ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

האם זה בטיחותי לעשות סנפלינג בחו"ל ללא מדריך?

סנפלינג היא חוויה לא שגרתית, והיא למעשה טיפוס על מצוקים במקומות מאד מיוחדים, כאשר המטפסים תלויים על מערכת חבלים המאבטחת אותם מפני נפילה, והמאפשרת להם להתקדם לעבר קצה הצוק שעליו הם מטפסים. אם קראתם עד כאן, אתם מבינים בעצמכם כי סנפלינג אינו טיול חופשי בטבע, והוא עשוי להיות מסוכן ביותר, במידה ועושים זאת ללא ידע וציוד מיוחד, או ללא מדריך מקצועי. החיים שלכם תלויים באיכות המדריך ובאיכות האביזרים שבהם תעשו שימוש בעת הטיפוס המלהיב למעלה. לא משנה אם אתם מעוניינים בסנפלינג בארץ או בחו"ל, עליכם לצאת לחוויה זו מצויידים בכל הציוד המקצועי הנחוץ, ועם מדריך סנפלינג מקצועי, שידע להדריך אתכם, ולחבר את כל הציוד באופן הבטיחותי ביותר.

תכנון מקצועי של טיול בחו"ל עם סנפלינג
מאחר וכבר הגענו למסקנה, שאין לצאת לטיולי סנפלינג ללא מדריך וציוד מקצועיים, הרי שכל מה שנשאר לעשות הוא לתכנן טיול כזה עם חברה המעניקה שירותי סנפלינג מקצועיים, והיא כבר תדע איזה ציוד לארגן לאיזה סוג של טיפוס, וברוב המקרים יהיה לה ניסיון מוקדם בכל מקום שאליו היא תיקח אתכם, כך שאתם יכולים להיות רגועים בכל הקשור לבטיחות הטיפוס. חשוב להדגיש, כי סנפלינג אינו מיועד רק ליוצאי יחידות קרביות בצבא עם כושר גופני של חיילים צעירים. סנפלינג ניתן להתאים לכל אחד בדרגות קושי שונות, וגם משפחות עם ילדים יכולות ליהנות מטיולי סנפלינג בארץ ובעולם בצורה מרהיבה ואתגרית כאחד.

היציאה לשטח
חברות רבות מארגנות טיולי סנפלינג בארץ ובעולם, והן מציעות מגוון יעדים על פי רמת הקושי שתבחרו ועל פי הניסיון שיש לכם בתחום זה. סנפלינג יכול להיות אחד מפעילויות מגוונות שניתן לעשות בטיולי אתגר שכאלה לזוגות, משפחות או לקבוצות.
על מנת לצאת לטיול סנפלינג בטיחותי ומהנה, יש לוודא כי החברה מספקת לכם את הדברים הבאים:
• מדריכים מקצועיים שעברו הכשרה מעשית בהדרכת קבוצות לצרכי סנפלינג
• שימוש בציוד מקצועי העומד בכל התקנים ודרישות הבטיחות הקיימים
• אפשרות למגוון אתרים בארץ ובעולם

ארגון הטיול
טיולי סנפלינג ניתן לארגן בצורות שונות ומרובות, החל מטיולים לזוגות, דרך טיולי משפחות עם ילדים ועד לקבוצות של חברים, קבוצות של מקומות עבודה וכדומה. את הטיולים ניתן לארגן בהתאמה אישית או קבוצתית על פי העדפות הלקוחות. ארגון הטיולים הללו יכול לכלול גם רכבי שטח, על מנת להגיע לאיזורי המצוקים שעליהם יטפסו, ויעשו סנפלינג או בצורה של מדריך וציוד בלבד, כאשר הלקוחות הם שמגיעים לשטח עם רכבי השטח הפרטיים שלהם.
ניתן לארגן גם ימי גיבוש לעובדים, הכוללים את כל הצרכים הנדרשים לימים כאלה, כולל אוכל בשטח ופעילויות שטח נוספות ומגוונות בנוסף לסנפלינג עצמו.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015