ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

אטרקציות בסין

אם אתם מתכננים טיול מאורגן לסין לזוגות או סתם עם חברים או אפילו לבד, מן הסתם כבר בררתם והבנתם שסין היא יעד מיוחד עם אין ספור אטרקציות. סין משלבת תרבות עתיקה בת אלפי שנים עם אומנות ייחודית, מבנים ארכיטקטוניים ולא מעט היסטוריה, אך היא גם מדינה מודרנית עם כל מה שהקדמה מציעה. טיולים מאורגנים לסין יפתרו לכם את הבעיה של להחליט ולחפש איפה לבקר, אך עם עבודת מחקר פשוטה ומהירה תוכלו לגלות גם בעצמכם מקומות מדהימים שאתם חייבים לבקר בהם. ואם כבר מבקרים בסין אז אי אפשר בלי עיר הבירה בייג'ין שהיא גם העיר הפופולארית ביותר למי שמחפש חיי לילה בסין.

אטרקציות בבייג'ינג

בייג'ינג היא העיר הפופולארית ביותר בסין, זו שמאגדת בתוכה מקדשים המייצגים תקופות שונות בשושלת הסינית, מוזיאונים רבים ופארקים יפיפיים. בייג'ינג מציעה מגוון רחב של אטרקציות מהן היסטוריות, אומנותיות או קולינריות. אחד המקדשים המתויירים ביותר הוא מקדש הפעמון הגדול, ובו פעמון שנבנה כבר בשנת 1733 והוא במשקל של כ-50 טונות ובגובה של כמעט 7 מטרים. פעמון זה נחשב לעתיק ביותר בעולם ובמקדש פעמונים נוספים שהובאו ממדינות מערביות שונות כמו גם מיפן ומקוריאה. עוד אטרקציה שכדאי לבקר בה היא המוזיאון הלאומי של סין, מוזיאון שמחולק לשניים – מוזיאון ההיסטוריה ומוזיאון המהפכה של סין. במוזיאון ניתן למצוא בין השאר חפצים עתיקים מהתרבות הסינית, וחפצים המבטאים את התהפוכות השונות שעברו על סין במהלך השנים. אם מעניינים אתכם בעלי חיים וזואולוגיה, גן החיות של בייגי'נג והאקווריום, יהיו בדיוק בשבילכם ותוכלו למצוא בהם 5000 בעלי חיים שונים ובתוכם מעל ל-600 זנים. בין החיות אותם תוכלו לראות יש: זוחלים, קופים, פילים, קרנפים, היפופוטמים, ג'ירפות ובעלי חיים נוספים. לא רחוק משם תתוודעו לאקווריום המרשים של בייג'ין ובו בעלי חיים ימיים מרתקים. הגן קיים כבר למעלה מ-100 שנה והוא מושך אליו מאות אלפי תיירים בכל שנה.

הפנדות- הסמל של סין

ביקור בחוות רביה וגידול פנדות. בטיול שלנו מתכננים את הביקור כך שמגיעים בדיוק לשעת ההאכלה של דובי הפנדה, בין שטחי הגידול המעוטרים בצמחי במבוק פוגשים את גורי הפנדות, הוריהם ובני משפחתם.

גשר הזכוכית בהר טיאנמן-

הליכה לאורך המצוק על רצפת זכוכית שקופה, כשתהום נפערת לרגליהם, או לחצות את גשר הזכוכית המתנשא ממעל, פרי תכנונו של האדריכל הישראלי חיים דותן.

החומה הסינית- אחת משבעת פלאי עולם.
עיר התעלות ז'וז'אנג - "ונציה של סין".
ג'ויזאיגו - חברות מתחרות מוותרות על זה כי יקר לטייל שם.
אחת משמורות הטבע היפות בעולם! בגבול טיבט ארץ השנגרילה

חיי לילה

גם חיי הלילה של סין מתרכזים בעיקר בבייג'ינג חיי הלילה כוללים ברים רבים בסגנונות שונים עם משקאות ייחודיים לסין או מערביים, הם כוללים גם לא מעט מועדונים עם סוגי מוזיקה שונים, וכמובן מסעדות במגוון סגנונות. סין ובעיקר בייג'ינג מתהדרת במסעדות עממיות מקומיות לצד מסעדות יוקרה ומסעדות טרנדיות, בהם מוגש האוכל הסיני המסורתי כמו גם אופציות מערביות שכולנו מכירים. עם רדת החשכה בבייג'ינג נראה שהיום רק מתחיל, ותוכלו ליהנות בה ממגוון רחב של אטרקציות כחלק מחיי לילה תוססים.

בסין יש אטרקציות למבוגרים, אטרקציות לילדים ואטרקציות לכל המשפחה. סין מאגדת בתוכה כל כך הרבה ומביאה את המסורת המקומית שמשתלבת עם הקדמה ועם המערב. בין אם אתם נוסעים כזוג ובין אם לבד או כחלק מקבוצה מאורגנת, תמצאו בה לא מעט מה לעשות.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015