ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

רומניה עם ילדים, האם כדאי?

במהלך תכנון טיול משפחתי עולה לעתים השאלה האם רומניה היא מדינה המתאימה לטייל עם ילדים ומה יש לה להציע להם? התשובה לכך היא פשוטה. רומניה מספקת שלל אטרקציות נפלאות לילדים ומבוגרים הכוללות פעילויות מים וספורט, טיולי טבע עוצרי נשימה, פארקים רבים ומיוחדים וכמובן דרקולה המפורסם. במידה ותעדיפו שלא לטייל לבד, תוכלו לבחור ממגוון טיולים מאורגנים לרומניה המותאמים גם לילדים ולגלות את המדינה המיוחדת הזו יחדיו. הנה מספר אתרים אשר יסייעו לכם לתכנן טיול משפחות לרומניה שאסור לפספס.

 

טרנסילבניה (Transylvania)

 רבות מדובר על טרנסילבניה בהקשר של הערפד המיתולוגי דרקולה. דרקולה הוא דמות ספרותית אשר נוצרה בהשראת אדם אמיתי בשם הרוזן ולאד השלישי שהיה נסיך ולאכיה ומתארת את דמותו של ערפד צמא דם אשר היה מפתה נשים צעירות, נושך את צווארן ומוצץ את דמן וכך זוכה לחיי נצח אלמותיים. האתר המרכזי בו חובה לבקר בהקשר של דרקולה הוא טירת בראן (Bran) הנודעת כמקום מגוריו של דרקולה הספרותי. טירת בראן נבנתה במאה הארבע עשרה על מנת לשמש כמבצר צבאי שמטרתו להגן על מעברי ההרים, לאחר שנים הפכה לארמון הקיץ של מלכי רומניה וכיום משמשת כמוזיאון המציג חפצי אומנות וריהוט. ניתן לראות בטירה את הסממנים הצבאיים בצורת חרכי הירי ומגדלי התצפית שבה. בטירה שישים חדרים ומעברים סודיים וטיול בתוכה מהווה אטרקציה מיוחדת מאוד כאשר טסים לטיול לרומניה עם ילדים.

שמורת הדובים Libearty Bear Sanctuary))

שמורה הנמצאת בעיירה זארנשט (Zarnesti) שבאזור בראשוב בטרנסילבניה, גודלה עשרות דונמים ובשטחה חיים כשבעים דובים בחופשיות ותנאי מחייה טבעיים ותחילתו לפני שנים כאשר אישה מקומית הצילה שלושה גורי דובים אשר נכלאו בכלוב. השמורה יפהפיה וניתן לערוך בה סיור מודרך ולצפות בדובים.

 

מכרה המלח סלינה טורדה (Salina Turda) 

אטרקציה נהדרת נוספת בטיול לרומניה עם ילדים היא מכרות המלח המרהיבות הנמצאות בטורדה. הסיור מתחיל בהליכה לאורך מנהרה ארוכה החצובה בתוך המלח והירידה לעומק המכרות מתבצעת על ידי מעלית או מדרגות. חשוב לציין כי קר מאוד במכרות ומומלץ להצטייד בביגוד חם. בתוך המכרה ישנו עולם ומלואו של אטרקציות לילדים הכוללות גלגל ענק, משטחי מיני גולף, שולחנות פינג פונג, טניס, באולינג ועוד. לצד כל האטרקציות כדאי להביט סביב להתרשם מן המראה המרהיב של קירות המלח ומצורות הגלים ומשחקי הצבעים שהמלח יוצר.

 

פארקי מים

ברומניה מספר פארקי מים, אך הגדולים והמומלצים ביותר הם פארק המים טרמה Therme Bucuresti)) הנחשב לאחד מפארקי המים החדישים באירופה ובו מתחם ילדים עם מגלשות מסוגים שונים ובריכת גלים ושני מתחמים למבוגרים הכוללים בריכות ומרחצאות, סאונות וג'קוזי, ופארק המים פרדייז (Paradisul Acvatic) שהוא פארק מקורה ובו בריכות חיצוניות ופנימיות, מגלשות מים, מקפצות גבוהות ומתחם ספא למבוגרים.

פארק אוונטורה (Aventura)

פארק אתגרי נפלא שבו מגוון רחב של מתקנים המיועדים לילדים ולמבוגרים, גשרי חבלים, אומגות וחבלי טיפוס.

עלייה ברכבל

ישנם מספר רכבלים ברומניה אשר הטיפוס בהם מגלה נוף עוצר נשימה ומהווה אטרקציה נהדרת בקרב הילדים. הרכבל המומלץ ביותר הוא זה שנמצא בפויאנה בראשוב (Poiana Brasov) ובאמצעותו מטפסים אל פיסגת הרי הפוסטווארול (Postavarul). הנוף הנפלא של האזור פרוס תחת הרכבל ובסוף הנסיעה כדאי לבחור באחד ממסלולי הטיול הרגליים הנפלאים.

 

 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015