ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

דילים לתאילנד

דילים וטיסות לתאילנד 

תאילנד היא אחת המדינות האידיאליות לחופשה בתקופת החגים. המדינה הגדולה בדרום אסיה מציעה בתקופה זו מזג אוויר אידיאלי ושפע של מקומות לבקר בהם, לצד מקומות לנפוש בהם במשך כמה ימים או שבועות. עוד יתרון של התקופה הזו היא שפע של טיסות זולות לתאילנד בחגים שמאפשרות לכם גם לחסוך הרבה כסף בדרך לחופשה המיוחלת.

למה דווקא תאילנד?
נדמה שהתשובה לשאלה הזאת נמצאת בתוך השאלה עצמה. תאילנד. מדינה יפיפייה, עם שפע של אתרים תיירותיים מרתקים, אטרקציות לכל המשפחה, מסלולי טיול בתוך ג'ונגלים, שדות אורז ציוריים וכפרים אותנטיים שמספרים את הסיפור של המדינה המיוחדת הזו.
תוסיפו לכל אלו איים יפיפיים עם חולות לבנים, מים בצבע טורקיז ועצי קוקוס כמו ב"הישרדות" והרי לכם את התשובה המלאה. רוצים עוד ? מלונות מצויינים במחירים אטרקטיביים לצד מחיר כרטיס טיסה לתאילנד שהוא זול במיוחד בתקופה הזו של השנה. שכנענו אתכם ? זה לא אנחנו, זו תאילנד.

תחנת מפתח בדרך לטיול במזרח
תאילנד היא לא רק מקום מושלם לחופשה בחגים אלא גם נקודת פתיחה טובה לטיול ארוך במזרח. כמעט בכל שבוע יוצאות טיסות למזרח ולתאילנד בפרט, שנוחתות בבנגקוק עיר הבירה וממנה קל להגיע ליעדים רבים באיזור המזרח הרחוק בטיסות קצרות ולא יקרות. אם אתם רוצים לצאת למסע שלכם דווקא בתקופה הזו תוכלו למצוא טיסות זולות לתאילנד בחגים שיאפשרו לכם לעצור במדינה, ליהנות מכמה ימים של חופשה באיים בדרום או בבנגקוק, בצ'אנג מאי שבצפון או בכל איזור אחר שתרצו ולהמשיך לאחר החגים לכל יעד אחר.

מלונות מצויינים במחירים אטרקטיביים
היתרון הגדול של חופשה בחגים בתאילנד היא לא רק הטיסות הזולות. החסכון ממשיך גם כשמחפשים מלונות לנופש באיים. חבילות נופש כוללות טיסות זולות לתאילנד בחגים וגם הזמנת חדרים במלונות במקומות רבים בתאילנד, ביניהם פוקט, קו פי פי, קופנגן, קו סמוי ועוד.
חופשת החגים היא זמן מספיק ארוך כדי לעבור את הטיסה הארוכה עד תאילנד, לנחות בשלום, לנסוע לאיים ולהנות מכמה ימים של שקט ושלווה מול הנוף הקסום. רוב המלונות שאליהם מגיעים לנפוש בתאילנד נמצאים על קו החופים, מול המים הכחולים והשמיים הבלתי נגמרים. יחד עם הטיסות הזולות, מדובר בחבילה משתלמת מאד שעושה חשק להתפנק, בלי ייסורי מצפון.

יעד מעולה למשפחות
תאילנד היא לא רק יעד מעולה לתרמילאים או זוגות בירח דבש, אלא גם למשפחות עם ילדים. בשנים האחרונות הפכה המדינה הזו למקום שבו אפשר לראות לצד קבוצות מטיילים מבוגרים גם משפחות עם ילדים קטנים שמתרוצצים על החוף ונהנים מכל רגע. הטיסות הזולות בתקופת החגים, המלונות המצויינים, שפע האטרקציות ומקומות הבילוי ואיך לא – החופים המושלמים של דרום המדינה, מביאים הורים רבים לבחור בתאילנד כיעד המושלם לחופשה משפחתית.
תאילנד מספקת מענה לכל מי שרוצה לנסוע לחופשה בתקופת החגים, במחיר משתלם ונוח.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015