ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

חיי לילה ומועדונים ביוון

 
אמרתם בילויים? אמרתם יוון! חיפשתם חיי לילה מגוונים ומלאי עניין? בואו ליוון! המדינה הצבעונית והאותנטית מציעה שפע אפשרויות בילוי וידועה בתור אחת ממעצמות חיי הלילה בלתי מעורערות. לא משנה אם אתם באמצע טיולים מאורגנים ומרתקים ליוון או נוסעים סולו – המדינה השמחה מחכה לכם, בכל לילה מחדש.

 
בכל מקום ביוון – חגיגה!

לצד קולינריה מפוארת, אטרקציות בלתי נשכחות ואווירת קיץ שנמשכת כל השנה, מציעה יוון אינספור אפשרויות בילוי מעניינות במיוחד. אז אחרי שתחום קולינריה ביוון כוסה עד תום ותחום אטרקציות ביוון מתממש בכל יום מחדש – הגיע הזמן ליהנות מחיי לילה מלאי אנרגיה. הנה שלושה רעיונות לבילוי לילי בשלוש ערים מרכזיות מבין ערי יוון. 

 

כרתים

מקומות הבילוי העיקריים בכרתים הצבעונית מתרכזים בהרקליון, העיר המרכזית באי, ובאיזורי הנופש חרסוניוס ומליה. כרתים נהנית ממועדונים רבים, ברים מהנים במיוחד וחיי לילה עשירים. בטיילת של חרסוניוס, למשל, תוכלו ליהנות במועדונים מסוימים מאלכוהול במחירים זולים במיוחד – ולעיתים אפילו ללא תשלום כלל! ואם בחרסוניוס עסקינן, הנה המלצה למועדון בועט במיוחד באיזור.

New York Club House – אחד המועדונים השמחים והגדולים בחרסוניוס, המציע במות מתחלפות עם מיטב ה- DJ’S באיזור, מוזיקת האוס וטרנס מעודכנת וכן שטחי בילוי חיצוניים הכוללים לאונג' מפנק, שולחנות, ספות ואיך אפשר שלא – גם נוף מדהים לים.

 
אתונה

עיר הבירה של יוון היא אחד המקומות הכי נכונים להיות בו – במיוחד בשעות הלילה! חיי הלילה בעיר מזכירים את הבילוי במיטב ערי אירופה וניו יורק, ומציעים לכם חוויה בלתי נשכחת המורכבת מברים צבעוניים, דיסקוטקים ומועדונים הפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה, מסעדות ושפע של פעילויות מהנות. אם מתחשק לכם לטעום את האווירה המקומית דווקא, הנה מקום נפלא שיעשה את העבודה.

Kavouras – טברנה קטנה שתכניס אתכם לקצב היווני הכי אותנטי בסביבה. במקום תוכלו ליהנות מסופלאקי (שיפוד בשר נוסח יוון) מסורתי המוגש בכל שעות הלילה וממוזיקת רבטיקו מסורתית הנקראת בפי המקומיים "בלוז יווני", לצד שפע של משקאות מעולים – מקומיים ובינלאומיים. הזדמנות נהדרת להכיר את ה"קישקע" המקומי באופן הכי מהנה שאפשר.

  
רודוס

לא משנה אם אתם צעירים או מבוגרים – רודוס היא אחד מהאיים הצבעוניים והחיים ביותר בסביבה. גם אם ביליתם את כל היום ברביצה על החוף וגם עם שוטטתם בין אתרי האריכאולוגיה הרבים – כשהערב יורד על האי, יפתחו בפניכם שפע של מועדונים, ברים ומקומות בילוי אטרקטיביים במיוחד. הנה אחד מהמקומות הללו. 

Colorado – בלב רובע הפאבים Orfanidou שברודוס, מחכה לכם אחד המועדונים הכי רותחים בסביבה. הקולורדו מציע בילוי סוער ומלא ריקודים ואדרנלין, המשלב גם הופעות חיות, מוזיקה באינספור סגנונות ומשקאות הזורמים כמים. אם אתם מחפשים מועדון "חם" – זה המקום להיות בו!

 
יוון הצבעונית מציעה שפע אפשרויות בילוי לכל אחד, בכל סגנון. צאו לרחובות ולכו בעקבות הקסם הבינלאומי התוסס המשולב עם אותנטיות יוונית מהנה במיוחד!

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015