ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיול מאורגן לרוסיה: יעדים מומלצים למטיילים

רוסיה, המשתרעת על פני שטח כולל של 17 מיליון קמ"ר, היא למעשה המדינה הגדולה ביותר בעולם ובשטחה מתגוררים למעלה מ-140 מיליון תושבים, מה שהופך אותה למדינה התשיעית בעולם בגודל האוכלוסייה. במסגרת טיול מאורגן לרוסיה, תוכלו להתרשם גם מהעושר התרבותי של האימפריה הרוסית וגם מהנופים המרהיבים המכסים שטחים נרחבים במדינה הגדולה ביותר בעולם המשתרעת על פני שתי יבשות שונות: אסיה ואירופה.
כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של טיולים מאורגנים למדינה הקרה, כאשר חלק מהטיולים מתמקדים במוסקבה, באזור המכונה "טבעת הזהב" המקיף למעשה את מוסקבה ובסנט פטרסבורג. טיול מאורגן לרוסיה במתכונת הזאת, יאפשר לכם להיחשף לכל האתרים המיוחדים והייחודיים המאכלסים את הערים הגדולות ברוסיה (מוסקבה וסנט פטרסבורג) וזאת בשילוב האזורים הפראיים והמסורתיים של רוסיה באזור המכונה "טבעת הזהב".
במסגרת מסלולי טיול נוספים המוצעים לכם במתכונת של טיול מאורגן לרוסיה, תוכלו ליהנות מטיולי עומק חווייתיים המשלבים בתוכם ערים נוספות כגון: סוצ'י, הנחשבת לבירת התיירות החדשה של רוסיה או העיר קזאן שהיא עיר הבירה האגדית של הטטארים.

 

טיולים מאורגנים לרוסיה - ליהנות מכל העולמות

רוסיה היא מדינה של ניגודים המשתלבים זה לצד זה בהרמוניה מופלאה. כל טיול מאורגן לרוסיה משלב בתוכו את העושר התרבותי של המדינה, את המרחבים העצומים של המדינה, את העושר והיוקרה מצד אחד והפשטות המסורתית מצד שני, וכל זאת במסגרת מסע חוויתי בן מספר ימים במהלכם תבקרו בעשרות מוקדי משיכה תיירותיים ובעשרות אתרים מיוחדים אשר אינם נכללים במסלול הסטנדרטי של תיירים ברוסיה.

 

איילה גיאוגרפית מציגה: טיולי עומק לרוסיה

אנחנו באיילה גיאוגרפית, מחלקת הטיולים הגיאוגרפיים המאורגנים של חברת איילה נסיעות, מתמחים בתכנון טיולי עומק מאורגנים לרוסיה. טיולי העומק שלנו מוצעים לכם באמצעות מספר מסלולי טיול שונים שכל אחד מהם משלב את האתרים החשובים של האימפריה הרוסית לאורך השנים ואת מרחבי הטבע הקסומים הממתינים לכם במדינה הגדולה ביותר בעולם.
הטיולים המאורגנים שלנו כוללים גם מסלול טיול מאורגן לרוסיה המשלב בתוכו ביקור בעיר סוצ'י הנחשבת למוקד התיירות החדש של רוסיה. העיר סוצ'י הממוקמת לחופי הים השחור, אירחה בשנת 2014 את אולימפיאדת החורף ומאז היא מהווה מוקד משיכה תיירותי לתיירים רבים מכל רחבי העולם. לצד מוקדי התיירות הפופולאריים המצויים בעיר, אנחנו באיילה גיאוגרפית מקפידים לשלב גם טיולים בסביבתה של סוצ'י, כאשר כל טיול בסביבתה יחשוף אתכם לנופים רב גוניים של פסגות הרים מושלגות לצד רצועת חופי נופש חמימים.
בנוסף, טיולי העומק שלנו ברוסיה, מאפשרים לכם להיחשף לתרבויות שונות, כאשר חלק מהמסלולים מתמקד באזור המכונה: "טבעת הזהב" שהוא למעשה אזור המקיף את מוסקבה, בירת רוסיה. אזור זה מתאפיין במרחבי טבע עוצרי נשימה.

 
טיולי העומק שלנו לרוסיה, מתקיימים לאורך כל ימות השנה והם מאפשרים לכם ליהנות מחוויה תיירותית בלתי נשכחת גם במהלך חודשי החורף הקרים וגם במהלך חודשי הקיץ החמים. למידע מורחב אודות טיולי העומק הגיאוגרפיים שלנו לרוסיה, אתם מוזמנים לבקר בעמוד "טיולים לפי מדינות" וללחוץ על רוסיה. כמו כן, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר טלפוני ולשמוע על כל מסלולי הטיול שלנו לרוסיה.


ליצירת קשר חייגו: 03-943-6030

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015