ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

דרום אמריקה- לא לתרמילאים בלבד

טיול לדרום אמריקה היא סוג לא ברור של חלום, של מקום לא נגיש שנדמה ועצם הרעיון להגיע אליו זה סוג של חלום, סוג של השגת הלא יאומן. לרוב, ברי המזל הם צעירים שזה עתה סיימו את שירותם הצבאי ואופציית המזרח הרחוק פחות מדברת אליהם. כשאתה בן 21 אתה יכול למצוא את עצמך חופשי ומאושר ללא שום מגבלה של זמן, מחוייבות משפחתית ואפילו לא מחוייבות זוגית. כול מה שאתה צריך לעשות זה פשוט לחסוך הרבה כסף (או לקבל מההורים), לקנות כרטיס טיסה ולהגיע ליבשת המרוחקת שם אתה יכול בקלות לקחת את הזמן בין קרחוני ענק אדירים בדרומה של פטגוניה, למדינות האנדים המרתקות ולקנח בקולומביה ובכול מה שיש למדינה הצפונית ביבשת להציע....

כאשר אנחנו מבוגרים יותר קשה למצוא את הזמן לקחת 20 ימים (יש המעזים לקחת גם 30) לעשות פסק זמן מחיי היומיום הסוערים ולטוס עד לקצה השני של העולם. כדי לגלות את חבל הארץ המרוחק כול כך, אבל אם כבר אתם בוחרים לעשות זאת, הנה כמה דרכים לעשות זאת נכון וברמה גבוהה.

תחנת הבסיס של מרבית המטיילים בדרום אמריקה היא העיר בואנוס איירס בה מלבד המונומנטים העשירים והשדרות הרחבות המשוות לה מראה של פאריז של דרום אמריקה, יש גם את המקומות לאנשים שיודעים לחיות חיים טובים... שכונת לה רקולטה המופיעה בספרי התיירים כמקום בו קבורה אוויטה פרון במעין קומפלקס קברים גדול בסגנון קולוניאלי היא אחת השכונות שנחשבות לדבר הבא, שפע בתי קפה ומסעדות המעטרות את השכונה. אזור בילויים נוסף נמצא דווקא בנמל של בואנוס איירס פוארטו מדרו, אליו הגיעו בעבר מגלי הארצות מספרד וכיום הוא נחשב לאזור הבילויים היפה של העיר.

מבואנוס איירס אנו פונים אל מסע התענוגות שלנו בטיסה לסאן קרלוס דה ברילוצ'ה הממוקמת באזור האגמים הארגנטינאים, כאן בדיוק המשוגעים לאופנת הסקי שמחפשים את עצמם בחודשים יולי – אוגוסט יכולים לבלות באתר הסרו קתדראל שמהווה אתר סקי כאשר בהרי האלפים בשוויץ הטמפרטורות חוצות את ה20 מעלות. בין שאר אתרי העיר גם מסעדות מצוינות בהם הבשר האדום והעסיסי של האסדו מוגש בכול צלחת.

דרומה מברילוצ'ה אחרי שאנו חוצים את הגבול לצ'ילה בדרך המעבורות היפה שחולפת על פני אגמים קסומים בהם השתקפות של פסגות הרים מושלגות, חלקן גם הרי געש, אנו ממשיכים בטיסה דרומה ומגיעים אל הדובדבן שבקצפת שמורת הטבע טורס דל פיינה, בעיני רבים שמורת הטבע היפה בעולם.

עושר אמיתי של בעלי חיים מסוגים שונים: גואנקו, סוג של למה, ננדו, סוג של יען דרום אמריקאי, ארנבות בר ועוד ועוד לצד נופים קסומים של אגמים בצבעים שונים והכול בשמורת טבע יפה, שתרמילאים לרוב מקדישים לה שבוע אחד לפחות. כאן בשמורת הטבע היפה בעולם, מי שמרשה לעצמו, בוחר את אופציית מלון אקספלורה, מלון ברמה של 6 כוכבים, רק כך אפשר להגדיר מקום כזה. עצם ההגעה למלון מחייבת שהייה של שלושה לילות לפחות. הכול כלול בשהות במלון המפואר בו המחיר ללילה חוצה את רף 800 הדולרים לאדם בחדר זוגי, הספא ברמה הגבוהה ביותר, ארוחות גורמה מפנקות, יין צ'יליאני איכותי נשפך שם כיד המלך – אבל גולת הכותרת היא סיורי הבחירה מתוך תפריט הטיולים שיש למקום להציע: סיורים פרטיים או בקבוצות קטנות על גבי סוסים, שייט קטמראנים אל הקרחונים הנסתרים בשמורה ועוד ועוד....

בצדו הארגנטינאי של הגבול המסע אל הלא נודע נמשך בקרחוני הענק של אחד מפארקי הקרחונים הגדולים בעולם. שייט פרטי אל הקרחונים משולב בחווית מיני טרקינג על קרחון פריטו מורנו, שם אחרי מסע רגלי על קרחון ענק ולבן מסיימים את המסע בכוס שמפניה מרעננת.

ואם כבר מדברים על טיול קצר לדרום אמריקה, אי אפשר לוותר על אחד מפלאי העולם, מפלי האיגוואסו – עוד שמורת טבע מהיפות ביותר בעולם מפלים הזורמים בשצף קצף אל התחתית, כאשר החוויה המעניינת והמרתקת ביותר שם היא טיסה במסוק המשקיף על אותם מפלים. כמו כן לינה במלון שרתון קטראטס בצד הארגנטינאי, בו רק השוהים יכולים להגיע לאתר הרבה אחרי הסגירה והלינה היא על רקע קולות המים השוצפים.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015