ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

כיצד לנווט בשטח בטיול בחו"ל

כיצד לנווט בשטח בטיול בחו"ל

יוצאים בקרוב לחו"ל? מתכננים לטייל בשטח? כדאי שתתכוננו. אם אתם מתכננים טיול שטח אתם חייבים לדעת לאן אתם יוצאים ומה עליכם לקחת אתכם. אם אתם לא יודעים איזה ציוד בדיוק נדרש לטיול תוכלו בוודאי לקרוא בפורומים שונים מה כדאי שיהיה בתיק ולכן כל שנותר לכם הוא לדאוג לאמצעי הניווט. שלא כמו בארץ, טיול ניווט בחו"ל מחייב אתכם להכיר את הכללים של המדינה, להכיר את מספרי הביטחון במקרה הצורך וגם לדאוג לכך שיהיה לכם את המסלול זמין ובשפה שאתם יכולים לקרוא (אל תסמכו על כך שתגיעו לשטח ושם תמצאו מפה או הסבר בשפת המקום אם אתם לא דוברי השפה). אתם יכולים לקחת אתכם מפה ומצפן או לדאוג למכשיר GPS, העיקר שתדעו שאתם בטוחים.

 

מפה ומצפן

פעם כולם הסתדרו עם מפה ומצפן. לא היו מכשירים מתקדמים כמו GPS ואלו היו האמצעים היחידים איתם ניתן לנווט. אם אתם מתכננים טיול ניווט בדרך של פעם כל שתצטרכו לעשות הוא לדאוג לכך שתהיה לכם מפה בשפה שאתם מבינים (ורצוי לסמן את הטיול עוד לפני שאתם יוצאים מהארץ) וכמובן לדאוג למצפן (ועדיף שניים ליתר ביטחון). טיול שכזה יכול להיות מהנה מאד, אך מומלץ לצאת אליו רק אם יש לכם ניסיון בניווטי שטח בארץ ולא לנסות לעשות ניווט ראשון בחו"ל.

 

GPS או מכשיר סלולרי

היום ישנם מכשירים סלולריים שיכולים לעזור לכם לנווט בשטח ומכשירי GPS. המכשירים פועלים על לווין והם יכולים לזהות איפה אתם נמצאים בכל רגע ולסמן עבורכם את המסלול אותו עליכם לעבור. גם כאן מומלץ לבחון איך המכשירים עובדים בארץ ולנווט איתם פעם אחת לפני. כמו כן כדאי מאד לוודא שהמכשירים פתוחים לשימוש בחו"ל. מעבר לכך שתרצו שהמכשירים יהיו יעילים בפעולות הניווט בוודאי תרצו לשמור עליהם ולהגיע איתם שהם שלמים לארץ ולכן מומלץ מאד לשים מגן מסך ולשים את המכשיר בנרתיק המיועד לו וכך להימנע משבירה של המסך או פגיעה במכשיר.

 

תקלות ותיקונים

רגע לפני שאתם יוצאים מהארץ לנווט בטיול שטח בחו"ל כדאי שתכירו את כל הסכנות אליהן חשופים המכשירים שלכם ולנסות למנוע פגיעה. עם זאת, אם המכשיר שלכם נפגע תוכלו בארץ לטפל בו ולהשמיש אותו מחדש. אם המכשיר נפגע תוכלו לחפש אחר מעבדה שמתמחה בתיקון מכשירים, תיקון מסך אייפון וגם יכולה לעזור לכם אם יש לכם בעיה בתוכנות השונות. ביקור במעבדה לפני הטיול יוכל לספק לכם גם עצות ואמצעים לשמירה על המכשיר. במקרה של פגיעה המעבדה שתתאים לטיפול במכשיר צריכה לעמוד בדרישות הבאות:

 

  •         בעלת ניסיון תיקון בבעיות שעלו אצלכם במכשיר (כמו שבר).
  •         בעלת הכרות עם סוגי המכשירים שלכם (כמו אייפון).
  •         בעלת המלצות מגורמים שונים שהיא הגונה ומטפלת במכשירים בצורה הטובה ביותר.
חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015