ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

אטרקציות ביפן שאסור לפספס

יפן היא מדינה שונה לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים. מודרנית, מתקדמת וטכנולוגית מאוד מצד אחד, ובעלת תרבות ומסורת עשירה מהצד השני. יפן היא המקום שבו תוכלו לראות אנשים מטיילים עם כלב רובוט בפארק, לצד טקסים מסורתיים ומנהגים עתיקים במקביל. התרבות היפנית יכולה להיראות תמוהה ומרתקת לאדם המערבי, ובצירוף עם האסתטיקה המיוחדת והמוקפדת, והנופים עוצרי הנשימה, טיול ביפן יכול לספק חוויה בלתי נשכת שאין דומה לה. אז אילו אטרקציות אסור לפספס כשמגיעים ליפן?

 

טוקיו

אי אפשר לעבור ביפן מבלי לבקר בבירה המרהיבה שלה. טוקיו היא העיר בעלת האוכלוסייה הגדולה ביותר בעולם, עם כ-38 מיליון תושבים. המטרופולין העצום הזה הוא אחד מהערים הגדולות, המרשימות, הנקיות, וההזויות בעולם. לא סתם טוקיו הפכה בשנים האחרונות לאחד מאתרי התיירות המועדפים ביותר על ישראלים. אחד מאתרי החובה בטוקיו הוא שינג'וקו, תחנת הרכבת הגדולה ביותר בעיר. התחנה כולה היא בערך בגודל של תל אביב, ואפשר לבלות בה במשך ימים שלמים. היא מלאה במסעדות, אתרי קניות וסמטאות צרות ומרתקות שמספקות הצצה לכל מה שטוקיו מייצגת. אזור הקניות הגדול ביותר בעיר הוא שיבויה, שסמוך אליו נמצא פארק יויוגי, שם תוכלו לנוח ולהירגע מהטירוף של העיר.

 

יער אראשיאמה

מעבר לאזורים האורבניים התוססים, יפן מלאה באתרי טבע עוצרי נשימה. יער אראשיאמה הוא יער במבוק, עם קנים המגיעים לגובה של עשרות מטרים. מדובר ביער מרהיב ומסתורי, שונה לחלוטין מיערות אירופה שאנחנו מכירים. מדובר ביער בעל משמעות דתית, לכן יש בתוכו מקדשים הפתוחים לציבור.

 

הר פוג'י

פוג'י הוא ללא ספק אזור שאסור לפספס אם מבקרים ביפן. ההר המרהיב המושלג בקצה נמצא באמצע עמק, מוקף בגנים, נהרות ואגמים. שמורת חמשת האגמים באזור הוא אחד האתרים המומלצים ביותר באזור, עם שדות פרחים עצומים ואגמים רחבי ידיים. מאפריל ועד יוני מתקיים באזור פסתיבל השיבזקורה, שחוגג את הפריחה המרהיבה שמסביב להר. גני פוג'י, שנמצאים בקצה הצפוני של איי קיושו, יספקו לכם חוויה חלומית עם פרחי נוי צבעוניים שיקיפו אתכם בתוך מנהרת ויסטריה.

 

קולינריה ביפן

אחד ההיבטים החשובים ביותר בתרבות היפנית הוא ההערכה לאסתטיקה. כך, גם האוכל נחשב ביפן לאמנות, ולכן קולינריה ביפן היא לא פחות מחוויה שלמה, והרבה מעבר למזון. החל מאוכל רחוב ועד מסעדות שף, כל מנה ביפן תוכננה במלאכת מחשבת, ועוצבה כך שה"צלחות" הוא לא פחות חשוב מהטעם. חיי לילה ביפן סובבים פעמים רבות גם הם סביב האוכל, ולעתים קרובות מועדונים ופאבים יוקרתיים יגישו מנות שף מוקפדות. פאבים מהסוג הזה הם הבחירה המושלמת עבור בליינים אניני הטעם, ומספקים חוויה ייחודית שאי אפשר למצוא מחוץ ליפן. אם אתם מבקרים ביפן, אל תוותרו על מסעדת סושי מסורתית. אתם אולי חושבים שאתם מכירים את הסושי מקרוב, אבל סושי ביפן הוא עולם שלם ומורכב שמייצג הרבה ממה שהתרבות היפנית דוגלת בו.

 

כאן באיילה גיאוגרפית תוכלו למצוא טיולים מאורגנים ליפן שאסור לכם לפספס - החל ממסלולים אורבניים ועד טיולים שיקחו אתכם לכל הכפרים הקטנים ביותר במדינה, טיולים מאורגנים הם הדרך לחוות את המדינה המיוחדת הזאת, להכיר את התרבות שלה מקרוב, להריח ולטעום את כל מה שיש לה להציע. אנחנו מזמינים אתכם לחוויה מרגשת, מיוחדת ובלתי נשכחת בארץ השמש העולה. צרו קשר לפרטים נוספים!

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015