ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיולים מאורגנים לדובאי

 

מאז נחתמו הסכמי אברהם ההיסטוריים בין מדינת ישראל לבין איחוד האמוריות נרשם זינוק של עשרות אחוזים במספר המבקרים במדינה, ולא בכדי. דובאי נחשבת (ובצדק) לאחת הערים המתקדמות בעולם, לא מעט בזכות השקעה של מאות מיליונים בהקמה של מלונות פאר, אטרקציות וכן שפע של פעילויות לזוגות, קבוצות ומשפחות. אם גם אתם חולמים להגיע לדובאי, זה הזמן לסגור לעצמכם טיול מאורגן המתבצע באמצעות צוות של מדריכים מיומנים אשר יהפכו את הביקור שלכם בעיר לבלתי נשכח.

 

טיול מאורגן בדובאי – כל מה שצריך לדעת

דובאי היא מוקד משיכה בעבור צעירים, מבוגרים ובני גיל הזהב שרוצים לחוות את קסם המדבר בשילוב של עיר מודרנית ומתפתחת. טיול מאורגן בדובאי מהווה הזדמנות מצוינת בעבורכם לחקור את העיר ולחוות אותה במלוא עוצמתה, כל זאת בליווי אישי מצד מדריך מוסמך אשר ילווה אתכם לכל אורך הטיול ואף יעשיר את הידע בנוגע לפיתוח ולהקמה של דובאי. מדובר בטיול מאורגן באורך של שמונה ימים מרוכזים, כאשר העלות הכספית של טיול מהסוג הזה הוא משתלם פי כמה מאשר הגעה עצמאית. מדוע? ובכן, דובאי היא עיר ענקית עם שפע של אטרקציות ופעילויות ולכן לא מעט תיירים שמגיעים למדינה נוטים לדלג על יעדים, מקוצר זמן. במסגרת של טיול תוכלו לשלב בין אירוח בבתי מלון יוקרתיים וחדישים שזכו לביקורות מהללות מצד המבקרים, לצד אטרקציות בדמות שייט בסירה הכולל גם תוכנית אומנותית, נסיעה במונרייל, ספארי ג'יפים בדיונות שהפך לחלק בלתי נפרד מהביקור בדובאי וכן ביקור במסגדים בעלי חשיבות רוחנית  ואדריכלית יוצאת דופן, בייחוד לאור העובדה כי מסגד שייח זאיד הוא פנינה אדריכלית מהמעלה הראשונה. בעבור מבקרים שרוצים להעמיק את הידע במסורת העתיקה המשולבת גם עם חזון ברור לעתיד, טיול מאורגן בדובאי הוא הזדמנות מצוינת להכיר את דובאי במלוא עוצמתה, כוללת יכולת לשלב אתרים עוצרי נשימה כמו המופע האור קולי המרשים שמתקיים מדי ערב בארמון של שליט דובאי, וכלול גם הוא במסגרת הטיול המאורגן.

 

צוות מדריכים מנוסה ומיומן לצד מסלול טיול משולב

היתרון של טיול מאורגן המתבצע באמצעות חברתנו הוא קודם כל הצוות המקצועי. צוות המדריכי שלנו הוא צוות מיומן ובעל ניסיון של שנים רבות בענף, כאשר המדריכים מתמחים גם באדריכלות והיסטוריה, כל זאת מתוך מטרה לספק לנופשים חוויה ייחודית ומעשירה שאותה לא ניתן לקבל בשום יעד אחר. השילוב בין המודרניות של דובאי להיסטוריה העתיקה מגיע לידי ביטוי במסלול המשלב בין אתרים היסטוריים כמו הכפר הגלובלי לצד מרכז הבורג' חליפה. השילוב של הנוף עוצר הנשימה ביחד עם מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות יהפוך את החופשה שלכם בדובאי לבלתי נשכחת, כל זאת בעלות כספית נוחה ועם שימת דגש על יחס אישי וכן תכנון של טיול המתבצע ע"י טובי המדריכים שיש לנו להציע לכם. מאחר והביקוש לטיולים מאורגנים נמצא בנסיקה, אין ספק כי מדובר בהזדמנות נהדרת בעבורכם להכיר את דובאי לעומקה ולרוחבה, במסגרת של טיול לנמכר ביותר של חברתנו.

 

לסיכום, אם גם אתם רוצים להגיע לדובאי ומתלבטים מהי הדרך הנכונה ביותר, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולשריין את מקומכם בטיול הבא. בכך, תוכלו להצטרף לאלפי ישראלים שכבר ביקרו בדובאי וסיפרו על רמת שביעות רצון גבוהה ביותר – הן כתוצאה מהלינה במלונות יוקרתיים ומבוקשים והן מתמהיל טיול מרתק שמשאיר טעם של עוד. הצוות שלנו זמין בעבורכם לכל שאלה, כך שגם אתם תוכלו להצטרף לחוויה מדברית קסומה

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
משהו קצר וטוב
טיולי ג'יפים
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015