ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיול לרומניה רגל קל, 7 ימים

טיול זה נמכר כרגע לקבוצות סגורות לפרטים נוספים צרו עמנו קשר 

 

זהו טיול לרומניה העובר ברכסי הקרפטים ובמורדות הפייטרה קריאולי ברומניה המתעוררת המאירה פנייה למטייל המערבי.שילבנו במסלול הליכהקלה של מספר שעות כל יום גם בחלקים הכפריים המיושבים שם נפגוש יותר את האוכלוסייה המקומית לאחר מכן נבקר בחלקים הגבוהים של האלפים הטרנסילבנים כדי לחוות את המקומות הפראיים אך המסודרים לביקור נינוח.

סוג הטיול: רגל קל
........................................................ 
דרגת קושי: קלה
........................................................ 
קהל היעד: בוגרים, משפחות, בודדים
........................................................ 
עונות מומלצות: חורף, אביב
Facebook Favorites

מסלול הטיול הרגלי לרומניה




  

יום 1> בוקרשט – סינאייה – אזור פרדיאל

ננחת בשדה התעופה אוטופני אשר מצפון לבוקרשט ונצא על הכביש צפונה.  נחלוף דרך עיר התעשייה פלויישט בדרכנו לעמק הפראחובה. נגיע לעיירת הנופש סינאייה,. כאן נבקר באחד הארמונות המיוחדים באירופה- ארמון פלש אשר שימש גם ארמון הקיץ של המלך קארול הראשון, המלך הראשון של הנסיכויות שהכריזו על עצמו כרומניה. מכאן נמשיך צפונה לרגלי מצוקי רכס הבוצ'ץ לטיול רגלי במעבה יער האשוחים למפל אורלטורה. נסע ללון באזור פרדיאל בלב אזור כפרי מיוער ויפה.

 
יום 2> פרדיאל – מואיצ'יו

נשים פעמינו מערבה לעבר האזור המרכזי של הקרפטים, מורדות רכס הפייטרה קריאולי הזרוע במרבדי דשא ופרחים בנוף כפרי, כמיטב המסורת של טיול ברומניה. מסלול היום עובר בנוף החד של מורדות הרכס הפראיים המאכלסים דובים ואיילים. את ההליכה הרגלית היום נעשה בינות לכפרי ההרים אשר הזמן עצר בהם מלכת. בדרכנו נחצה פלגים זורמים, מערות קארסטיות ובעיקר אוכלוסייה רומנית פשוטה ושמחת חיים אשר לבטח ישמחו להזמין אותנו להרים עמם כוסית צוויקה או טעימת גבינות תוצרת בית. לינה באזור מואיצ'יו

  

 

טיולים מאורגנים לרומניה טיול לרומניה טיול מאורגן לרומניה

 צילום: מאיר אברהם

 

יום 3> מואיצ'יו – עמק האולט - סיגישוארה

נצפין לעמק נהר האולט. כאן במרכזה של טרנסילבניה התיישבו לפני מאות שנים גרמנים וויסדו כפרים אשר רבים מהם נטושים היום ואנחנו נעבור ביניהם ונתרשם בעיקר מכנסיות המבצר העתיקות אשר זוכות לשימור מטעם אונסק"ו. נערוך הליכה רגלית יפה בין שני כפרים עתיקים במעבה יער הנשירים בהם משוטטים איילים אדומים באין מפריע ונגיע לאחת הערים הסקסוניות השמורות והיפות- סיגישוארה. סיגישוארה שמרה על צביון ימי ביניימי מובהק ואנו נסייר בסימטאות הקטנות. נתוודע אל ולאד צאפש, הלא הוא דרקולה בן העיר ונלגום מעט צוויקה מקומית. לינה באזור סיגישוארה.

 

יום 4> סיגישוארה – טורדה - סיביו

ום נסיעה ארוך יחסית בו נצפין לעבר טארגו מוראש, עיר הונגרית בלב טראנסילבניה הרומנית וממנה נמשיך דרך עמק נהר המוראש דרך הערים לודאש וקמפיין טורז'י לעבר קניון הטורדה (קיילה טורז'י), נקודת ציון נהדרת במסגרת טיול לרומניה. הקניון הנהדר הינו נקודת מפגש של מיני צמחים ובעלי חיים מאזורים קרים וחמים. אנו נלך בקניון הליכה רגלית אשר תחצה אותו. מכאן נרד דרומה לאורך רכס האפוסן דרך אלבה יוליה, עיר רומאית במקורה לעבר סיביו. הלינה באזור סיביו.

 
ימים 5-6> סיביו- רכס הפגראש


נעבור דרך העיר סיביו. עיר סקסונית במקורה שעברה מתיחת פנים והעיר העתיקה שלה היא אחת המיוחדות באירופה היום. נמשיך לרכס ההרים הגבוה באירופה – רכס הפגראש הידוע גם בכינויו "האלפים הטראנסילוואניים". זו נקודת ציון חשובה במסגרתם של טיולים ברומניה. נעלה במעלה הדרך החוצה את הרכס וסביבנו ייפרשו נופים מרהיבים. את ההליכות הרגליות נעשה באזור אגם בולה הקפוא בחורף, זהו אגם אלפיני בגובה 2000 מ' לרגלי פסגות נישאות.הלינה תהייה באזור הנמוך של הרכס במיקום נפלא.הערה – הטיול ברום הרכס אפשרי רק בחודשי הקיץ. בחודשי האביב נערוך את הטיול בקסקד בולה הנמוך יותר.

 


יום 7> רכס הפגראש – קורטאה דה ארג'ס - בוקרשט

נחצה את הרכס דרומה במנהרה צמוד לאגם בולה וננמיך לעבר אגם וידרארו המוקף ביערות. נקיף את האגם ונלך הליכה קלה באחד המקומות בצמוד לחופו המערבי. נפגוש את הרכב מעל הסכר הגבוה הסוגר את האגם ונבנה על ידי צ'אושסקו. מכאן נרד לעבר שפלות וולאכיה בדרכנו לבוקרשט. במידה וישאר זמן, נערוך תצפית חיצונית על ארמון העם, אחד המונומנטים המגאלומניים ביותר הקיימים היום בעולם ובמידה ויוותר זמן נשוטט בחוצות הבירה הרומנית שהייתה בעבר "פריז של מזרח אירופה" לאחר מכן נצא בדרכנו לשדה התעופה בדרכנו ארצה.



לכל הטיולים המאורגנים לרומניה
חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
טיולים דומים
טיול לצפון יוון ומקדוניה –מסע פולקלור בבלקן/ משולב בהליכות רגל קלות, 7 ימים
טיול ג'יפים ברכס הקרפטים, רומניה, בנהיגה עצמית, 8 ימים – מסלול אביב \ חורף
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015