ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

למה לטייל בספרד

מה לא נאמר על ספרד. מדינת הענק שבמערב יבשת אירופה משמשת כבר שנים רבות כאחד ממוקדי המשיכה התיירותיים המרכזיים של היבשת, ולא בכדי. ההיסטוריה ארוכת הימים של המדינה הותירה את חותמה על המדינה, שעמוסה בפאר ועושר אדריכלי בערים הגדולות.

 
לצידן ניתן למצוא כפרים חקלאיים זעירים רבים וטבע עוצר נשימה. עם מגוון כל כך רחב ושפע של אפשרויות טיול, טיולים מאורגנים הם דרך מצוינת לערוך היכרות עם המדינה הפסטורלית.

 

שפע היא מילת המפתח
בהתאם לכמות הבלתי נתפסת של מוקדי עניין בספרד, ולשוני הגדול שבין חלקיה השונים של המדינה רחבת הידיים, אנחנו ב"איילה טורס" החלטנו שמוטב להציע ללקוחות שלנו מספר טיולי עומק, בעלי אופי ייחודי ומיקוד יסודי במגוון אזורים במדינה.
בעוד שחלק מהטיולים שלנו הם סיורי עומק בחבל ארץ אחד, אחרים מתפרסים על חלקים רבים יותר של המדינה. למגיעים בפעם הראשונה למדינה אנחנו ממליצים על סיורי "הרוחב", ולאלה מכם שכבר ביקרו בה בעבר, טיולי העומק הם המלצה בטוחה. הנה כמה הצעות לטיולים מנצחים:


חבלי הארץ השונים של ספרד
אצלנו מתוכננים טיולים מאורגנים לספרד כך שבטיולים שלנו מגיעים לכל קצוות הארץ על מנת להגיע לחלקים רבים במדינה ולחזות במו עיניכם בשלל קסמיה. בין האזורים המומלצים ביותר לטיול בספרד כדאי להזכיר את אנדלוסיה, אזור שבמרוצת השנים היווה בית נוצרים, מוסלמים ויהודים, ושימש כמשכנן של השושלות המוסלמיות המפוארות של ספרד. אזור מומלץ נוסף, הוא הפירנאים – האזור ההררי ביותר בספרד, השוכן בגבול צרפת, ומהווה יעד מעולה לחובבי טרקים וטיולים בטבע.


טיולי טרקים בספרד
אמנם ספרד ידועה בשל היופי העירוני או האדריכלי שלה, אך יש בה גם יופי טבעי מרשים במיוחד שמחכה לכם. אנחנו מוציאים טרקים ברמות קושי משתנות ולמגוון יעדים. למשל, לנווה המדבר ההררי "סיירה נבאדה", טרק רגלי לשרשרת ההרים האלפינים - הרי הפירינאים על גבול צרפת, ואף יציאה מאורגנת למקטע בן מספר ימים מתוך מסלול הצליינות הידוע "קמינו דה סנטיאגו".


טיול עירוני – אדריכלות ותרבות
מירו ודאלי, גויה ופיקאסו, זהו רק מבחר מצומצם מהשמות הגדולים של האמנות הספרדית. לספרד היסטוריה עשירה של תרבות ואמנות, כך שהיא יעד חובה לכל שוחר אמנות, כמו גם למתעניינים בתרבות והיסטוריה. ספרד גדושה בגלריות ומוזיאונים חשובים, ומאפשרת מגע ישיר עם פרק חשוב באמנות הגדולה של כל הזמנים.
בכול אחת מהערים המרכזיות של ספרד תוכלו להנות מקיום אורבני מלא אופי, וניתן להעביר בהן ימים מלאים ורווי תוכן: להנות מאירועי תרבות, אדריכלות מקומית, וכמובן מהיצע קניות אדיר ומלא בסטייל ספרדי.


טיולי ג'יפים
נסיעה בג'יפ היא דרך מצוינת לחקור בקלות ובמהירות יחסית – ועם יותר מקמצוץ הרפתקנות – את האזורים ההרריים והמרוחקים יותר של ספרד. למקומות רבים (ולרוב, היפים שבהם) קשה להגיע עם רכב בפרטי ולכן ג'יפ הוא אופציה מצוינת. היעדים הקלאסיים לטיולי ג'יפים הם הפירנאים או סיירה נבאדה, וניתן לצאת לטיולים בנהיגה עצמית או כאלה שכוללים נהג.


אנחנו מזמינים אתכם לקחת הפוגה מהשגרה ולהכיר את ספרד עם "איילה גיאוגרפית". בואו להנות ממסלולי טיול עוצרי נשימה, חוויה אורבנית מרתקת, מסלול עשיר ומדויק, הדרכה מקצועית וארגון ברמה הגבוהה ביותר.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015