ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיול לדרום אמריקה –ארגנטינה, צ'ילה וברזיל, כולל חצי האי ואלדז, 23 יום

**טיול זה נמכר כרגע לקבוצות סגורת בלבד**

 

טיול מיוחד אל דרום אמריקה במיטבה היוצא רק בעונת הסתיו. גולת הכותרת של מסלול טיול זה הוא ביקור ייחודי ובלתי נשכח בחצי האי ואלדז, לכאן מגיעים מדי שנה הלוויתנים. בשייט בלתי נשכח נצא לתצפית לוויתנים ונבקר באזור הקינון המרהיב של פונטה טמבו שם מקננים אלפי פריטי פינגווינים מסוג מגלן. בטיול ייחודי זה נדרים עד אושוויה וארץ האש.

 

מדוע לטייל עם איילה גיאוגרפית לדרום אמריקה עם חצי האי ואלדז? 

 

מסלול טיול זה שונה וייחודי משאר מסלולי הטיול הנמכרים בשוק – כלל הטיולים בדרום אמריקה טומנים בחובם את מה שזכה לכינוי "אתרי החובה" דוגמת מפלי האיגוואסו, הערים ריו דה ז'ניירו ובואנוס איירס, שמורות הקרחונים המרהיבות ועוד. בטיול זה בחרנו לשים דגש גם בעוד אתרים מיוחדים ויוצאי דופן: חצי האי ואלדז ושייט לוייתנים בלתי נשכח ושייט בתעלת ביגל בסוף העולם העיר אושואיה.

 

 מלונות טובים מאוד – את המלונות שלנו בדרום אמריקה אנו בוחרים בקפידה עם ניסיון של לא מעט שנים בעבודה מול מרבית נקודות הלינה המדוברות. כלל המלונות הם מלונות ארבעה כוכבים לכול אורך הדרך ובמיקומים הטובים ביותר בתוך שמורות הטבע, במרכזי הערים וכיו"ב.

 

הדרכה מקצועית – את כלל טיולנו בדרום אמריקה מדריכים המומחים הגדולים ביותר ליעד זה – אנשים החיים את היבשת ושמחים לשוב אליה כול פעם מחדש יחד עם קבוצות המטיילים, המעניקים למטיילים שם חוויית חיים בלתי נשכחת. 

 

סוג הטיול: עומק גיאוגרפי 
........................................................ 
דרגת קושי: קלה
........................................................ 
קהל היעד: בוגרים
........................................................ 
עונות מומלצות: סתיו 
Facebook Favorites

מסלול הטיול המאורגן לדרום אמריקה


  

יום 1> תל אביב – בואנוס איירס

בטיסה מת"א דרך אירופה לבואנוס איירס.

 

יום 2> בואנוס איירס

בואנוס איירס - "פאריס של דרום אמריקה". הגעה עם בוקר לעיר הגדולה. מעבר למלון. אחרי מנוחה נצא לסיור היכרות במרכז בואנוס איירס ובמדרחוב המפורסם "פלורידה". ארוחת ערב ולינה בבואנוס איירס.

 

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה טיול לדרום אמריקה טיול מאורגן לדרום אמריקה

צילום: מוטי בלושטיין

 
יום 3> בואנוס איירס - ברילוצ'ה

נצא בטיסה קצרה לברילוצ'ה, ה"שער" לפטגוניה הארגנטינית. שוויץ של הרי האנדים. עם ההגעה נצא ל"סיבוב הקטן" ("סירקיטו צ'יקו") המוליך אותנו לשמורה הענקית "נאוול - וואפי". ניסע לאורך חופי האגם הנושא אותו שם, נתוודע לנופים ולצומח המיוחד. נקנח בהעפלה לפסגת ה"קמפנריו" עם כיסאות נעים, לתצפית מרהיבה. בערב נשוטט בין הגלריות, בתי הקפה, הגלידריות ובעיקר חנויות השוקולד הנהדרות של העיר. ארוחת ערב ולינה בברילוצ'ה.
ארוחת ערב ולינה בברילוצ'ה.

 

יום 4> "ברילוצ'ה - ה"טרונדור

יום סיור לכוון "הר ה"טרונדור" - ההר הגבוה באזור (4000 מ' !)- נצא מהעיר וניסע לעמק הקרחונים השוכן למרגלות ה"הר הרועם" (זה פירוש שמו...), ניסע לאורך הנופים ומפלי המים עד אשר נגיע לקרחון השחור השוכן למרגלותיו. בשעות אחה"צ המאוחרות נחזור לברילוצ'ה.

 

יום 5> ברילוצ'ה – חציית האגמים - פוארטו ואראס

היום נתפלל למזג אויר יפה (כמו גם בימים האחרים...) – אם יצליח לנו, צפוי לנו יום טיול מרהיב אשר מעטים כמותו. בשעת בוקר מוקדמת נעזוב את העיר ברלוצ'ה השלווה ונשוט במעבורת על אגם נהואל הואפי עד הגיענו אל מעבר הגבול הצ'יליאני, לאחר נסיעה קצרה ביער גשם נגיע אל מעבר הגבול וננוח לשעת צהריים ונמשיך בשייט נוסף על אגם כל הקדושים עד הגיענו אל מעגן פטרוהה וממנה נצא בנסיעה אל פוארטו ואראס שם נבלה את הלילה

 
יום 6> פוארטו ואראס – פוארטו מונט – פורטו נטאלס

נקום מוקדם לטיסת בוקר מפוארטו מונט לפונטה ארנאס, העוברת מעל שרשרת האנדים לכיוון הקצה הדרומי של היבשת. זהו העיר הצ'יליאנית הדרומית. נתצפת על מצרי מגלן משם נמשיך בנסיעה צפונה אל העיר הנמצאת לחופו של פיורד ההזדמנות האחרונה "אולטימה אספרנצה". לינה בפוארטו נטאלס.

 


יום 7> שמורת מגדלי הפיינה

הבוקר נשכים קום ונצא אל הנוף הקסום של מגדלי הפיינה, לאחר הפלגה במפרץ נבקר בשמורת אוהיגנס ובקרחון הסרנו. לאחר ארוחת צהריים קלה נצא בסירות זודיאק אל תוך שמורת הפיינה. נטייל בשמורת הטבע בשעות אחר הצהריים כמו גם בבוקר המחרת.

 

יום 8> טורס דל פיינה – אל קלאפטה

נמשיך לטייל בשמורה עד שעות הצהריים אחר כך נעבור את הגבול לארגנטינה ונמשיך אל העיירה אל קלפטה, תוך שאנו חוצים שטחים נרחבים של מדבר וחוות כבשים בודדות המשובצות בתוך הנוף הבתולי הארגנטינאי. לינה בעיר הממוקמת על גדות אגם ארגנטינו, אל קלפטה. א. ערב במלון

 

יום 9> שייט קרחונים באל קלאפטה

היום צפוי לנו יום חוייתי: נצא לפארק הקרחונים "לוס גלסייארס", במעגן "בנדראס" נעלה על ספינה ונפליג באגם ארגנטינו לעבר קרחון אופסלה. הקרחון, הגדול בקרחונים של שדה הקרח הפטגוני, נקרא על שם אוניברסיטת אופסלה בשבדיה על ידי החוקרים הראשונים של הקרחונים באזור. אוניברסיטה זו הצטיינה בחקר הקרחונים (גלאציולוגיה), ולכן זכתה בכבוד הגדול. הספינה תביא אותנו עד לחזית הקרחון, ממנה נראה אותו אך אליו לא נבוא... לאחר מכן נפליג לקרחון ספגציני. אחר הצהריים נפליג בחזרה לפוארטו בנדראס וניסע חזרה לאל קלאפטה.

 

יום 10> אל קלאפטה – אושואיה

הבוקר נצא בנסיעה אל הקרחון פריטו מורנו, שזכה גם לכינוי "הקרחון המתנפץ". הקרחון ממוקם בלב הפארק, על שפת אגם "ארגנטינו", כ- 80 קילומטרים מהעיירה קלפטה. הקרחון שרוחבו כ- קילומטר וגובהו כ- 40 מטרים נושק לאגם. זה מראה מדהים לראות את גושי הקרח העצומים נשברים בקול רעם אדיר ונופלים לתוך מי האגם כשהם יוצרים גלים גבוהים. הקרחון הוא מבין הקרחונים הבודדים בעולם שעדיין מתקדמים ולא נסוגים עקב התחממות כדור הארץ. תוך כדי התקדמותו של הקרחון הוא חוצה את אגם ארגנטינו וחוסם את מוצא האגם בקיר של קרח מוצק. זהו אחד מהמראות המופלאים עלי אדמות. לאחר הסיור ובהתאם לשעת הטיסה נעבור לשדה התעופה, ונצא בטיסה לאושואיה.

 

יום 11> אושואיה

אושואיה היא העיר הדרומית בעולם – קו רוחב 55. למוזיאון המקומי שבו קוראים מוזיאון סוף העולם. – נבקר בו כמובן (גם נחתים את דרכוננו בחותמת "סוף העולם"...) ונטייל בפארק לפאטיה המרהיב (שנקרא גם פארק לאומי ארץ האש) ארוחת ערב ולינה באושואיה.

 

יום 12> אושואיה – חצי האי ואלדז

הבוקר נצא בעקבות דארווין לשייט בתעלת "ביגל " – שם נחזה בנופים הדרומיים, בבע"ח הימיים... נצא בטיסה לעיר טרילאו. עם הנחיתה נמשיך לעיר פוארטו – מדרין השוכנת על שפת המפרץ שם נבלה את שני הלילות הבאים. ארוחת ערב כלולה.

 

יום 13> חצי האי ואלדז – שייט לוייתנים

הבוקר נצא היום למושבת חיות הים הנמצאת בחצי האי "ולדז". נעלה על גבי סירות בכדי לצפות בליויתנים. לאחר צפייה באריות הים נמשיך לראות את בעלי החיים הייחודיים למקום: פילי ים ! (הגדולים במשפחה...) נמשיך ונטייל בחצי האי ולאורך מצוקיו הנושקים לים. נשוב ללינה בפוארטו מדרין.

 

יום 14> חצי האי ואלדז – פונטה טמבו – בואנוס איירס

הבוקר נצא לשמורת הפינגווינים ב"פונטה טומבו", המושבה הגדולה בעולם – מעל ל – 500.000 עופות המקננים בה מדי שנה. נלמד אורחותיו של בע"ח זה המצוי אך ורק בצידו הדרומי של כדור הארץ. נצפה ונטייל. אחר הצהריים נצא בטיסה לבואנוס איירס ללינה.

 

יום 15> בואנוס איירס

הבוקר נצא בטיסה לבואנוס איירס עם הנחיתה נצא לסיור בעיר המרתקת: כיכר מאי, כיכר הקונגרס, שדרות ה 9 ביולי, לא נפסח על השכונות: לה בוקה, פלרמו, ריקולטה וניתן לאויטה את הכבוד המגיע לה... ועם ערב נקנח במופע טנגו כולל ארוחת ערב – סיום ראוי למסלול צ'ילה ארגנטינה.

 

יום 16> איגואסו

עם בוקר נטוס מבואנוס איירס לכוון מפלי האיגואסו, המפלים המרהיבים בעולם (באחריות) עם ההגעה נצא לפארק הארגנטיני בו נטייל ברכב (רכבת) וברגל בשבילי הפארק, עד ל"גרון השטן". נרד לנהר עצמו ושם "נפליג" בסירות זודיאק מהירות לבסיס המפלים - שיט מרהיב ו"מרטיב" שאין שני לו. לפנות ערב נעבור לצד הברזילאי ללינה באזור כולל ארוחת ערב.

 

יום 17> איגואסו

נפתח את הבוקר בביקור בסכר האיטאיפו: תחנת הכח ההידרו אלקטרית הגדולה בעולם, ממנה נמשיך לצד הברזילאי של מפלי האיגואסו ל"השלמת התמונה", לתצפית פנורמית מרהיבה ולארוחת צהרים (כלולה). בשעות אחה"צ המאוחרות בדרכנו חזרה למלון נבקר בפארק הציפורים. לינה באיגואסו.

 

יום 18> איגוואסו – סאו פאולו - פראטי

השכם בבוקר נצא בטיסה לסאו פאולו עם הנחיתה נחלוף על פני הכרך הדרום אמריקאי האדיר ונצא בנסיעה לכיוון העיירה פארטי, עיירת חוף קולוניאלית מקסימה. עם ההגעה נצא לסיור הכרות ראשוני בעיירה שרחובותיה הפסטורליים מרוצפי אבנים ומשמרים את האווירה של ימים עברו.

 

יום 19> פראטי – שייט אל האיים הטרופיים

היום נצא ליום טיול ושייט לכוון האיים הטרופיים השוכנים מדרומה של העיר. נצא באוטובוס מיוחד ונעבור לספינות שתבאנה אותנו לגן העדן האמיתי (כנראה...). נופים מדהימים, רחצה בים ואפילו ארוחת צהרים... לאחר השייט נצא בנסיעה אל ריו דה ז'ניירו.

 

יום 20> ריו דה ז'נירו

ריו דה ז'נירו, או כפי שקוראים לה הברזילאים "העיר המופלאה" ! והם כנראה צודקים ...העיר מציעה לנו אתרי טיול בלתי נשכחים. ביומיים בהם נטייל בעיר, נתנהל גם בהתאם לנתוני מזג האויר: נבקר בפסגת "הקורקובדו" – ההר הממוקם במרכז העיר בגובה של 710 מ' ועליו מתנשא פסלו של ישו השומר על העיר. נמשיך דרך יער טיז'וקה לביקור בגן הבוטני ובחופים המפתים: קופקבנה, איפאנמה ולבלון – לתצפיות כמובן... באחד הערבים נצא לראות את בתי הספר לסמבה המכינים עצמם לקרנבל ! לינה בריו

 
יום 21> ריו דה ז'נירו

היום נשלים את סיורנו בריו דה ז'נירו : ניסע למרכז העיר ונבקר באיזור העתיק ובקתדרלה החדשה.נעבור ע'י איצטדיון המרקנה במידה וניתן ניכנס לביקור. לקינוח נעלה להר הסוכר – הקונוס המשמש כסמלה המסחרי של ריו דה ז'נירו. בשעות אחה"צ נחזור למלון ובערב נצא לארוחה חגיגית – מסיבת סיום כהילכתה.

 


יום 22> ריו דה ז'נירו

בוקר חפשי - חוף הים, צילום אחרון, קניות אחרונות... אחה"צ נצא לשדה התעופה ונתחיל בטיסה הארוכה ארצה.

 

יום 23> הגעה לתל אביב


* עקב עונת התיירות הצפופה והעמוסה בדרום אמריקה, סדר המסלול והביקור באתרים עשוי להשתנות בשל זמני טיסות, זמינות בתי מלון ואילוצים אחרים.

 

לכל הטיולים המאורגנים לברזיל
לכל הטיולים המאורגנים לארגנטינה
לכל הטיולים המאורגנים לצ'ילה
חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
טיולים דומים
טיול לדרום אמריקה - פניני פטגוניה ארגנטינה, צ'ילה וברזיל, 17 ימים
טיול מאורגן לדרום אמריקה – קראטרה אוסטראל: ארגנטינה, צ'ילה, ברזיל 23 יום
טיול מאורגן לדרום אמריקה - ברזיל, פניני פטגוניה ושייט בארץ האש, 21 ימים
טיול מאורגן לדרום אמריקה - הטיול המקיף, 28 יום -מתוכם 17 יום טיול פניני פטגוניה
טיול מאורגן לדרום אמריקה - פרו ובוליביה - מסע בארץ האינקה,כולל יערות הגשם והסלאר 17 יום
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015