ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

אטרקציות ומקומות שאסור לפספס ביוון

 


יוון נמצאת על קו התפר בין אירופה לאסיה ומורכבת מאיים קטנים רבים. במרחק טיסה קצרה מישראל, תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות בשלל גוונים: ערים עתיקות, אתרים ארכיאולוגיים, מנזרים, הרים ירוקים, חופים מדהימים ואיים מופלאים. בנוסף, ישנם פעילויות רבות אחרות: טיפוס הרים, דייג, סדנאות בישול, ציור, צילום, סנפלינג, צלילה, שייט בקאנו ועוד. השילוב בין מקורות המים לשטחיה ההרריים והמדבריים מאפשר לכם ולבני משפחותיכם ליהנות ממגוון אטרקציות שמתאימות לכל הגילאים. יוון היא מדינה מאוד אטרקטיבית בכל הקשור לאטרקציות ופעילויות. זאת בגלל המבנה שכולל את רצועות הים הארוכה ביותר באירופה וכן, שטחה ההררי העצום. אם בחרתם לטוס ליוון בחופשה הקרובה, זכיתם בחופשה האולטימטיבית.

 
מלבד הפעילויות המטריפות, עולם הקולינריה ביוון תופס חלק מאוד משמעותי מהאופי של המדינה. התרבות השפיעה על המאכלים המוצעים וניתן לראות זאת בצורת ההגשה, בשלווה המיוחדת ששוהה במקום ועוד. אם בחרתם לפרוץ את גבולות האוכל גם בחו"ל, תכירו צורה שונה של תרבויות ששווה לכם לאמץ: הארוחות של היוונים מתנהלות בשלווה ומוגשות בצלחות קטנות. המנות שלהם מורכבות בעיקר מדגים, פירות ים ובשרים על הגריל. אם בחרתם לטייל דווקא ביוון חשוב שתדעו שהטיול חייב לכלול אוכל יווני – ללא צל של ספק.

 
ההתאהבות באוכל, הוא דבר שמדברים עליו גם אחרי שחוזרים ארצה. בלוטות הטעם שלכם יחוו חוויה שתיקח את דמיונכם ותגרום לכם לאמץ את התרבות היוונית לחיקכם. אם עדיין לא תכננתם את הטיול הקרוב שלכם טיולים מאורגנים ליוון עם המדריכים של איילה יכולים לסדר לכם את החופשה בדיוק כמו שחלמתם. הם יאפשרו לכם לטעום מכל עולמות הקולינריה, להכיר את ההרים בפן קצת יותר מקומי והכי חשוב, יראו לכם מקומות שלא חשבתם שתבקרו בהם. תכנון מדויק של הטיול יעזור לכם לבקר באתרים היסטוריים רבים ולפנות זמן גם לבילויים נוספים. טיולים מאורגנים מהסוגים הללו יצליחו לגרום לכם להתאהב במדינה שחשבתם להעביר בה רק כמה ימים. המדריכים של איילה דואגים לשמור על אווירה קלילה, כיפית ונוחה ולא שוכחים לרגע גם את הבילויים בלילות.

 
היוונים הם אלו שהמציאו את המושג "טברנה" וידועים כעם שאוהב לחגוג את חיי הלילה. כשמדברים על חיי לילה ומועדונים ביוון מדברים גם על בתי קפה, מסעדות ועוד. מלבד זאת, תוכלו למצוא מקומות בילוי וחיי לילה מעניינים ותוססים גם באי כריתים: מועדוני ג'אז, ערבים רומנטיים, הופעות חיות בטברנות, ערבי פולקלור ועוד. מלבד האזורים והמקומות שמציעים לכם אזורי בילויי שונים, תוכלו ליהנות גם ממשקאות זולים ולחגוג עד השעות הקטנות של הלילה.

 
עדיין לא תכננתם את הטיול הבא שלכם?

כל שנותר לכם הוא לארגן תיק, לקחת אתכם את כל המשפחה המורחבת ולצאת לטיול ארוך ומלא באטרקציות מגוונות. הילדים מתחננים לחופשה? אתם מרגישים שחוקים? אל תשבו בחיבוק ידיים, הזמינו את החופשה הבאה ותתחילו ליהנות מהחיים היווניים השוקקים.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015