ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

מדריכי טיולים

בכדי ליהנות מנוף מסוים חשוב שיהיה לו גם "תרגום" על מנת שנוכל להבין מעבר למראה ולפתח אותו הלאה. מדריכי טיולים הם אותם אנשים אשר זכו להגשים חלום לעצמם וגם לאחרים ויחד עם הנאה עצמית הם מפתחים לעצמם קריירה וזוכים להכנסה קבועה. אין ספק כי המפתח לחוויה גיאוגרפית נכונה הוא באמצעות הדרכה מקצועית ובעלת ניסיון, מלאה בתשוקה למקצוע וגם לכל אזור המודרך באמצעות המדריך. בכדי להבין לעומק כל אזור קיים במהלך טיול מודרך על המדריך להתמצא היטב בכל העומד מאחורי כל יעד, מבחינה היסטורית, תרבותית, ממצאים טבעיים וכל פרט חשוב אחר. אין ספק כי באמצעות המדריך הנכון, המטיילים יוכלו לקבל את כל התחושות להם ציפו, להתרגש מהמסע, להבין אותו וליהנות מכל חלק ממנו.

יסודות ההדרכה
מדריכי טיולים לא נשלחים אל היעד עם ספר היסטוריה ומפה, אלא מודרכים באופן מקצועי הן על יסודות ההדרכה והן על היעד הספציפי אליו הם מגיעים בכל פעם. ישנם קורסים רבים ומגוונים של מדריכי טיולים, כאשר כל אחד מהם מלמד באופן ספציפי על אזור מסוים ועל סוג שונה של הדרכה, אם מדריכי טיולים במערכת החינוך, מדריכי טיולים במזרח אסיה, מדריכי טיולים בחו"ל ועוד. בכל קורס, המדריכים לעתיד לומדים את היסודות כגון גיאוגרפיה, היסטוריה, דתות, אומנות, אדריכלות ואף מרכיבים פסיכולוגיים וחברתיים בהדרכת קבוצה. בכדי ליצור מדריך טיולים מיומן, יש להעניק לו את כל הכלים להתמודדות הן מול הקבוצות שהוא מדריך והן מול המקומיים הנמצאים בכל יעד אליו הוא מגיע.

להפוך את האהבה לקריירה
במסגרת קורסים של מדריכי טיולים ניתן להפוך תחביב אהוב למקצוע, לצאת אל שוק העבודה עם תעודת הסמכה של מדריך טיולים, עם הכשרה, ניסיון ומקצועיות לעבוד בחברות שונות או אף להקים עסק עצמאי. בשנים האחרונות הישראלים מטיילים הרבה יותר ונהנים מיעדים חדשים, מה שמעניק יותר עבודה למדריכי הטיולים, המלווים את המטיילים בהדרכה צמודה ביעדים זרים. בכדי להיות מדריכי טיולים מקצועיים וללמוד מהטובים ביותר, חשוב ללמוד בבית ספר מקצועי שיאפשר למדריכים הקניית ידע ומידע תוך כדי ניסיון מעשי בשטח. האהבה שלכם יכולה להפוך לקריירה, נצלו אותה.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015