ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיולים מאורגנים למרכז אמריקה

 

טיול מאורגן במרכז אמריקה מהווה ללא ספק הגשמה של חלום, ולא בכדי. מרכז אמריקה היא יבשת מרתקת המורכבת משורה של מדינות כמו אקוודור, מקסיקו, גוואטמלה ובליז שיוצרות בעבור תיירים חוויה בלתי נשכחת, בייחוד לאור שפע האטרקציות כמו גם ההיסטוריה העתיקה שהופכת את מרכז אמריקה ליעד מבוקש הן בעבור צעירים והן בעבור מבוגרים שרוצים לחוות טיול אחר, בקצה השני של העולם. אם גם אתם חולמים על טיול במרכז אמריקה, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

טיול מאורגן במרכז אמריקה במגוון יעדים – חוויה ייחודית ובלתי נשכחת

הטיול המאורגן למרכז אמריקה אותו אנו מציעים מתרחש במגוון יעדים מבוקשים כמו טיול למקסיקו, טיול מאורגן לגוואטמלה, פנמה, קוסטה ריקה ועוד. חשוב לציין בנקודה זו כי ביחס ליעדים אחרים בעולם, טיול במרכז אמריקה ניתן לבצע בכל ימות השנה וזאת בעקבות מזג האוויר הנעים המאפשר לכם כתיירים לבקר באטרקציות, מסעדות וכן מלונות ברמה של חמישה כוכבים. טיול מאורגן חוסך לכם את ההתעסקות של הפקת טיול באזור, וזאת בשל העובדה כי צוות המדריכים המנוסה שלנו בונה מסלול טיולים המותאם לתיירים מכל הגילאים ותוך שימת דגש על יצירה של תמהיל טיול המשלב בין הטבע הפראי לבין מקומות היסטוריים שאותם אסור לפספס, בייחוד בעבור תיירים שמגיעים בפעם הראשונה ליבשת. למרות התפיסה הרווחת, טיול זה מתאים גם לצעירים אחרי צבא ובוודאי לזוגות, משפחות וקבוצות שרוצות לקבל תוכנית מקיפה מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה, לטובת מיצוי מלא של החופשה. הטיול כולל מעבר לסיורים מודרכים גם לינה במלונות ברמה של חמישה כוכבים על בסיס של פנסיון מלא, כחלק מיצירה של חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שתשאיר לכם טעם של עוד, עד לביקור הבא במדינות מרכז אמריקה.

 

טיולים מאורגנים למרכז אמריקה

 

מה כלול בטיול המאורגן?

הטיול המאורגן כולל את כל האלמנטים שמרכיבים את הטיול המושלם – החל ממלונות שנבחרו בקפידה ועד מסלולים הכוללים את מיטב האתרים, מסעדות, אטרקציות, חופים ומסיבות. כחברה שמתמחה מזה שנים רבות בענף, אנו מתחייבים ליצירה של תמהיל טיול שיאפשר לכם להכיר תרבויות עתיקות וכן את השפע עוצר הנשימה של הטבע הפראי שמזוהה מאוד עם מרכז אמריקה, ולא בכדי. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו למסע עמוק שמשלב גם רוחניות וכן יכולת להוביל ליצירה של טיול שזוכה לביקוש אדיר מצד הקהל הישראלי, ולא בכדי. אם נמאס לכם להגיע שוב ושוב לאותם יעדים באירופה או ארה"ב ואתם מחפשים טיול מרתק, אין ספק כי מקומכם איתנו. מעבר לטיסות, לינה, העברות וכן מדריכים מקצועיים אנו גם מציעים מגוון רחב של פעילויות המתבצעות לאורך כל השהות, כולל ליווי אישי המתבצע ע"י מדריכים מוסמכים. זאת ועוד, עוד לפני הטיול תוכלו להצטרף להכנה המתבצעת מתוך מטרה ליצור שקיפות מלאה בנוגע לטיב הטיול, כחלק מהבנה כי הכנה מוקדמת כמו גם גיבוש של מסלול טיולים המותאם לגיל המשתתפים – החל מצעירים ועד מבוגרים שרוצים לחוות את השפע של מרכז אמריקה, במסגרת טיול מאורגן.

 

הצלחנו לסקרן אתכם לגבי הטיול המאורגן שלנו? מעולה! זה בדיוק הזמן לפנות אלינו דרך עמוד יצירת קשר לטובת קבלת פרטים נוספים אודות הטיולים הקרובים, כל זאת מתוך מטרה כי גם אתם תוכלו להצטרף לאלפי ישראלים שכבר לקחו חלק בטיולים המאורגנים שלנו וחוזרים שוב ושוב לטובת יצירה של חווית טיול חדשנית ומהנה. מספר המקומות מוגבל ועל כן רצוי כבר עכשיו להשאיר פרטים, כך שגם אתם תוכלו להתחיל ולארוז את המזוודות לקראת טיול מהנה, מרתק ואקזוטי במרכז אמריקה.

 

טיולים מאורגנים למרכז אמריקה

 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015