ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

לנסוע לחו"ל בראש שקט

יש הרבה דברים שאפשר לעשות כבר מהארץ על מנת להקל על הנסיעה לחו"ל. מעשים מן הסוג הזה הופכים אפילו נוחים יותר בעזרת אתרי האינטרנט, המציעים גישה כמעט אינסופית לכל פריטי המידע. הדבר החשוב הוא להכין את רשימת המשימות ולוודא התאמה בינה לבין אופי הטיול. יש הבדל משמעותי בין ביטוח נסיעות לקראת חופשת תרמילאים במזרח לבין ביטוח לחופשה זוגית, נופש משפחתי וכן הלאה. במילים אחרות, רשימת המטלות נקבעת על פי היעד, משך הטיול והתקציב. אלו המאפיינים שעוזרים לנסוע לחו"ל בראש שקט וללא דאגות.

ברמה המעשית, הדאגה העיקרית לקראת נסיעה לחו"ל מתייחסת לתוקף הדרכונים. רצוי להיכנס לאתר האינטרנט של שגרירות המדינה אליה מתכוונים לנסוע, לבדוק האם יש צורך באשרה ולברר מה התוקף המינימאלי שאמור להופיע על גבי הדרכון. ברוב המדינות מוגבלת הכניסה לבעלי דרכון בתוקף של חצי שנה לפחות. במידה ותוקף הדרכון נמוך יותר, לא מומלץ לקחת סיכונים ורצוי להגיע למשרד הפנים על מנת לחדש אותו. ללא דרכונים או ויזות לא ניתן כמובן להיכנס למדינות ולהגשים את החלום לטיול בלתי נשכח.

הזמנת טיסות ורכישת כרטיסים
רובנו מוודאים את תוקף הדרכונים ואשרת הכניסה רק לאחר הזמנת טיסות או רכישת כרטיסים. הדאגות העיקריות סביב הזמנת טיסות קשורות למחיר. השאיפה היא כמובן להשיג את המחיר האטרקטיבי ביותר עבור הטיסה, אך מצד שני כדאי להקדיש מחשבה גם לבטיחות. עדיף לטוס עם חברה מוכרת, אמינה ואיכותית מאשר להתפשר על מספר שעות של ישיבה בכסאות צפופים ולא בטוחים. הזמנת טיסות יכולה להתבצע גם היא דרך אתרי אינטרנט או סוכנויות הנסיעות. רצוי לוודא את מחיר הטיסה עם ובלי ביטוח נסיעות, לשמוע על חבילות נופש הכוללות מלון והעברות ולנסות להרכיב חופשה המתאימה לתחומי העניין האישיים.

רכישת כרטיסים דרך הארץ לא תמיד חוסכת בהוצאות, אך היא בהחלט שווה בדיקה. רוב האטרקציות המפורסמות בעולם מאפשרות רכישה ישירה של כרטיסים באמצעות אתר האינטרנט. כדאי לקרוא היטב את מידע המופיע באתר, להתייעץ עם אנשים שכבר ביקרו במקום ולהפעיל את הרשת החברתית כדי לשמוע המלצות. יש מקרים בהם עדיף לחכות ולרכוש את הכרטיסים במקום עצמו, לעומת אטרקציות בהן המחירים באינטרנט זולים בעשרות אחוזים.

החשיבות של ביטוח
אי אפשר לצאת לחופשה בחו"ל בראש שקט מבלי לרכוש ביטוח נסיעות. זו הפוליסה החשובה ביותר לקראת הנסיעה והיא רלוונטית גם עבור תרמילאים וגם עבור בני זוג צעירים בירח דבש, משפחות לילדים וקשישים או בני גיל הזהב. פוליסת הביטוח מגנה במקרה של אסון ועלותה משתלמת ביחס להוצאה הראשונית.

ביטוח נסיעות לחו"ל ניתן לרכוש דרך חברות הנסיעות או ישירות מחברות הביטוח. אסור לוותר על ביטוח מן הסוג הזה ורצוי לברר לגביו תוך כדי איסוף הדרכונים, הויזות והזמנת הטיסות.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015