ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

קולינריה בספרד

אין עוד הרבה מדינות שכדאי לנסוע לטייל בהן כמו ספרד ולכן, אם אתם חושבים על עוד טיול שנתי שתוכלו ליהנות בו, ספרד היא יעד מוצלח ביותר. ראשית, אתם יכולים לנסוע במסגרת של טיול מאורגן לספרד אך תוכלו גם לנסוע בצורה עצמאית ושנית, ספרד כל כך גדולה עד כי כדאי לכם לתכנן את הדברים מראש. האם אתם מעדיפים לנסוע לאזורים הצפויים יותר של המדינה? או שאולי דווקא אזור סביליה שבדרום וביקור בגרנדה המהממת יכול להתאים לכם יותר? עוד דבר שכדאי לכם לדעת טרם הנסיעה, זה שנושא הקולינריה בספרד שווה בדיקה מקרוב, כי אם יש משהו שהספרדים יודעים לעשות זה אוכל טוב. האוכל בספרד הרבה פעמים מטוגן וכולל אינספור סוגים של פירות ים שנעשים בצורה מקצועית ביותר, מה שאומר שבוודאי תחזרו עם טעם של עוד.

 

מדריד או ברצלונה?

בדרך כלל טיול מאורגן לספרד, כמו גם טיול עצמאי שתעשו במדינה הקסומה הזאת, יכלול לפחות אחת משתי הערים הנהדרות הללו: ברצלונה או מדריד. ראשית, אם היה לכם לרגע ספק כדאי שתדעו שבירת המדינה היא מדריד ושנית, בהחלט מדובר על שתי ערים שונות מאוד. ברצלונה הרבה יותר ציורית וכאשר מדברים על חיי לילה בספרד, בדרך כלל מדברים יותר על הפאבים ועל המסעדות שממלאים את ברצלונה. מצד שני, כאשר מדברים על אטרקציות בספרד מדברים בהחלט גם על מדריד שכן יש כאן לא מעט מוזיאונים חשובים ביותר, תערוכות ואוכל נפלא בכל פינה. חשוב להבין שהאופי של ברצלונה שונה מאוד מהאופי של מדריד וזה לא רק במובן של קטלוניה לעומת ספרד. מדריד אומנם פחות מצועצעת מברצלונה ואין בה ים, אך כבר אחרי היום השני בעיר בוודאי תתאהבו במקום ותתחילו להבין את הקסם של העיר הנפלאה הזאת.

 

אוכל סביב השעון

עוד סיבה טובה שבגללה ספרד היא יעד כל כך מבוקש, זו העובדה שאפשר לאכול ולשתות שם הכול כמעט בכל שעה ביום. זה מתחיל בברים שונים שמגישים בהם טאפסים מכל הסוגים וממשיך לאינספור מסעדות מסוגים שונים. במקומות הבילוי השונים בספרד תוכלו למצוא גם סלטים מכל הסוגים, רטבים נהדרים ולחמים נפלאים, אז למה אתם מחכים? לכל זה תוכלו להוסיף את הבירות הנפלאות שהספרדים שותים כמו מים והרי לכם חופשה בלתי נשכחת! מבחינת העונות השונות שבהן כדאי לנסוע וליהנות מכל אותן אטרקציות בספרד ניתן לראות שכל השנה ספרד מזמינה ומפנקת. מה שכן, בין אם אתם בוחרים לנסוע למדריד ובין אם אתם מעדיפים את ברצלונה, אין ספק שבחודשי החורף כדאי שתכינו את עצמכם לקור אינטנסיבי פי כמה לעומת הקור הישראלי. בשתי הערים הללו אפשר למצוא לא רק חיי לילה בספרד אלא גם רכבת תחתית שנוח מאוד לנוע בעזרתה בכל העיר כך שגם מהבחינה הזאת אין מקום לחשש.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
משהו קצר וטוב
טיולי ג'יפים
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015