ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיולי תרמילאים

הסבר קצר על טיולי תרמילאים, ומה מייחד אותם ואת האוכלוסייה שיוצאת אליהם

כמעט כל ישראלי שמשתחרר מהצבא מוצא את עצמו בפני החלום הגדול של טיול אחרי צבא – וזהו חלק ניכר מהאוכלוסייה שנמשכת ויוצאת לענף התיירותי של טיולי תרמילאים. למרות המשיכה הרבה של צעירים משוחררים לסוג טיולים זה, מדובר בענף תיירותי עצום ועולמי שמוקדי המשיכה שלו רבים. ניתן לאפיין כמה וכמה תכונות של טיולי תרמילאים שמבדילה אותם מטיולים רגילים בחו"ל, ותכונות אלה כוללות (אך לא מחייבות):
-טיול עם תרמיל גב גדול, שנותן לענף התיירותי את שמו. בתרמיל הגב אנחנו מכניסים את כלל הציוד שלנו וכך אנחנו הולכים איתו בצורה נוחה ממקום למקום.-לינה באכסניות ובהוסטלים, ופחות במלונות יקרים.
-טיול ממושך ומפורט, לעתים קרובות בשילוב כמה וכמה יעדים בטיול אחד.-משיכה לטרקים ארוכים, טיולים רגליים ותרבויות לא מערביות, ולא ליעדים תיירותיים מסורתיים
.-שימוש בתחבורה ציבורית ובטרמפים.

מה כדאי לדעת ומה צריך להכין לקראת טיול כזה?ההכנות לקראת טיול תרמילאים מתחלקות לשני סוגים

– תכנון הטיול עצמו וקניות שחשוב שנעשה לקראת הטיול. את כלל הקניות שאנחנו עושים אנחנו צריכים להכניס לתוך התרמיל, לכן חשוב שנקנה תרמיל איכותי וגדול ונתחשב בכך גם בכמות הקניות שלנו. חשוב מאוד להכניס לתרמיל, מעבר לכלל הביגוד והציוד האישי שנחוץ לנו, ציוד שיסייע לנו במצבי קיצון ואפילו בשעת חירום. כך, חשוב מאוד שנקנה ונכניס לתרמיל ביגוד תרמי, מזון בשימורים ומים בשלוקר או בקבוק סגור, וערכת עזרה ראשונה בסיסית. החלק השני של ההכנות הוא תכנון הטיול
– תכנון היעדים, הכנה של כלל הכסף שנדרש לנו, ואולי הכי חשוב – לעשות ביטוח תרמילאים.

חשוב מאוד לעשות ביטוח תרמילאים – הסבר קצר על מה ביטוח כזה כולל
טיול תרמילאים הוא טיול בעל מאפיינים שונים מטיול רגיל בחו"ל, ולכן גם מסגרת הביטוח אליו היא שונה וייחודית לו. בתור התחלה, ביטוח תרמילאים מתייחס למצבי הקיצון הרפואיים שתרמילאי עלול למצוא את עצמו בהם – הוא מכסה פינוי רפואי מוטס או מושט בשעת הצורך, את כלל הטיפולים הרפואיים הרלוונטיים לשעת חירום, ובמידת הצורך גם איתור וחילוץ מהארץ ואפילו טיפול פסיכולוגי למי שנזקק לו בארץ. עוד פרט חשוב בביטוחי תרמילאים הוא כל נושא הביטולים – טיול ארוך מסוג זה עלול להתקצר בפתאומיות בגלל סיבות אישיות או צו 8, ולכן מתייחסים בפוליסות הביטוח גם לביטולים אלה ופיצויים בגינם. הרחבות לביטוחי תרמילאים יכולות להגיע עד לרמה של כיסוי ציוד חורף וספורט אתגרי.

ביציאה לטיול תרמילאים, צריך להבטיח ראש שקט לנו ולקרובים אלינו

כשאנחנו יוצאים לטיול ארוך, אנחנו צריכים לחשוב גם על אמא – ועל הבריאות והראש השקט שלנו ושלה. לכן עלינו לעשות ביטוח שיבטיח שנקבל את הטיפול האיכותי ביותר בשעת הצורך, ושלא ניפגע מכך בצורה כלכלית נרחבת. מדובר בהוצאה הכרחית לקראת הטיול– לא פחות מתכנון הטיול וקניית כרטיס טיסה.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015