ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

טיולים לדתיים עם חברת איילה גיאוגרפית

היכולת לטייל ברחבי העולם פתוחה וזמינה היום יותר מתמיד לישראלים וכן גם לשומרי מסורת בדרגות השונות. יש ישראלים רבים שמעדיפים טיולים מאורגנים לדתיים מסיבות שונות, המרכזית שבהן היא השמירה על הכשרות אך בנוסף לנושא הקולינרי קיימות סיבות נוספות שניתן לקחת בחשבון בטיול לדתיים כמו היערכות מכוונת לתפילות, שמירת השבת וגם תוכן הטיול ככזה שישלב תכנים שיתאימו לאוכלוסייה.

 

 התאמה של הטיול לאורח החיים הדתי

הטיולים המאורגנים לשומרי מסורת מתוכננים מראש כך שיאפשרו למטיילים ליהנות ממסלולים פופולאריים עם נופים מרהיבים ביקור ממושך באתרים ובאטרקציות מרכזיות בלי להתפשר על האוכל הכשר וכן ישלב תוכן רלוונטי להיסטוריה של הקהילה היהודית באותו האזור. בתי המלון שבהם ישהו המטיילים יאפשרו כניסה ויציאה מהמלון ומהחדרים באופן שלא יגרום חילול שבת ובחירת המלונות לשבת תיעשה בעדיפות למקומות המאפשרים עירוב. הפעילות בשבת תאפשר מנוחה וזמן לתפילות ולארוחות אך תכלול גם סיורים רגליים ומפגשים עם הקהילה היהודית המקומית כשזה מתאפשר.

 

  

 

לאן אפשר לנסוע בטיולים לשומרי מסורת?

בטיולים מאורגנים לדתיים כיום ניתן לבחור יעדים מגוונים ומרוחקים כמו דרום הודו, מצריים, דרום אמריקה שבעבר לא נהגו לנסוע אליהם אלא ליעדים קרובים יותר שבהם שוהה קהילה יהודית רבה כמו פורטוגל, נורבגיה וכד'.

 

טיולים לדתיים לא יפסחו על שילוב אטרקציות ופעילויות כמו טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית, בשמורות טבע, לצד ביקור באתרים "נסתרים" וחדשים, שייט באגמים , ביקור באתרי מורשת ומבנים בעלי היסטוריה וכמובן ביקור במופעי תרבות והכרת תרבויות שונות ומגוונות.

בכל הטיולים ילווה את המטיילים מדריך דובר עברית שמכיר ומקורב להיסטוריה מצד אחד ולתרבות ולקהילה המקומית מצד שני.

 

בטיול גיפים לגיאורגיה ניתן לבקר בהרים המופלאים והמרשימים לצד ביקור באתרים וחוויות פולקלור ותרבות מקומית מרתקת,

בטיול לבורמה- מדינה שנפתחה רק לפני שנים בודדות לתיירות מערבית, נבקר במינימאר – שבה הרבה עמים ושבטים בעלי מסורות בודהיסטיות בעלת מבנים היסטוריים פגודות, ונוף כפרי עוצר נשימה מהר פופה והכפרים שלמרגלותיו.

טיול לדתיים בהודו – שילוב בין מעבר באזורים מישוריים לאזורים טרופים, מפגש בלתי אמצעי עם תרבות מרתקת מוסיקה הסיטאר והתבלינים הססגוניים הריחות של הקטורת והצבעים העזים. מקדשים מגולפים מאבן ואומנות הודית לצד שמורות טבע פראיות עם פילי בר, איילים , קופים ושפע ציפורים . שייט בנהרות שמוקפים בפרחי לוטוס וביקור בכפרים וכן גם בערים המודרניות. חוויה מעוררת חושים ללא ספק.

טיול לדרום אמריקה ישלב בין הטבע המקסים אגמים, פסגות הרים מושלגות , מפלים וקרחונים, לתרבות האינקה העתיקה בפרו. הכירות עם העם הפרואני והמורשת המפוארת שלו. טיול בערים, בכפרים ובשווקים. מעבר לברילוצ'ה וביקור באגמים, בהרים מושלגים, בהרי געש רדומים, ביערות גשם ומעיינות חמים וגם בקרחון השחור, וב"קרחון המתנפץ". שייט באגם ארגנטינה לאופסלה וסיום בברזיל, ביקור באזור הטרופי ובמפלים הגדולים ביותר בעולם ובריו דה ז'ניירו.

צוות המדריכים המנוסים של איילה גיאוגרפית ישמחו לעמוד לצדכם ולסייע לכם לבחור מסלולים מתאימים לטיולי מסורת ולכל מטרה – כל מה שתצטרכו לעשות הוא רק להקליק פה

 

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015