ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיול מאורגן לרוקיז הקנדיים


הרי הרוקי הם רכס הרים גבוה המתנשא בצפון יבשת אמריקה וחוצה את ארצות הברית ואת שכנתה מצפון – קנדה. הטיולים שאנחנו מארגנים יוצאים לחלק הקנדי, שהוא אמנם מעט פחות גבוה מהצד האמריקאי, אך פראי יותר ומשקיף על נוף מרשים עוצמתי במיוחד.

 

 

איך נראה טיול בהרי הרוקי הקנדיים?
הפראות של הרוקי הקנדיים מזמנת יתרונות רבים למטייל בהם. בראש ובראשונה – נוף פראי ומרהיב שכולל נהרות שוצפים ורחבים, פסגות הרים מושלגות, וצוקים נישאים ועוצרי נשימה. בנוסף, הסיכויים שלנו לחזות בחיות פרא גבוה במיוחד. ההרים הם בית גידול משובח למגוון ביולוגי רחב וייחודי: בין דייריו הטבעיים של הרוקי תוכלו למצוא בין היתר דובים שחורים ודובי גריזלי ענקיים, אייל קורא ואפילו אייל הצפון.
רוב המסלולים שאנחנו מציעים כוללים, מעבר לטיולים רגליים בשמורות הטבע המדהימות של הרכס המרכזי, גם ביקור ביערות העד של רכס החוף, בעיר ונקובר ובאי ונקובר שלצידה – שם נצא לשייט צפייה בלווייתנים - וביקור בעיר היפה ויקטוריה.

 

מה כדאי לארוז?
בעצם, כל מה שצריך לטרק רגלי. הטיולים המאורגנים שאנחנו ב"איילה גיאוגרפית" מוציאים להרי הרוקי תוכננו כך שתבלו כמה שיותר זמן "על הרגליים", חוקרים במו רגליכם את הרכס המרשים, ולצמצמם את זמני הנסיעה המתישים ברכבים או ג'יפים. הודות לכך, הטיולים להרי הרוקי הם טיולי הליכה לכל דבר ועניין, ואנחנו ממליצים לארוז בהתאם:

• בראש ובראשונה תיק יום נוח, בעל מערכת גב שמסוגלת לתמוך במשקל סביר –אתם ממש לא רוצים להסתובב שבוע ימים בהרים אוחזים בשקיות סופר כי שכחתם לדאוג לתיק.

• פריט חובה נוסף ברשימה הוא זוג נעלי הרים טובות, בעלי אחיזת שטח טובה, שמסוגלות להתמודד היטב עם תוואי שטח יחסית לא פשוט. רצוי לבוא עם נעליים לא חדשות לגמרי אלא כאלו שכבר ניסיתם והתאמתם לרגליים שלכם בימי הליכה קודמים.

• מעיל או ז'קט אטומים לגשם – מזג האוויר בהרים נוטה להיות הפכפך וגם ימים קיציים למדי יכולים להסתיים בגשם.

• ביגוד מגן מפני השמש – כולל כובע רחב שוליים, חולצות בעלות שרוולים, משקפי שמש וקרם הגנה איכותי.

שלא יהיה לכם קר!
טיול מאורגן לרוקים הקנדיים יכול לזמן התמודדות עם טמפרטורות די נמוכות, שלעתים אף צונחות מתחת לאפס. אמנם את הלילות הקרים תבלו במלונות יוקרה בערים הקנדיות שבשולי השמורות, אך חשוב לנו לוודא שגם במהלך היום יהיה לכם חם ונעים, ולכן אנחנו ממליצים להביא איתכם ביגוד חם – פליז טוב, גרביים עבים וביגוד תחתון המותאם למזג אוויר קר.

 

ואם לא יצאתי לחיק הטבע מאז הטיול השנתי עם המורה ציפי?
הסירו דאגה מליבכם! דרגת הקושי של הטיול היא קלה והוא מתאים לחלוטין גם למשפחות. למעשה, יכול מאוד להיות שהיציאה המאורגנת בקבוצה מודרכת, תקל עליכם לטייל בשטח: הצוות המסור שלנו והמדריכים ידאגו לכול הסידורים ויעשו הכול כדי לוודא שטוב ונוח לכם – כך שכל שנותר לכם לעשות הוא לצלוח את המסלול היומי בהצלחה, וכמובן להנות מהנוף עוצר הנשימה של הרי הרוקיז הקנדיים.

 
אנחנו מזמינים אתכם לקחת הפוגה מהשגרה ולצאת לטיול לרוקיז הקנדיים עם "איילה גיאוגרפית". בואו להנות מטבע על זמני, מפגש עם עצמכם ומטיול בלתי נשכח שיישאר אתכם הרבה זמן אחרי החזרה לארץ.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015