שנתיים וחצי באפריקה, בבוצוואנה הגן-עדנית, נמיביה, דרום אפריקה, מלאווי, מרוקו ועוד. עבדתי שם עם חוקר האריות הנודע כריס מקברייד (מחבר the white lions of timbavati). תנו לי רק לטייל ולטייל. יעדיי מרוקו, ארצות הקווקז, אפריקה, איסלנד וירדן.
קרא עוד
יובל ראובני
אני בעל תואר ראשון מאוניברסיטת ת"א בגיאוגרפיה ובלימודי מזרח אסיה (במסגרתו למדתי לדבר הינדי). אני מורה דרך מוסמך וחובב טבע ומטייל רבות בארץ ובעולם. במשך שנים עבדתי בחברת הייטק שעסקה בחקלאות מדייקת; מצויד במטוס עם טייס פרטי הכרתי את ברזיל ממעוף הציפור ואת רחובותיה העמוסים, ניהלתי צוותי טייסים והפעלתי מערכות לצילום אווירי באזור האמזונס. (ובמסגרת זו למדתי פורטוגזית). מאמין כי טיול הוא הדרך הטובה ביותר ללמוד, להכיר ולהיחשף אל השונה. ברבים מהמקרים, הטיול משלב מסע פנימי וקבלת פרספקטיבה על החיים שאנו בחרנו לעצמנו. ועולה התהיה שאולי נוכל לאמץ דפוסים ודרכי חשיבה שייטיבו עמנו. לאחר טיול ארוך בהודו, תת היבשת הפכה לי לבית שני. ההיכרות עם התרבות, השפה והמנהגים העניק את הביטחון והיכולת להכיר ולפגוש את טבעה האמיתי של "אמא הודו". אני מקפיד לבקר רבות בהודו ובקרוב עובר לגור באופן חלקי בה. האהבה לגלות את העולם, להכיר ולהבין את התהליכים המתחוללים בו, לחקור תרבויות תוך יצירת מגע נוסף על הידע האקדמאי ולהעביר את הידע - היא תשוקתי האמתית.
קרא עוד
יוחאי אברהמי
אני מדריך שנים רבות בארץ ובחו"ל, בחברות הגאוגרפיות מהשורה הראשונה בישראל. דובר ספרדית ופורטוגזית. מכיר היטב את ספרד ואת פינותיה הנסתרות של פורטוגל, את שמורות הטבע וההיסטוריה של חצי האי האיברי ואת ההיסטוריה של תקופת תור הזהב הספרדי ופורטוגזי.
קרא עוד
יוסי בוכמן
אני יוסי בוכמן, בוגר קורס מדריכי ידיעת הארץ בחברה להגנת הטבע, רכז קורס מורי דרך של משרד התיירות באוניברסיטת חיפה, בעל תואר ראשון בגאוגרפיה וארכאולוגיה ותואר שני בגאוגרפיה היסטורית. יעדיי ההדרכה שלי הם ארצות אירופה ואגן הים התיכון, אפריקה, תאילנד, וייאטנם, אינדונזיה ומרכז אסיה.
קרא עוד
יוסי הרצוג
שמי יוסי הרצוג. מטייל ומדריך טיולים כאורח חיים. נהנה לטייל להתלהב, ללמוד ולהעמיק , לצלם ולחוות את מראות הנופים , מגוון האנשים והתרבויות, להתנסות במאכלים המקומיים, להיות חלק מהיקום. אוהב להיות בחברת אנשים צמאי דעת ולחלוק איתם את העולם המדהים שנקרא כדור הארץ שלנו. מדריך ותיק ומנוסה במגוון ארצות; ממסתרי מרכז ודרום אמריקה לקסמי מדינות המזרח הרחוק. הברברים במרוקו והשייחים באמירוית , ניגוני פורטוגל וספרד ,עתיקות איטליה , נופי האלפים באוסטריה, תהפוכות עמנו ברומניה פולין והמדינות הבלטיות, ארצות סקנדינביה ובראשם נופי נורבגיה הנהדרים. עמי הערבה באוזבקיסטן, התרבויות העשירות של הודו ויפן, העמים המתעוררים בוויטנאם קמבודיה וסרילנקה. כל טיול הוא חוויה מתחדשת, לי ולמטיילים הרבים החוזרים לחוות ולחלוק איתי עוד הרפתקה. אשמח להצטרפותכם אלינו
קרא עוד
יעל אלכסנדר
שמי יעל אלכסנדר ,וכמדריכת טיולים אני מחברת בין שתי האהבות הגדולות שלי ,אנשים וטיולים , זה המקום שמאפשר לי להיות הכי הכי במיטבי. בוגרת עבודה סוציאלית לתואר ראשון מאוני' חיפה ולימודי עבודה למנהלים לתואר שני באונ' תל אביב כמו כן למדתי יעוץ ארגוני וקואצינג' ואני עוסקת בתחום הניהול מעל ל 25 שנה . כמטיילת עצמאית גיליתי את החיבור שלי לטבע להרפתקאות ולאנשים המיוחדים שמתגלים בדרך והתשוקה הגדולה שלי לקחת אתכם ולגרום לכם להתאהב בכל פעם מחדש 😊 בוגרת קורס מדריכי הטיולים
קרא עוד
יעל הרמלין
ילידת צרפת, מרצה בארץ ובחו"ל וחוקרת תרבויות. אני בוגרת לימודים אקדמאים בהצטיינות בתחום כלכלה וניהול, בעלת תואר שני בתחום תרבות צרפת ודוקטורנטית בתחום האמנות. בנוסף, פרסמתי ספר "קוראים לי ז'אנט", רומן היסטורי על ז'אן ד'ארק, הגיבורה הלאומית של צרפת. אני מתמחה בטיולי עומק בדגש היסטוריה, תרבות, אמנות, גסטרונומיה, מוסיקה ועוד...ביעדים מרתקים בעולם בדגש אדריכלות וארכיטקטורה ועוד. אני מזמינה אתכם להצטרף אליי לטיולים בעלי ערך מוסף.
קרא עוד
יעלה טבנקין
אני בעלת תואר שני בדרמה תרפיה מאוניברסיטת חיפה, מנחת קבוצות וסדנאות ובעלת ניסיון רב בתחום החינוך והייעוץ. בנוסף אני אוהבת לטייל עם אנשים ולשתף אותם בידע ובסיפורים המעניינים, והטיול מהווה עבורי הנאה גדולה והזדמנות להכיר למטייליי תרבויות אחרות ומרתקות". יעדיי בארצות אפריקה, הודו, נפאל, תאילנד, ספרד ופורטוגל.
קרא עוד
יצחק יצחק
אני יצחק יצחק, מתגורר במושב גן יאשיה, גאולוג וגאוגרף פיסי, בוגר חוגי סיור ובית ספר שדה הר הנגב, מדריך ותיק בישראל וסיני, וכן בטיולי שטח וג'יפים בחו"ל במצרים, ירדן, אזרבייג'ן, גאורגיה וארמניה, יוון.
קרא עוד
ירון אבין
אני ירון אבין, בעל תואר בחקלאות וכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בשנות השמונים חייתי בסיני והדרכתי טיולים רבים בסיני ובמצרים בחברה להגנת הטבע. ניהלתי את טיולי סיני ואגן הים התיכון בחברה להגנת הטבע. היום אני אחראי באיילה גיאוגרפית על טיולי עומק ומדריך ב במרוקו, ירדן, מצרים, ספרד, פורטוגל, איטליה, ונורווגיה, בעקבות השנים שביליתי עם הבדואים בסיני התאהבתי בתרבויות המזרח התיכון, בחקר העדויות להיסטוריה העשירה והמפתיעה, ובמיוחד בעולמם של האנשים הפשוטים, אמונותיהם ואורח חייהם המאתגר. שמח תמיד לחלוק את הסיפורים והתובנות עם מטיילי.
קרא עוד
ירון אלקלעי
היי, יש לי תואר ראשון במזרחנות ובמנהל עסקים. אני דובר עברית, אנגלית, ערבית, צרפתית וסרבו-קרואטית. מאוד מחובר מרוקו, למזרח הרחוק ולדת הבודהיזם, ולכן חקרתי תרבויות, מיתולוגיה, אוכל, היסטוריה, דת, מוסיקה ומורשת. בואו לטייל.
קרא עוד
כנרת זוהר -להב
אוצרת וחוקרת לתרבות, לאמנות ולארכאולוגיה. כנרת מרצה על במות: מוזיאון תל אביב לאמנות, מכון אבשלום, מוזיאון פתח תקוה ומוזיאון רמת גן.
קרא עוד
ליאור אנמר
אני מטייל ומדריך טיולים בישראל ובחו"ל, בעיקר טרקים, טיולים רגליים וטיולי עומק, עורך הדרכות מקצועיות בנושאי גאולוגיה (יש לי תואר שני), התבוננות וניתוח נוף, הישרדות בנופי מדבר, ים תיכוני ושלג. כמו כן אני כותב, מטפס צוקים ומשתדל ללמוד כל יום דבר חדש!
קרא עוד
ליאור בן דור

קרא עוד
ליאור בר
אני מטייל ומדריך בשני אזורים בעולם: בהודו ודרום מזרח אסיה ובמדינות יוגוסלביה לשעבר, רומניה וטורקיה. בשנת 2008 יצא לאור המהדורה השלישית של מדריך טיולים שכתבתי על מדינות סלובניה קרואטיה ומונטנגרו. בימים אלה אני שוקד על עבודת הדוקטורט בחוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטה העברית, בנושא גלובליזציה ותהליך הגדרת זהויות. נשוי לעינת ואב לניצן, ומתגורר בירושלים.
קרא עוד
לינה וסטפריד
שמי לינה וסטפריד, ואני מדריכת טיולים עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה ברוסיה - אהבתי הגדולה, איטליה, וייאטנם וקמבודיה, סרי לנקה, אוקראינה וגאורגיה. יש לי תואר ראשון בספרות אנגלית ובלשנות צרפתית מאוניברסיטת תל אביב, ודוברת רוסית, אנגלית, צרפתית ואיטלקית. מרבה להתעדכן, ומגדירה את עצמי כמדריכה בנשמה - חיה, נושמת ומאוהבת במקצוע ההדרכה. יחסי אנוש הם בראש סדר העדיפויות שלי, ואני חותרת באופן קבוע למקצועיות ואיכות בלתי מתפשרות. מזמינה את כולכם לחווית טיול מיוחדת בהדרכתי.
קרא עוד
לירן בן משה
אני לירן בן משה, בעל תואר שני בגאולוגיה ומחלק את זמני בין אנגליה, ישראל, פטגוניה ופינות נוספות בעולם, במסגרת עבודתי כגאולוג. טיילתי לאורכה ולרוחבה של דרום אמריקה, מתוכן שלוש שנים(!) בהרי האנדים. אני מדריך כבר 15 שנה באהבה גדולה.
קרא עוד
מאיר אברהם
הי, אני מאיר אברהם, טייל מקצועי, רב לקט ומורה דרך מוסמך, עם אהבה עצומה לטבע ולחיים פסטורליים, עוסק ומלמד אקולוגיה מעשית (קיימות) ומדריך טיולים במסגרות שונות. אני מתמחה בטיולים גאוגרפים, מסעות רגליים בליווי פרדות בטורקיה (נגוע בנגיף טורקיה), טרקים וטיולי גיפים בהרי הקרפטים ברומניה, בפירינאים בספרד, באלבניה, בגאורגיה בעיקר בחבל סוונטי, באתיופיה, ביוון וקפריסין, בירדן, בעיקר את הקניונים הקלאסיים, טיולי ג'יפים בשילוב ואדי רם מסלולים למתקדמים, ומסעות גמלים בדרום אדום (בסגנון ההר הגבוה בסיני ). בטיוליי אני שם דגש מיוחד על החיבור עם האוכלוסייה המקומית והתרבות החומרית כי בכל תרבות יש חוכמה מקומית ששווה לאמץ!
קרא עוד
מאיר גולד
אני מאיר גולד, יליד 1968, נשוי ואב לשלושה. נולדתי, גדלתי והתחנתי במושבת הבילויים גדרה. אני בוגר אוניברסיטת חיפה במנהל עסקים, והנדסת מכונות, קורס מלווי קבוצות של בית הספר הארצי לתיירות. התגוררתי, עבדתי, למדתי וטיילתי בסין במשך שנה, וכך התחככתי בתרבות, במנהגים ובמסורת הסינית. מכיר היטב את תרבויות המזרח, ההיסטוריה, הפילוסיפיה וחיי היום יום, ומחובר בנימי נפשי לאנשים, לפולקור ולמנהגים. אהבתי הגדולה היא טיולים בכפרים אותנטיים ולא מתוירים במזרח הרחוק. אני עוסק שנים רבות בהדרכה, ויש לי יחסי אנוש מצוינים וכושר ארגון וניהול. מדריך בסין, דרום קוריאה, טאיוואן ותאילנד. בשעות הפנאי אני נהנה מצלילה, סקי שלג, רכיבת אופני שטח, ריצה וחברים.. וחונך נוער אוכלוסיות מיוחדות. אוהב את המקומות בהם מבקר ומעביר אהבה זו למטיילים. מחכה לכם באיילה גיאוגרפית....
קרא עוד
מאיר גושן
אני גמלאי מצה"ל בדרגת סא"ל ובעל תואר שני במינהל ציבורי. אני מרצה כיום בקורס מדריכי טיולים לחו"ל באוניברסיטה הפתוחה. מתמחה בהדרכת קבוצות, תכנון ותאום מסלולי טיולים בפורטוגל, גאורגיה, ארמניה ואזרבייג'ן. משלב בחוויית הטיולים את נושא המיסטיקה ומסע הנשמה. אני גאה שאני מקבל חוות דעת והמלצות של מטיילים, החוזרים ואומרים שיש לי ידע רב, נעימות וסבלנות, הקשבה ויצירת מיקוד אישי בכל מטייל, מכוונות השירות ומערכת יחסים עם נותני השירות בארצות היעד. המוטיב המרכזי שלי הוא יצירת והותרת חווית טיול זמן רב לאחר סיומו!!
קרא עוד
מדריך מקומי

קרא עוד
מוטי אפשטיין
הי, אני מוטי, מוותיקי המדריכים (למעלה מ-20 שנה) ולבטח מהמנוסים שבהם ליעדי המזרח הרחוק: הודו, סין, יפן, קוריאה, אינדונזיה,סיני ירדן,סרי לנקה ,פורטוגל , ארצות דרום מזרח אסיה וכן בגאורגיה. מ תמחה בטיול שטח, אמנות ותרבות. במעט הזמן שאני בארץ, אני גר בירושלים.
קרא עוד
מוטי בלושטיין
אני בוגר החוגים לארכאולוגיה, גאוגרפיה והיסטוריה באוניברסיטת תל אביב ולימודי ידיעת הארץ במכון אבשלום, מתמחה בתרבויות קדומות. אני מדריך במקומות רחוקים ואקזוטים כמרוקו, תוניסיה, דרום אמריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, וייאטנם, קמבודיה, מיאנמר, אוזבקיסטן וקירגיסטן, ואיסלנד.
קרא עוד
מוטי בן שטרית
הדרכתי שנים רבות בחברה להגנת הטבע, ניהלתי את ביה"ס שדה באילת, עין גדי וירושלים ואת מחלקת טיולי סיני. כיום אני מנהל את מחלקת סימון שבילים ומדריך (ותיק ומנוסה) במרוקו ובמדינות הבלקן.
קרא עוד
מורן קושניר
אני מורן, ויש לי תואר שני בלימודי תרבות מהאוניברסיטה העברית בירושלים ותואר ראשון בפילוסופיה ואמנות מאוניברסיטת בן גוריון. אני מרצה, עוסקת במחקר תרבותי, מטיילת ברחבי אסיה מזה 19 שנה, חיה ונושמת את התרבות המקומית ברחוב ובמקדש. אוהבת אנשים, תרבויות, שווקים, פולחנים דתיים ונופים, ועל פי רוב אני שמה דגש על חיבור עם האוכלוסייה המקומית, תרבותה ומנהגיה, ממקום מכבד וסקרן.
קרא עוד
מיה אור
אני מיה אור, מדריכת טיולים מנוסה. גרתי 3 שנים בביה"ס שדה סיני (סנטה קתרינה) והדרכתי שם 10 שנים. למדתי תואר ראשון במדעי החיים באוניברסיטת תל אביב - בוטניקה, זואולוגיה ואקולוגיה וקורס מורי דרך מוסמך מטעם משרד התיירות. אני עובדת עם קבוצות תיירים בארץ בגרמנית ובאנגלית ועם משפחות וילדים בעברית, בדגש הליכה ולינה בשטח, וכן מנחה קורסי העצמה לנשים בדואיות. יעדיי מצרים, ירדן, בהוטן, סלובקיה. אני מטיילת הרבה בעולם, עם המשפחה ועם קבוצות ומתגוררת במעלה צביה שבגליל.
קרא עוד
מיטל הילל
מיטל הלל, אמא לשניים, הרפתקנית, מדריכת טיולים מוסמכת. המוטו שלי בחיים הוא ש "אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים" (ד"ר סוס). אני מאמינה, שהדרך נפתחת בפני ההולך בה. אני סקרנית ואוהבת לצאת למסעות בארץ ובעולם בטבע ובערים, להכיר אנשים חדשים, לתווך ולייצר חוויות שמרחיבות את הנפש. בוגרת המחלקה לצורפות ולעיצוב.
קרא עוד
מיכה זילברמן
מתגורר במושב גן חיים. מורה דרך ומתמחה בנצרות ונושאי טבע. מדריך טיולים רגילים וכן מיטיבי לכת בארץ וכן מדריך קלאסי וג'יפים בקצ'קר בתורכיה,נמיביה, טנזניה, גיאורגיה, יוון , מרוקו, בולגריה, קרואטיה, סלובניה ,ספרד,צרפת, מונטנגרו, רומניה מצרים וירדן
קרא עוד
מיכל בז'רנו
אני מדריכה כ-30 שנה במגוון גדול של ארצות כגון אינדונזיה, מרוקו, מונטנגרו, ויטנאם ועוד רבות. התחלתי להדריך מתוך מטרה לטייל בעולם, ולכן השתדלתי להדריך בחלקי עולם שונים. הרקע הלימודי שלי הוא ביולוגיה (ד"ר בגנטיקה הומנית), אך בהדרכות אני משתדלת לשלב נושאי עניין שונים (היסטוריה, מלאכות, אמנות, גיאולוגיה, ארכאולוגיה ועוד, ככל יכולתי).
קרא עוד
מיכל בן עטר
אני ירושלמית מלידה, המתמחה בטיולי עומק בירושלים, ועוסקת שנים רבות בהדרכה והנחייה של קבוצות. לאחרונה ניהלתי את מרכז הסיורים של בית שמואל והדרכתי בכל רחבי הארץ. אני בוגרת קורס מורי דרך ובעלת תואר ראשון בהיסטוריה ומדעי המדינה. עתה אני לומדת לתואר שני בחוג ללימודי תרבות באוניברסיטה העברית. אוהבת לגלות ולחקור תרבויות אחרות ושונות, ומדריכה ברומניה ובגאורגיה.
קרא עוד
מירי שילה
הי, אני גרה בראש העין. עוסקת באדריכלות ועיצוב פנים כבר מעל 20 שנה ומרצה באוניברסיטה הפתוחה במסלול לעיצוב פנים כ-11 שנה. מאד אוהבת אנשים, הדרכה וטיולים, והכי אוהבת לשלב את כולם. מוצאת עניין בכל אחד ובכל מקום, סקרנית, לומדת ומתפעלת בכל פעם מחדש מכל היעדים הנפלאים בהם אני מדריכה.
קרא עוד
מרקו קוקוייף
אני מרקו, בן 42, יליד ארגנטינה וחי בישראל כבר 25 שנה. למדתי תואר ראשון בחוג לפסיכולוגיה ומדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן ותואר שני בניהול עסקי ופסיכולוגיה ארגונית. הקדשתי את מירב שנותי להדרכה וחינוך בתנועות נוער וניהול פרוייקטים וסיורים. בשנים האחרונות אני חי בברצלונה - העיר לה אני זוכר חסד נעורים, ומקדיש את זמני לקטלוניה, הפירנאים וצפון ספרד - לנופים ולתרבות - ונהנה לחלוק את אהבתי עם המטיילים.
קרא עוד
משה בן סימון
שמי משה בן סימון ואני עובד כמדריך טיולים מזה 30 שנה בסיציליה ולאורכו של המגף האיטלקי . אני בעל תואר בלימודי היסטוריה של המזרח התיכון עם התמחות ספציפית בהיסטוריה של יהדות סיציליה, ורואה בכל טיול אפשרות ללמוד וללמד על מנת לפתוח בפניכם את הצוהר אל עולם התרבות העשיר של איטליה.
קרא עוד
משה דורנשטראך
שמי משה דורנשטראך, בן 40 ממודיעין, נשוי ואב לשניים. בן למשפחה ארגנטינאית,דובר ספרדית ומעורה בתרבות ובמנהגי היבשת הלטינית המרתקת והצבעונית. יש לי תואר ראשון בגאוגרפיה וסביבת האדם ובלימודי מזרח אסיה, בדגש על יפן, של אוניברסיטת תל אביב וכן תעודת מלווי קבוצות של בית הספר הארצי לתיירות. אני מדריך משנת 2006 ברחבי העולם, בעיקר באמריקה הלטינית: ארגנטינה, צ'ילה, אורוגוואי, ברזיל, בוליביה, פרו, אקוואדור, קובה, קוסטה ריקה, יפן, רומניה וגאורגיה, וביפן.
קרא עוד
משה מיטלמן
אני יליד פתח תקוה, סא"ל (במיל') ועד לפני 6 שנים שימשתי כמנכ"ל אגודת הסופרים העברים בישראל. יש לי תואר שני בחינוך ומלמד גאוגרפיה בביה"ס תיכוניים. עברתי קורס מלווי קבוצות במכללת ווינגייט בשיתוף חברת ארקיע ומאז (2003) התמחיתי בבולגריה. אני מדריך גם לגאורגיה, מקדוניה ורומניה, ומרצה על בולגריה וטיולי ג'יפים בקורס הכשרת מדריכים בביה"ס הארצי לתיירות.
קרא עוד
משה פויירשטין
אני עוסק בהדרכה, תכנון וביצוע טיולים מזה שנים רבות. אני איש מדעי החברה וכאחד שנולד בצרפת - זו אהבתי הראשונה ותחום המומחיות העיקרי הוא צרפת. אני אוהב מפגשים בלתי אמצעיים עם האוכלוסייה המקומית, היכרות עם התרבות, הספרות וההיסטוריה, ביקורים במקומות קטנים והיכן שהמקומיים מבלים, אשר הופכים כל טיול לחוויה מיוחדת ומעשירה. מדבר צרפתית, אנגלית והונגרית, ומדריך בעיקר בצרפת, ספרד, פורטוגל, רומניה, הונגריה, סלובקיה, צ'כיה, גרמניה, אוסטריה ואיטליה.
קרא עוד
נדב סולווי
נולדתי בקיבוץ קטורה שבערבה, ואני מתגורר כיום במרכז. למדתי גאולוגיה ואיכות הסביבה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב. הדרכתי בארץ בחוגי הסיירות ע"ש אורי מימון, בחינוך הסביבתי של החברה להגנת הטבע, בתנועת נוע"ם ובמסגרות התנדבות שונות. אני מרכז היום את תוכנית הסטודנטים מחו"ל בחווה ואדם שבמודיעין ומלמד אקולוגיה בבתי ספר וגנים. יעדיי טורקיה ומונטנגרו. אומרים עלי שאני נעים וסובלני ומרבה לחייך.
קרא עוד
נדי אורמיאן
אני חבר קיבוץ יטבתה שבערבה הצהובה, אך אוהב להחליף מדי פעם את הנוף לירוק ואירופי התחלתי דרכי בחברה הגאוגרפית ב-2001 ויעדיי אירלנד, סקוטלנד, פורטוגל, ארצות יוגוסלביה לשעבר, מלטה, ואלזס לוריין. אוהב לחפש ולמצוא פינות חדשות ולא מוכרות, ולשלבן בטיוליי. מטיילים הרוצים להכיר את היעד, לבקר במקומות המיוחדים שלו, להבין את תושביו, להכיר את ההיסטוריה, התרבות והמוסיקה - מוזמנים בכיף לטייל איתי.
קרא עוד
נועם בן משה
יש לי תואר שני בביולוגיה ימית ואקולוגיה מהמכון הבינאוניברסיטאי באילת ואוניברסיטת בן גוריון. אני מדריך טיולי שטח, טבע ותרבות בארץ, בירדן, סיני, הודו, סרי לנקה, נפאל, טורקיה, גאורגיה, נורבגיה, מונטנגרו, גואטמלה וקוסטה ריקה. גר בתל אביב.
קרא עוד
נורית לקסר
נורית לקסר- בוגרת תואר ראשון במשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים; סיימה לאחרונה התמחות בעריכת דין אצל היועצת המשפטית לממשלה. טיילה במזרח הרחוק יותר משנתיים וביותר מ-30 מדינות בעולם. הדריכה בחברה להגנת הטבע במשך מספר שנים. כמו כן, עבדה כתחקירנית במהדורה המרכזית של חדשות 12 במשך חמש שנים
קרא עוד
נחום שגיב (ד"ר)
אני בוגר המחלקה ללימודי ארץ ישראל באוניברסיטת בר אילן, בדגש ארכיאולוגיה והיסטוריה בתקופות ההלניסטית, הרומית והביזנטית (תקופת המשנה והתלמוד). במסגרת לימודיי השתתפתי בחפירות במרשה, ועסקתי במחקר בתי הבד, בחרבת טבק (למרגלות תל גודד) ובחרבת עתרי - אתרים יהודיים מימי הבית ה-2 שחרבו במרד בר כוכבא. הפעילות המחקרית שלי בירדן במהלך הדוקטורט לוותה בסקרים ובחפירה במסגרת משלחת ארכיאולוגית מארה"ב ומקוריאה. יום אני מרצה (בכיר) במכללה האקדמית באשקלון ומדריך סיורים לימודיים במסגרת יד יצחק בן-צבי, מכון אבשלום, בית שמואל, תגליות ומלמד ומדריך בקורסים שונים למורי דרך בחסות משרד התיירות.
קרא עוד
נחום שגיב (ד"ר) ורינה טלגם (פרופ')
ד"ר נחום שגיב - התמחה ביישוב היהודי והארכיאולוגיה של ירדן בימי הבית השני ובתקופה הרומית והביזאנטית. פרופ' רינה טלגם - מן החוג לתולדות האמנות באוניברסיטה העברית, מומחית לפסיפסים בעלת מוניטין בין לאומי בתחום.
קרא עוד
ניר אורלב
מומחה לתרבות מצרים העתיקה ובעל תואר שני בארכיאולוגיה ובתרבויות המזרח הקדום מאוניברסיטת תל אביב. תחום התמחות בתרבות מצרים העתיקה – חלק מלימודי אגיפטולוגיה .אני רואה בטיול למצרים הזדמנות לחלוק עמכם/ן ידע אודות אחת התרבויות המרתקות ביותר המוכרות לנו מן העת העתיקה ומזמין אתכם/ן להתפעם איתי מעושר האתרים והממצאים שהמצרים הקדמונים הותירו אחריהם.
קרא עוד
ניר אלון
אני מדריך וסגן (לשעבר) של אוצרת במוזיאון טיקוטין לאומנות יפן בחיפה, בוגר החוג למזרח אסיה באוניברסיטת חיפה. טיילתי ביפן ובסין ועבדתי בחברת תיירות גדולה כאופרטור מול חברות תיירות במזרח אסיה. התרבות היפנית היא חלק בלתי נפרד מהעבודה היומיומית שלי, ואני אוהב אותה מאוד. אחד הדברים שהופכים את יפן למדינה כל כך מיוחדת בעיני, היא העובדה שזה אולי המקום האחרון בעולם שמרגיש כמו עולם אחר. הכל חדש, הכל שונה, הכל מיוחד. לפני שנה וחצי הקמנו, אני ועוד מספר חברים, קבוצת פייסבוק לייעוץ לתיירות חכמה ביפן, ובזמני הפנוי אני מרצה על תיירות ביפן ועל תרבות ואומנות יפנית. אני רוצה לחלוק את חיבתי לתרבות היפנית עם כל מי שטרם חווה או ראה אותה - בואו אתי!!
קרא עוד
ניר רכס
אני גר בשמשית בגליל התחתון, טייל בנשמתי, מורה להיסטוריה ומדריך טיולים בארץ ובחו"ל. עיסוקי בחינוך נוער להכרת הארץ ומורשתה והדרכה בגאורגיה, ירדן, רומניה וטורקיה.
קרא עוד
נירית גפני
אני טיילת מיומנת, מורת דרך ומדריכת טיולים ותיקה בארץ ובחו"ל - ברכב, ברגל ובכל מה שביניהם. ביולוגית ימית שבחרה בהדרכת טיולים כמקצוע ראשי. טיילתי למעלה משנתיים ביבשת אמריקה המרכזית והדרומית ושנה בארצות המזרח. אני מטיילת בקצב הלב ומציירת במילים, חולקת עם מטיילי בהתרגשות את האהבה העזה לתרבויות רחוקות ולמרחבי הטבע.מאמינה ביצירת חוויה על ידי מפגש בלתי אמצעי עם הטבע והאוכלוסייה המקומית, וכן ההוויי החברתי הנרקם בקבוצה. אוהבת אדם ומאמינה גדולה בלחיות את החלומות הפרועים ביותר שלנו.
קרא עוד
נמרוד עירון
הי, אני נמרוד, מדריך טיולי שטח וג'יפים ותיק, המתמחה בתכנון והובלת טיולים במסלולים ייחודיים ביעדים שונים בעולם. למדתי לימודי כדור הארץ ומינהל עסקים. יעדיי ירדן, ספרד, איטליה מזרח אפריקה וארצות ההימלאיה ואני מארגן ומוביל גם טיולי אופניים בארץ ובעולם. כאשר איני מדריך אני נמצא על אופניי בשבילי המדבר.
קרא עוד
נסיה שכטר
אני מתגוררת בחיפה, ומדריכת טיולים מוסמכת ומרצה לגאוגרפיה בביה"ס לתיירות באוניברסיטת חיפה ובמכללה למורים. יש לי תואר ראשון בגאוגרפיה והיסטוריה ותואר שני בגאוגרפיה ותכנון ערים. אוהבת אנשים וטבע,
קרא עוד
נסים חיימוב
אני נסים חיימוב, מטייל ומדריך בעולם מזה 30 שנה. הקווים המנחים אותי הם החשיפה לתרבויות השונות בארצות בהן אני מדריך ואניבקיא בתרבויות ותורות המזרח הרחוק. רקע נוסף להדרכות הוא העיסוק באמנות (ציור ופסיפס) ,מציג בתערוכות מידי פעם. אני תמיד שמח לתרום לקהלינו בטיולים מהידע אותו צברתי בתחום האמנות, התרבות והאנתרופולוגיה. הארצות בהן אני מתמחה: מזרח אסיה: וויטנאם,קמבודיה,לאוס,תאילנד. אירופה: יוון, מקדוניה, ספרד,פורטוגל,גאורגיה,בולגריה. מרכז אמריקה: מקסיקו גואטמלה, פנמה, קוסטה ריקה וקובה
קרא עוד
נעמה מורג
נעמה מורג-זמונסקי - מדריכה באפריקה. בעלת תואר שני בביולוגיה, עם התמחות באקולוגיה ובהתנהגות בעלי חיים, ודוקטורט בהיסטוריה של אפריקה. לאורך השנים טיילה באפריקה, למדה עליה, עבדה והתגוררה בה.
קרא עוד
נעמי כפיר
נעים להכיר ,שמי נעמי. מדריכת טיולים לארצות הבלקן, יפן ואיטליה. אוהבת טבע ואנשים. בנוסף לנופים ולהסטוריה, אני מדגישה בטיולי את החוויה הכוללת לכל החושים; לאוכל, למוזיקה, למנהגים המקומיים, לשווקים, לפולקלור, ולפניה השונים והמשתנים של התרבות המקומית. בנוסף להדרכת הטיולים אני מנחה קבוצות, ומשתדלת לשלב בטיולים טעימה מיוגה ומדיטציה.
קרא עוד
סאלי - מדריכה מקומית בגאורגיה
מדריכת הבית בטיולי גאורגיה של איילה גיאוגרפית. מדריכה בטיול עומק, ג'יפים ואופנועי שלג. בעלת ג'יפ גם לטיולים פרטיים דרך איילה גיאוגרפית.
קרא עוד
סאשה צורף
עליתי ארצה בשנת 1994 מאוקראינה לקיבוץ עין השופט. אחרי שירות צבאי יצאתי למסע הכרות עם נפלאות העולם. הושפעתי מאוד מתרבויות אפריקה בכלל ובפרט מזמביה שם לקחתי חלק בפרויקט חינוכי במשך שנה. לאחר כשלוש שנים של טיולים באפריקה ,אסיה ואמריקה חזרתי לארצנו הנהדרת כדי ללמוד את תולדותיה. סיימתי תואר בלימודי ארץ ישראל במכללת כנרת ומקביל עשיתי קורס מורי דרך. כיום עוסק בהדרכות בארץ ובחול . מתמחה במדינות כמו אזרביג'אן וקירגיזסטן ושאר ברית המועצות לשעבר
קרא עוד
סיגל גבע מגנס
אני סיגל גבע מגנס, מדריכת טיולים ותיקה, ומחברת הספר 'סוף העולם שמאלה' המתעד מסע אופנוע שעשיתי לבדי באוסטרליה. למדתי היסטוריה באוניברסיטת תל אביב ועיצוב תעשייתי. אני מדריכת טיולי עומק, טרקים וג'יפים בארצות מרכז אסיה, הקווקז, דרום הפסיפיק, דרום מזרח אסיה, פירנאים, אוגנדה, לפלנד, ראג'יסטן, סיני וירדן. כתבתי מאמרים למגזינים גאוגרפים - טבע הדברים ומסע אחר - ולמגזינים מוטוריים - אוטו ומוטו, ופרסמתי כתבות מצולמות לערוץ הראשון במסגרת 'רואים עולם'. אני מרצה רבות על מסעותיי בעולם כשליחת המגזינים. בימים אלו אני שוקדת בכתיבת ספר על הקווקז. אני מתגוררת במושב צפרירים שבעמק האלה, נשואה ואם לשניים.
קרא עוד
סיימון בני
שמי סיימון יליד 1968. אני גר ליד נתב"ג. את חיידק הטיולים והאהבה לטריוויה קיבלתי מאבא שלי מדריך טיולים ותיק. ברוב שנותיי הבוגרים אני עוסק בטיולים ואומנות הצילום. אחרי שסיימתי לימודים בארכיאולוגיה ותרבויות המזרח הקדום, יצאתי עם תרמיל ונשביתי בקסמו של המזרח. מזה למעלה מ-25 שנה אני נהנה לחזור עם מטען גדול יותר כמלווה קבוצות לצבעים לריחות ולטעמים לאותן סמטאות שגיליתי בפעם ראשונה. במקביל אני עוסק כמורה דרך בארץ ומעביר סדנאות צילום בעיקר בירושלים.
קרא עוד
סיניה כהן
סיניה כהן, גרה בראשון, אשת חינוך, סקרנית, דעתנית, אוהבת פולקלור, תרבות, אומנות, מנהגים, נורמות ודרכי התנהגות ברחבי העולם, מתרגשת לחזור כל פעם אל יעדים טובים ומוכרים. מאושרת להכיר, להראות ולרגש את הנוסעים עם היסטוריה מעניינת, בסיפורים רלוונטים ופיקנטים, באגדות שמאפיינות את המקום, במסורות, בלבוש ובמאכלים אופינים. מדריכת תיירים מנוסה הן בארץ והן בחו"ל משנת 1991 . בעלת תואר ראשון במדעי הרוח ותואר שני בהיסטוריה כללית באוניברסיטת בר אילן. מדריכה במרוקו מזה שנים רבות ,כתבתי ספר על מרוקו בשם "מרואכוס", מדריכה בדובאי, בספרד, האיים הקנארים, פורטוגל, בייגינג, תורכיה, גיאורגיה, הולנד, בלגיה, צרפת וצפון איטליה .
קרא עוד
סמדר שיפטן
אני מדריכה של טיולי אמנות לחו"ל באירופה הקלאסית, המפגישים את אמנות העבר עם האמנות המודרנית והעכשווית. אני בוגרת המדרשה למורים לאמנות, ולימדתי שנים רבות אמנות מעשית ועיונית בתיכון. מזה 10 שנים אני מרצה למבוגרים בתחומי אמנות בינלאומית, ישראלית, והיסטוריה של האמנות. עוסקת במחקר מעמיק על נשים אמניות בארץ ובחו"ל, אמנית יוצרת, מכירה לעומק ומובילה סיורים למוזיאונים, גלריות, בתים של אמנים ומפגשים עם אמנים. חיה בקיבוץ גדות ומרצה באזור הגליל.
קרא עוד
ספי פרנק
הי, אני ספי, יליד חדרה, ומדריך למעלה משני עשורים. אני היסטוריון וגאוגרף, בעל תואר שני מאוניברסיטת חיפה ובוגר קורס מדריכים של החברה הגאוגרפית. אני אוהב לטייל ולהדריך טיולים גאוגרפיים מעמיקים - נהנה להראות ולהסביר תרבויות מנהגים ואמונות בעולם. יעדיי העיקריים הם: יפן, סין, קוריאה וטאיוון. נורבגיה ומדינות סקנדינביה, רוסיה, , סרי לנקה, קובה, קוסטה ריקה וגואטמלה, פנמה וניקרגואה. ולעיתים ארצות הברית קנדה ואלסקה. ועוד יעדים באירופה ובבלקן. אני אוהב לשלב בטיולי את המראות, הטעמים הריחות והמוסיקה המקומית.
קרא עוד
סתיו קמינסקי
גדלתי בנוף הררי, במצפה אבירים שבגליל העליון, חובבת טבע וטיולי הרים מגיל קטן בארץ ובעולם בלי הפסקה! אני בוגרת קורס מדריכי טיולים בארץ ובעולם מטעם משרד התיירות ויש לי ניסיון רב בהדרכת טיולי שטח, טיולי רגל וג'יפים, ומחוברת לתחומי הגאולוגיה, ההיסטוריה הבוטניקה והתרבות. בכל מקום אליו אני מגיעה, אני מנסה לחבר כמה שיותר בין האדם לטבע הסובב אותו, וחשובה לי החוויה האישית של כל מטייל בקבוצה. יעדיי יפן, איסלנד וסלובקיה.
קרא עוד
עדי מטמון
מורה דרך מוסמך. חקלאי ובעל תאור שני בארכאולוגיה. יליד 67, מתגורר במושב עין יהב. הטיול הוא מסע רוחני ופיזי, לאורך מראות צלילים וריחות, המעניקים למטיילים איתי, חוויה עמוקה ומעשירה, עם טעם של עוד. המעז לצעוד את הצעד הראשון מוצא הרפתקה שתלווה אותו כל חיו.
קרא עוד
עוזי דהרי (ד"ר)
ד״ר עוזי דהרי הוא ארכיאולוג העוסק בכל תחומי הארכיאולוגיה ומתמחה בעיקר בארכיאולוגיה קלאסית ובארכיאולוגיה תת-ימית. עוזי הוא מדריך טיולים ותיק, בעברו שימש כמדריך וארכיאולוג בבית ספר שדה ״צוקי דוד״ שהיה במרומי סיני ומנהל בית ספר שדה עין גדי. עוזי מדריך טיולים בארצות רבות ובניהן מצרים, ירדן, תורכיה, יוון, הודו והמזרח הרחוק. כארכיtולוג היה במשך שנים רבות סגן מנהל רשות העתיקות והמדען הראשי שלה, ובמשך שש שנים לימד ארכיאולוגיה ימית באוניברסיטת חיפה.
קרא עוד
עוזי טאובר
אני מרצה, מדריך טיולים וצלם. אני מדריך למעלה מ-25 שנים, ובעל ידע וניסיון עשירים, אותם אני חולק בספרים, בכתבות ובהרצאות שלי. אני סקרן כרוני, החוקר, כותב ומצלם, מתרגש כל פעם מחדש לפני הדרכת טיול או הגשת הרצאה. אני מתפעל בכל פעם מחדש ממפגש עם נופים עוצרי נשימה, מהאזנה לאגדות עם, ממהלכי ההיסטוריה של העמים השונים, ונפעם לנוכח תרבויות ושאר אמנויות. מדריך ותיק בדרום אמריקה ומרכזה, בהן טיילתי לאורכן ולרוחבן. התרבות וההיסטוריה של אירופה, היבשת הזקנה, מגלות לי כל טיול סודות חדשים. מכל מדינות אירופה אני אוהב, מכיר ומוקיר את נורבגיה, היפהפה הנרדמת.
קרא עוד
עומר דותן
אני עומר, אב למיקה ולרון. אני כותב מאמרים בירחוני טיולים (מסע אחר ומסע עולמי) וכתבות בתחום תרבות ופנאי בעיתונות (Nnet והארץ), בעל תואר ראשון באומנות וקולנוע ומסיים בימים אלו תואר שני בהיסטוריה של אמריקה הלטינית באוניברסיטת תל אביב. אני טייל ותיק ומדריך טיולים המתמחה במרכז ודרום אמריקה, המשלב אהבה גדולה לטיולים עם מחקר אקדמי המתמקד ביבשת זו.
קרא עוד
עידו קינן
נולדתי בקיבוץ גבעת חיים מאוחד ואני כבר בן 37. "טיול טוב, לדעתי, הוא טיול חוויתי שיש בו גילוי והתנסויות". אני מביא איתי לחוויה 6 שנים של חיים בחבל פטגוניה ודרום אמריקה כמנהל עסק של טיולים והדרכות באזורים היפים ביותר בעולם.. דרום אמריקה זה בית שני בשבילי! טייל רבות גם באסיה ובניו זילנד.
קרא עוד
עידן אתייה
אני מורה דרך מוסמך ומדריך טיולים וטרקים בארץ ובחו"ל, מחובר לטבע ולטיולים מילדות, אוהב אנשים, והכי הרבה אוהב ליצור את החיבור בין השניים. אני אוהב לראות את הפן המקומי ולהרגיש אותו, ולא להיות תייר המסתכל מן החוץ. מאוהב בהודו עוד לפני שהגעתי אליה, ועוד יותר אחרי שהייתי בה - כתרמילאי וכסטודנט למוזיקה. חי ונושם את התרבות ההודית, מבישולים ועד מוזיקה, וחושב כל הזמן על הטיול הבא לשם.
קרא עוד
עירית להב
אני מתגוררת במושב עין הבשור, מלמדת בודהיזם טיבטי ומדיטציה, מעצבת תכשיטים ומדריכת טיולים. חייתי בארה"ב 4 שנים, ביפן 3.5 שנים, בהודו 5 שנים ובברזיל 2.5 שנים. דוברת 6 שפות, ביניהן טיבטית ויפנית. מרכזת היום טיולים באיילה גיאוגרפית.
קרא עוד
עמוס גולדבלט
אני מדריך בכיר. ניהלתי מספר ביה"ס שדה בארץ, יש לי תואר ראשון בביולוגיה, ומדריך באפריקה, אירופה, נורווגיה, המזרח הרחוק, ארצות הים התיכון, קווקז, צפון אירופה, דרום אמריקה.
קרא עוד
עמוס סרי לוי
מדריך טיולים המתמחה בטיולי שטח בהרי יהודה וארץ בנימין. בעל תואר שני במנהל עסקים ובמדעי היהדות נמנה על צוות הניהול של איילה נסיעות שנים רבות. בעלים ומייסד של אתר היין Wineli.co.il אתר המתמחה ביינות וביקבי בוטיק ישראליים.
קרא עוד
עמי בר אור
אני עמי בר אור, מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי ג'יפים וטיולי הליכה. אני מדריך בישראל תיירות נכנסת, עם דגש על טיולי טבע ומדבר, קבוצות הצועדות על שביל ישראל ומסעות ג'יפים וטרקים רגליים בחו"ל - בסלובקיה ואלבניה. אינני זוכר את מספר המדינות בהן טיילתי, אבל תמיד הייתה שם משיכה לארצות הים התיכון ולתרבויות שהתפתחו סביבו. נמשך אל מקומות שנשאר בהם משהו מ"העולם הישן" רגע לפני שהקידמה תכבוש בהם כל פינה. בהדרכות שלי אני אוהב להאיר את הנושאים הקשורים לחברה בתהליכי שינוי לצד הסיפורים ההיסטוריים. אוהב לשלב בהדרכות סיפורי מסעות, סיפורי פולקלור ואגדה. בראשית שנות ה-90 חייתי בעיר שפילד שבאנגליה כסטודנט, אז טיילתי רבות ברחבי האי הבריטי, בסקוטלנד, וולס ואירלנד. אחד הדברים האהובים עלי בהדרכת קבוצות זה הרגע בו מקבוצה של אנשים אינדיווידואלים נוצרת קבוצה ונירקמות חברויות, לצד המסע הפנימי שעוברים המטיילים והמדריך בזמן הטיול.
קרא עוד
עמי הפנר
מתגורר בכפר סבא. מדריך ומלווה קבוצות לאסיה כבר יותר משלושים שנה.
קרא עוד
עמי מגן
אני חבר קיבוץ מסילות, צעיר ברוחי (למרות גילי). אני בוגר תואר ראשון בהיסטוריה וגאוגרפיה, ומדריך טיולים בישראל ובעולם: גאורגיה, תורכיה-קצ'קר, מונטנגרו, יוון ועוד. הכי מחובר לטיולי השטח - ג'יפים או ואנים והליכות קלות...
קרא עוד
עמיר ראש
אני מדריך ותיק לכל אמריקה הלטינית, דובר ספרדית ופורטוגזית, ומעל הכל - חי את הקצב והטמפרמנט המקומיים כבן המקום.
קרא עוד
עמית מקובקי
בוגרת תואר ראשון במשפטים באונ' העברית, צלמת וסומלייה במקצוע. דור שישי בארץ, גרה בתל אביב. מאז ומתמיד נמשכתי לטיולים וחוויות, לראות את העולם, התרבות ואת מה ששונה ממני. אוהבת לחקור גם את תחומי הקולינריה והיין של כל תרבות. עד היום טיילתי ב-4 יבשות וב-33 מדינות והיד עוד נטויה! בשנה האחרונה גרתי בלונדון וטיילתי במזרח הרחוק, מצפה כבר ליעד הבא.
קרא עוד
עמרי פישר
אני עמרי בן 37, וביליתי שנתיים בטיולים בכל העולם ובכל היבשות. בסוף מסעותיו החלטתי להשתקע בברצלונה שבספרד. חזרתי לישראל ב-2008 ולמדתי אומנויות ועיצוב. התחלתי לעבוד כמדריך בגיל 16, עבדתי כמנהל פרוייקטים ותכנון טיולים ונסיעות לקבוצות קטנות וגדולות. מאז אני מדריך בקטלוניה, גולש גלים, רוכב אופני הרים ומוליך טיולים רגליים.
קרא עוד
ערן חקלאי
אני ערן חקלאי, מדריך ותיק, אקולוג, בעל תואר שני במדעי הטבע וסביבה. הדרככתי בעבר בביה"ס שדה של החברה להגנת הטבע בכל רחבי הארץ. את דרכי באיילה גיאוגראפית התחלתי בטיולי ג'יפים בטורקיה - בטאורוס ובקפדוקיה - כבר בתחילת שנות ה-2000. בירדן ובמצרים שלפני המהפכה הגדולה ב-2010 התאהבתי מיד. אני מתמחה במדינות המזרח התיכון, אפריקה והבלקן - שחלקים מהם הכרתי ברגליי (בטרק ארוך). אני מאוהב באנשים ובנופים של הבלקן. את הרומן עם אפריקה התחלתי בילדותי, והדרכת טיולי הספארי של איילה גיאוגרפית החזירה לי את חלום הילדות. אני עובד היום כאקולוג וחוקר תפוצת מחלות זאונוטיות ומרצה ברחבי הארץ בנושאים הקשורים בארצות ותרבויות של טיוליי.
קרא עוד
צבי לדרמן (ד"ר)
ד"ר צבי לדרמן למד לתארים ראשונים במחלקה לארכיאולוגיה ותרבויות המזרח הקדום באוניברסיטת תל-אביב. את לימודי הדוקטוראט השלים באוניברסיטת הרווארד שבארצות הברית במחלקה לשפות ותרבויות קדם. ד"ר לדרמן לימד באוניברסיטת בן גוריון ובאוניברסיטאות בארה"ב, וניהל במשך 30 שנה את החפירות בתל בית-שמש, ישראל. במהלך החפירות נתגלה (בין שאר הממצאים הרבים והמעניינים) קשר מפתיע ובלתי ידוע עד כה אל מצרים, תרבותה ודתהּ בעת בה נערכה שם מהפיכה דתית עמוקה, ומצרים דחתה את התיאולוגיות מרובות-האלים ו"נגעה" במונותיאיזם, ובית המלוכה סגד רק לאל אחד - אל השמש, אתון. מדריך במצרים משנות ה 80.
קרא עוד
צופית נאור
נולדתי בקיבוץ נווה איתן שבעמק הירדן, ועברתי לגור בביה"ס שדה הר גילה, שאבי היה אחד ממקימיו (ולאחריו לביה"ס שדה אילת). גדלתי בבית מלא חיות בר, טיבעתי ציפורים מגיל 12, גידלתי חסידות, בזים ואנפות באמבטיה (לבסוף, הם שוחררו תמיד חזרה לביתם). אחרי הצבא טיילתי בעולם, למדתי אומנות וחינוך מיוחד, ואחרי לידת הבת השנייה שלי, החלטתי לנסות לחיות בספרד. גרנו ליד מדריד וטיילנו בכל רחבי ספרד. כשחזרנו לארץ, עברנו זמן קצר לגולן ואז עברנו לצ'נגדו שבסין. גם שם טיילתי הרבה. ב-2016 עבדתי בקוסטה ריקה. מכל טיוליי השכלתי, התרגשתי, צחקתי, בכיתי, התעצבנתי, קפצתי, שתקתי, צילמתי, רכבתי, אכלתי, דיברתי, כתבתי, חיכיתי, ראיתי, צללתי, הלכתי לאיבוד והקשבתי. יש בי הרבה ידע וכמיהה לעוד.. אוהבת מאוד לטייל. להרגיש שאני חלק ממשהו גדול ממני, ובטיולים אני מנסה לשלב קצת מכל מה שלמדתי ולתת חוויה מלאה על המדינה מתוך כבוד לה.
קרא עוד
צחי פלג (ד"ר)
ירושלמי גאה במקור וכיום תושב מכבים. אני דוקטור לביולוגיה (האוניברסיטה העברית) ומתמחה בנושאי זואולוגיה ואקולוגיה. שהיתי 3 שנים בארה"ב לצורך התמחות פוסט דוקטורט, הרציתי באוניברסיטה העברית, למדתי ביולוגיה בתיכון ואף ניהלתי את גן החיות בחיפה.... מזה 30 שנה אני טייל עצמאי ומדריך טיולים ביעדים מגוונים. כמו כן רכזתי קורס מדריכי טיולים, כתבתי כתבות למגזינים, הופעתי בטלויזיה וברדיו. ואני מרצה בנושאים הקשורים לטבע ותיירות במכללות, קתדראות וקורסי הדרכה ברחבי הארץ.
קרא עוד
רבקה פרץ
התחלתי כמטיילת בחוג נוער של הר הנגב.. המשכתי בהדרכה - שנת שרות בביה"ס שדה אכזיב. השתתפתי במחקרים של האוניברסיטה העברית בירושלים על פרפרים בחרמון ובמחקר של אוניברסיטת תל אביב על שועלי קוטב באיסלנד ברשות פרופ' אלי גפן. לימודיי כללו קורסים באנתרופולוגיה, גאולוגיה, בלשנות ודתות באוניברסיטה הפתוחה וקורס מורי דרך מוסמכים. אני מדריכה בטורקיה, מונטנגרו, איסלנד, גאורגיה וסין. גרה בכיף ביודפת.
קרא עוד
רובי קפלן
על אף שאני טייל ותיק ובעל ניסיון רב ומוצלח בהדרכה ובהובלת קבוצות בטיולים גאוגרפים מיוחדים, את פרנסתי מצאתי לאורך שנים רבות בתחום הביטוח הפנסיוני. לאורך כל השנים לא הפסקתי לטייל בארץ ובחו"ל ולהוביל טיולים והשירות הצבאי שלי (כולל המילואים) כמג"ד של יחידת מודיעין קרבית הוסיף לי רבות לניסיון השטח והניווט. האהבה לטבע, לתרבויות, לגאוגרפיה ולהיסטוריה הובילו אותי ללימודי גאוגרפיה. אני בוגר קורס מדריכים של החברה הגאוגרפית, ואני אוהב ומתחבר לטיולים גאוגרפים מיוחדים, המביאים את המטיילים ואותי להתעמק באזור הטיול ולהתחבר אליו עם טיולי רגל או ג'יפים ועם הרבה מפגשים עם האנשים ועם התרבות המקומית. מקווה שהתלהבותי ואהבותיי מדבקות!
קרא עוד
רון טואג
אני מדריך טיולים משנת 1978, בתחילה טיולים בסיני וברחבי ישראל. אני בוגר תואר ראשון בארכיאולוגיה של המזרח הקדום ותולדות עם ישראל באוניברסיטת תל אביב. בוגר לתואר שני בחוג לציוויליזציות ימיות באוניברסיטת חיפה. בין השנים 2002-1992 השתתפתי בחפירות קיסריה, הן בחפירות ביבשה והן בחפירות תת ימיות. החל משנת 2002 אני עובד ברשות העתיקות ומנהל שורה של חפירות במקומות שונים אך בעיקר ברמלה. מתמחה בתקופה האסלאמית הקדומה ובתולדות האסלם. משנת 1993 אני מדריך טיולים בחו"ל ביעדים: מרוקו, תוניסיה, מצריים, ירדן, אלבניה, קוסובו, מקדוניה הצפונית, רומניה, טורקיה, גיאורגיה, ארמניה, אוזבקיסטן, קירגיזסטן, מונגוליה, תאילנד, איחוד האמירויות הערביות והרכבת הטרנס סיבירית. בטיולי אני חושף את המטיילים, להיסטוריה, לתרבות, לגיאולוגיה לטבע ולחיי תושבי המדינות השונות. הדגש הוא הכרה לעומק של שלל ההיבטים המרכיבים כל עם וכל תרבות. אני מבטיח לכם חוויה חושית עמוקה.
קרא עוד
רונן חייט
הי, אני רונן חייט, בוגר האוניברסיטה העברית במדעי המדינה ומורה דרך מוסמך. אני יודע, שלמטיילים חשוב מאוד הביטחון: שעל המדריך אפשר לסמוך, שיעביר את הידע ויעלה חיוך, שיזרום עם חברי הקבוצה מהצעיר שבהם עד הבוגר שבה, שיהיה עם חשיבה היקפית על הדרכה, תכנון וניהול הטיול, ושיהפוך את הטיול לחוויה שפועמת הרבה מעבר … אני מדריך טיולי ג'יפים ועומק לקירגיסטן, גאורגיה, יוון, מונטנגרו, קרואטיה, סלובניה, פולין, סרי לנקה ומצרים.
קרא עוד
רותם שני
גדלתי והתחנכתי בחוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע. כאן נדבקתי בחיידק הטיולים. אחרי טיולים ונדודים ארוכים בעולם שבתי ארצה, וכיום אני מתגורר במצפה מתת. מדריך בירדן המרתקת , סיני המופלאה, שוויץ ונורבגיה היפהפיה. בין לבין אני מדריך צפרות מוסמך באגמון החולה. מתרגש ממראות הצפורים , מסתורי הטבע ופלאי התרבות האנושית, אותם אני לומד וחוקר. אני נהנה במיוחד מהמפגש עם המטיילים והזכות לשתף מבט חדש , מעמיק ומעניין ביעדים והאתרים בהם נטייל.
קרא עוד
רז מור
אני רז, ויש לי תואר ראשון בלימודי האסלאם, מזרח תיכון ואפריקה, באנתרופולוגיה ובהיסטוריה חברתית ותואר שני באדריכלות ותולדות האמנות, עם התמחות באמנות ואדריכלות נוצרית ומוסלמית. אני טייל מנוסה. הדרכתי שנים רבות בביה"ס שדה ובמחלקת טיולי סיני של החברה להגנת הטבע. אני מדריך גאוגרפי ותיק ומוערך בנורווגיה, ארצות הקווקז, ספרד ואיטליה, בסין הגדולה, הודו, בהוטן, יפן, טאיוואן וקוריאה. טיילתי ועבדתי באפריקה שנים ואני חובב צפרות וצילום.
קרא עוד
רחל דרורי ליפל
אני מורת דרך מוסמכת מטעם משרד התיירות, כולל ליווי והדרכה לחו"ל. למדתי באוניברסיטה העברית אנתרופולוגיה, גאוגרפיה ואגיפטולוגיה. עסקתי בענייני עדות לא יהודיות במשרד הדתות. יעדיי מצרים, ארצות הבלקן, טורקיה, מרוקו, מרכז אסיה, דרום מזרח אסיה, גאורגיה וארמניה.
קרא עוד
רחל קפלון
אני רחל מדריכה כבר 12 שנים ואוהבת מאוד את מה שאני עושה. האני מאמין שלי זה להעביר לאנשים בצורה הטובה והחוויתית ביותר מכלול דברים שמרכיבים מדינה, אני עושה זאת דרך התרבות, האוכל, האומנות ומפגשים עם אנשים. מדריכה באוזבקיסטן, מדינות בלטיות, אזרביג'אן, מונטמגרו, מקדוניה, אלבניה, גיאורגיה, ארמניה אשמח להוביל אתכם במקומות האהובים עלי
קרא עוד
רמי אמיר (ד"ר)
אני חובב טיולים נלהב! יש לי תואר שלישי בכלכלה ותואר ראשון בגאולוגיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. ניהלתי את ביה"ס שדה חצבה, ואני מורה דרך מוסמך ומדריך באיסלנד.
קרא עוד
רן פרטוש

קרא עוד
רן שפיר
שלום, אני רן שפיר, טייל, מדריך ומלווה טיולים לחו"ל ומורה דרך מוסמך. למדתי תואר ראשון בלימודי ארץ ישראל וגאוגרפיה בבית ברל. אני מדריך לאהבת הארץ במסגרת משרד החינוך ומדריך תיירים וקבוצות תגלית, ומלווה קבוצות לאירופה הקלאסית ולאמריקה הלטינית. אוהב לטייל, לחוש ולהיטמע ומדריך מתוך אהבה ותחושת הזדהות עם התרבות המקומית, תוך יחס אישי, אמין, מסור, אמפטי ואכפתי לנוסע!
קרא עוד
רנן הורקני
אני גר וחי בנחלאות שבירושלים. למדתי כלכלה, פילוסופיה ומינהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים ו-4 שנים בבצלאל. אני מדריך ותיק, העוסק גם באוצרות של אומנות סינית עכשווית ואומנות אסייתית בכלל.מסתובב, חי, עובד ואוהב את המזרח משנת 1984!
קרא עוד
רננה ירדני
אדריכלית ומתכננת ערים, מדריכת טיולים בעולם, מרצה באקדמיה, מורת דרך בישראל, דירקטורית בחברות ממשלתיות ועירוניות, חברת מועצת עיר. אדריכלית ובעלת מומחיות בישראל ובעולם בתכנון ערים, אדריכלות ונדל"ן, נושאים אשר אני שוזרת ומגוונת בהדרכותיי והרצאותיי בעולם , ואשר לימדתי שנים רבות באקדמיה. ה נושאים המרכזיים הינם - הסטוריה, אנתרופולוגיה, דתות, תרבויות עולם, נוף ומורשת, חי וצומח, גיאולוגיה ועוד ועוד... מעשירה בסיפורים ואגדות מקומיות של ההסטוריה ומנהגי המקום. ותמיד גם מדגישה את האלמנט היהודי ברחבי תבל.
קרא עוד
רענן חורש
אני בעל ותק וניסיון של למעלה מ-25 שנה בהדרכת טיולים בארץ ובחו"ל. התחלתי את דרכי בחברה הגאוגרפית המקורית, ויעדיי יוון, טורקיה, ירדן, סיני, קפריסין, מונטנגרו, קובה, קוסטה ריקה, גואטמלה וישראל. אני מעורב בחקר וביצירה של חלק ממסלולי הטיול ליעדים אלו.
קרא עוד
שאול שרגאי
אני בן קיבוץ משמר העמק, תושב מדרשת שדה בוקר, בוגר החוגים לארכאולוגיה וגאוגרפיה באוניברסיטת תל אביב. ניהלתי 30 שנה הוצאה לאור באוניברסיטת בן גוריון. נמנה על מייסדי החברה הגאוגרפית והדריך בה שנים רבות. אני מחובר לתרבות הקלאסית, לנצרות ולבודהיזם, ומדריך בטורקיה, מצרים, מרוקו, ארצות יוגוסלביה לשעבר, גאורגיה וארמניה, מקדוניה, אלבניה, מונטנגרו, פורטוגל, איטליה, מיאנמר, וייאטנם וקמבודיה, סרי לנקה ובהוטאן.
קרא עוד
שולי קציר
אני שולי קציר, תושבת כפר סבא, בוגרת תואר ראשון בשפה וספרות צרפתית וגאוגרפיה ותואר שני במינהל החינוך. דוברת עברית, צרפתית, אנגלית, ספרדית וערבית, ומרצה בכירה בנושאי תרבויות וטיולי מסע חוויתיים למקומות קסומים. מזה 15 שנה אני מדריכת טיולים במרוקו, פרובנס והריביירה הצרפתית, איטליה, בלגיה, הולנד, צרפת וסקנדינביה. מזמינה אתכם לטייל איתי, בטיול שכולו חוויה מרתקת בהרבה אהבה, חיוניות, מיומנות, מקצועיות, מפגשים בלתי אמצעיים עם התושבים, שפה עשירה והכל עם שפע הומור!
קרא עוד
שחר גופר
שחר גופר הוא ארכיאולוג המתמחה בתרבות מצרים העתיקה. לאחר שטייל פעמים רבות בעמק הנילוס החליט להקדיש את חייו לתרבות מצרים ולארכיאולוגיה. אהבה זו הובילה אותו ללמוד תואר ראשון בהיסטוריה וגיאוגרפיה ותואר שני בארכיאולוגיה ואגיפטולוגיה באוניבריסטת תל אביב. במסגרת לימודיו למד לקרוא את כתב ההירוגליפים אשר בלעדיו לא ניתן להבין את תרבות מצרים העתיקה כלל. שחר מדריך טיולים במצרים, בהר הגבוה בסיני, בירדן ובארץ ישראל. הוא מתמחה בטיולי עומק בדגש ארכיאולוגיה, תרבות וטיולים חווייתיים במדבר. המטיילים עמו מעידים עליו כי הוא מדריך מנוסה, מסביר מצוין, מתלהב ולא פחות מכך – בעל יחסי אנוש מעולים ודואג לרווחת חברי הקבוצה. שחר תמיד אומר “טיול למצרים הוא קודם כל הגשמה של חלום! וזו זכות גדולה מבחינתי להגשים לאנשים חלומות".
קרא עוד
שחר זיו
נולדתי בקיבוץ מענית ב-1953, והדרכתי בחברה הגאוגרפית שנים רבות. מתמחה ביעדים אמריקה (צפון - כולל אלסקה, מרכז ודרום), מרוקו, מרכז אירופה, אוסטרליה וניו זילנד, אינדונזיה, צפון ספרד, פורטוגל, איי הים התיכון, בדגש טבע, תרבות ומוזיקה.
קרא עוד
שי אידגה
אני מתגורר במושב גבעת ישעיהו. מורה דרך מוסמך מטעם משרד התיירות, מדריך טיולים במצרים ובירדן, וטיולים רגליים בהרי סיני. איש שטח וטייל ותיק ומנוסה בשבילי המדבר. אהבתי הגדולה היא מצרים - המקום בו התחילה האנושות לעשות את צעדיה הראשונים לעבר קדמה טכנולוגית, ומרגישים זאת כמעט בכל פינה בה אנו מבקרים. אז תצטרפו אליי למסע מרגש לאורך עמק הנילוס, דרך המונומנטים האדירים שהותירו אחריהם המלכים הקדומים והגדולים ביותר שידעה האנושות.
קרא עוד
שילה מזרי
הי, אני שילה. למדתי אלקטרוניקה וטלקומוניקציה, והנבתי שיותר מעניין אותי העולם הגדול. טיילתי 4 שנים בהודו, יפן, לאוס ,סין ומונגוליה. התאהב בבחורה מקטלוניה, ומאז הוא מתגורר בספרד. סיימתי קורס מדריכים של משרד התיירות הספרדי, ואני מתמחה בטיולים באזור הפירנאים, קטלוניה ופורטוגל. אני אוהב טרקים וטיולי אופניים בהרים. התימני היחיד שמניף את הדגל הקטלני!
קרא עוד
שלום ינקלביץ
למדתי תואר ראשון בארכאולוגיה וגאוגרפיה באוניברסיטה העברית, ותואר שני בארכאולוגיה באוניברסיטת חיפה. אני מדריך כבר שנים, ו"אהוב ומוערך" לפי עדויות מטייליי, ומומחה ליעדי אגן הים התיכון: יוון, טורקיה, מרוקו, פורטוגל ותוניסיה וכן קירגיסטן.
קרא עוד
שמוליק פרידמן
נולדתי וגדלתי במושב רמת צבי שליד הגלבוע, ושנים היה לי משק חקלאי פעיל. אני מדריך ותיק בישראל, בחוגי סיור ובפעילות שמירת טבע וכיום מדריך לחו"ל (טיול ג'יפים הראשון לקצ'קר רשום על שמי...),
קרא עוד
שמעון אלכסנדר
אני קיבוצניק מנאות מרדכי שבעמק החולה ואיש שטח ברמ"ח איבריי. אני מורה דרך מוסמך ומדריך טיולי שטח וטיולי ג'יפים בחו"ל, בעיקר באגן הים התיכון ובאירופה.
קרא עוד
שמעון זהמן-קום
אני יליד דימונה, בן 36, ומתגורר היום במושב חיבת ציון שבעמק חפר. אני דוקטורנט במחלקה לארכאולוגיה והסטוריה של אוניברסיטת בר אילן, ומורה דרך מוסמך מטעם משרד התיירות. מאז ומעולם אהבתי לטייל ולחקור את הטבע. אהבה זו הפכתי למקצוע. אני מדריך בארץ ובחו"ל: נורבגיה, יוון, הודו, בלקן - מיטיבי לכת, משפחות, מבוגרים ותיירים.
קרא עוד
שרון ענבר
אני מדריכת טיולים ותיקה ליעדי אפריקה אהובתי: מצרים, טנזניה, זנזיבר, אתיופיה, דרום אפריקה, מלטה, סיישל וזימבבווה. מדברת סווהילית לא רע בכלל. ההיכרות עם אפריקה החלה בהתנדבות במקלט חיות בזימבבווה ובעבודה בספארי ברמת גן; משם הדרך הייתה קצרה להדרכת בני אדם... (קל יותר.. חחח). יש לי תואר ראשון בלימודי משחק ולימודי המזרח הקדום ואגיפטולוגיה, העוזרים לי מאוד בהדרכותיי במצרים. משחקת לעתים בתיאטראות בישראל..
קרא עוד
שרית מאייר
מיד לאחר הצבא למדתי בקורס מורי דרך ומלווי קבוצות של משרד התיירות בתל אביב, ועם סיומו ב-1989 התחלתי להדריך בארץ ובעולם. יש לי ניסיון עשיר בהדרכת טיולי עומק, קבוצות נוער, קמפינג, משפחות, סמינרים, קבוצות רגילות וגיל הזהב. אומרים עליי שאני אנרגטית, חיובית ולבבית. אלפי מטיילים, אינם טועים.
קרא עוד
תאי לומאס
נולדתי בישראל, ואני חי בקטלוניה שבספרד כבר כמה שנים. מטייל נלהב וצלם מקצועי, מתמחה בטיולי שטח. למדתי אומנות ועיצוב תעשייתי באיטליה ובברצלונה. הסקרנות הרבה, כושר הארגון והתשוקה לטיולים איפשרו לי לחקור את צפונות רכס הפירנאים, ללמוד את קטלוניה ותרבותה ולהעביר את אהבתי למטיילים בדרך נעימה ומעניינת.
קרא עוד
תומר אקוקה
לפני כ 15 שנה הגעתי לראשונה ליפן במטרה ללמוד את אומנויות הלחימה של הסמוראים, ומאז אני חי את יפן. גרתי ביפן בערים גדולות כמו קיוטו ואוסקה וכיום באזור הכפרי של שיקוקו. החיים ביפן יחד עם האומנויות נותנים לי היכרות עם יפן המסורתית, יפן המודרנית ועם האנשים המדהימים שלה. איך הם חושבים, איך הם חיים, איך נראה היום יום שלהם ואיך הם משמרים מסורות ומלאכות שונות. אשמח להכיר לכם את יפן על גווניה ואנשיה המיוחדים. קורא ודובר יפנית.
קרא עוד
תמי ברק
נולדתי וגדלתי בקיבוץ מצובה, וחיה היום ברעננה, אשת חינוך ומורה (לשעבר) להיסטוריה ואזרחות. מומחית לנושאי התפתחות היישוב הציוני בארץ והשואה, ומרצה על כך. למדתי תואר ראשון בהיסטוריה וחינוך באוניברסיטה העברית בירושלים, ותואר שני בהיסטוריה באוניברסיטת תל אביב. היום מתמחה בהיסטוריה של יוון ובמיתולוגיה היוונית ומדריכה לשם בהנאה!
קרא עוד
תמי פורטיס
גרתי עם משפחתי בפורטוגל מסגרת שליחות. תוך שנה למדתי פורטוגזית (והיא שפה קשה), לא רק את השפה הפשוטה אלא גם את שפת הנשמה של פורטוגל: האמנות, הדרכים הנסתרות, האוכל, המוזיקה הפורטוגזית, האמונה, הערים... ובעיקר את רוח האנשים והמקום. למתבונן מהצד הפכתי תוך שנה לבת המקום כאילו תמיד חייתי פה. כחובבת טבע מושבעת טיילתי ברחבי פורטוגל עם בנותיי הצעירות, ולקחתי לטיולים מרתקים את האנשים שבאו לבקר אותנו, וביקשו לראות מקומות מסעירים בארץ לא מתוירת. עם שובי לארץ המשכתי להעמיק ולחקור, והפכתי להיות מחוברת בנימי נפשי לפורטוגל. אני מומחית לחצי האי האיברי (ספרד ופורטוגל), בוגרת קורס מדריכים במרכז ללימודים גאוגרפיים ומשלבת ידע רב בארכיטקטורה ואמנות מלימודיי בטכניון עם ידע על דתות מלימודיי באוניברסיטה ובמכון אבשלום.
קרא עוד
חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015