ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

חופשה משפחתית בגיאורגיה



אחד מהיעדים הפופולאריים והמוצלחים של השנים האחרונות לטיולי משפחות הוא ללא ספק גיאורגיה. היות וכבר לא מעט ישראלים ביקרו בה כבר נצבר ניסיון והתיירות הישראלית אהודה ומקובלת גם ע"י התושבים המקומיים שמציעים לישראלים יופי של אטרקציות ובילויים ומארחים אותם בשפע רב.

גיאורגיה היא מדינה השוכנת במזרח ארופה על חופו של הים השחור- וגובלת מדרום ברוסיה ובצפון לטורקיה וגן ארמניה ואזרביז'ן.

היות והיא יחסית קרובה לישראל והמחירים בה נחשבים נמוכים, טיול משפחות לגיאורגיה הוא בהחלט חופשה שרצוי לקחת בחשבון.

 

טיול לגיאורגיה

ההיסטוריה הגיאורגית עשירה ומפוארת ומתחילה מהתקופה הקלאסית העתיקה ואף לפניה. ייצור היין הוא אחד מהענפים העתיקים ביותר במדינה וככזה ניתן למצוא בה הרבה מאוד יקבים ויין משובח. היות וגיאורגיה היא מדינה מתפתחת מומלץ להגיע אליה גם עם ילדים בטיולים מאורגנים למשפחות. הבילוי במדינה לא יכלול בילויים בפארקים אבל כן יכלול טיולים רגליים בנופים עוצרי נשימה שמתאימים לכל המשפחה, הרבה מאוד דגש על החוויה הקולינרית המעולה וביקור באתרים היסטוריים.

סיבה נוספת שבגללה עדיף לבקר בגיאורגיה באמצעות טיולים מאורגנים למשפחות היא השפה – התמצאות באנגלית לא רווחת בקרב המקומיים מחוץ לטיבליסי ולכן רצוי לטייל עם מי שדובר את השפה. במידה והנכם דוברי רוסית יהיה לכם קל יותר.

 

אטרקציות תיירותיות בגיאורגיה

כמו שהזכרנו הייקבים הם אחד מסימני ההיכר של המדינה ולכן כדאי מאוד לבקר באחד היקבים העתיקים מהמאה ה19- יקב קחתי וביקבים נוספים שבאזור Signagi.בגיאורגייה כמו בהרבה ממדינות אירופה ניתן ליהנות מביקור בעיירת סקי . אתר הסקי המרכזי במדינה הוא בקוראיני Bakuriani בה תוכלו ליהנות מהחוויה הייחודית ולגלוש במדרונות הסקי הנהדרים יחד.


במאזרי Mazeri תוכלו להתרשם מנוף עוצר נשימה של הרים ומפלי מים ענקיים המקיפים את העיירה.   בדויט גרג'ה (Davit Gareja) –תוכלו להתרשם ממספר מנזרים מתקופת המאה השישית שחצובים באבן ומעוטרים בציורי קיר גדולים, ובנוסף לצפות בתצפית ממגדל באחד מהמנזרים שמשקיף על מדבר אזרבייג'ן.

 

 
לינה בגיאורגיה

בגיאורגיה יותר ויותר מלונות העומדים בסטנדרטיים המערביים גם מחוץ לטיבליסי אך קיימת גם אפשרות לינה בכפרים בבתים פרטיים, אך בכל מקרה לא כדאי לצפות לשירות ברמה ומומלץ להצטייד בנייר טואלט מהבית לכל מקרה. 

 

האוכל בגיאורגיה 

האוכל הגיאורגי, יחסית אהוב ע"י הישראלים, שאוהבים מאכלי בצק גיבנות ובשר. מאכלים מוכרים כמו חינקלי וחצ'פורי כבר ידועים גם בישראל. שימו לב בביקור במסעדה גיאורגית לארוחה מסורתית תזדקקו לקיבולת גדולה במיוחד גם באלכוהול. ביקור בסופרמרקט או באחד השווקים יוכל לספק לכם מבחר פירות וירקות גבינה ולחמים טריים וטעימים וכמובן גם מבחר משקאות במחירים אטרקטיביים מאוד.


לסיכום- לחופשות משפחתיות בגיאורגיה כדאי לצאת בטיול משפחות מאורגן. המדריך יוכל להנחות אתכם גם לגבי מזג האוויר המשתנה במדינה מרגע לרגע , לסייע לכם בהתמצאות ובשפה וכמובן יוכל לקחת אתכם לכל האתרים והמקומות המומלצים והיפים שחשוב שתוכלו לבקר בהם יחד כמשפחה בלי לדאוג להוראות נסיעה , התמצאות ושאר דאגות שיפחיתו מכם את ההנאה שבבילוי המשותף.

למדריכים שלנו באיילה גיאוגרפית ניסיון רב בליווי משפחות ל- טיולים מאורגנים בגיאורגיה ונשמח ללוות גם אתכם לחופשה שתשאיר אצלכם זיכרונות וחוויות עשירות.כל מה שתצטרכו לעשות הוא רק להקליק והשאר עלינו

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
משהו קצר וטוב
טיולי ג'יפים
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015