ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

חיי לילה ברומניה

רומניה הפכה בשנים האחרונות למוקד משיכה למטיילים רבים, הבוחרים באחד מתוך מגוון של טיולים מאורגנים לרומניה. יש למדינה המיוחדת הזו לא מעט מה להציע לתייר הישראלי, וגם כשמדובר בחיי לילה. המועדונים ברומניה נחשבים לבין הטובים בעולם ובקיץ הם מציעים מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה, מסיבות תוססות, צבעוניות ומהנות. הנה סקירה על כמה מהמקומות השווים ביותר במדינה:

1. לצד לא מעט אטרקציות ברומניה, תמצאו כאמור שפע של מועדונים וחיי לילה סוערים. אחד המקומות המומלצים בבוקרשט למי שרוצה לבלות בערב הוא המועדון Princess, מועדון שנמצא באזור המגורים של הסטודנטים בעיר, מה שהופך אותו לקהל יעד מבוקש מאד על ידי צעירים. המועדון פועל בימי חמישי, שישי ושבת במהלך חודשי החורף ובקיץ פועל אך ורק בימי חמישי.
2. טיולי משפחות לרומניה עוצרים לרוב מספר ימים בבוקרשט הבירה. ההורים והמבוגרים יותר בחבורה יכולים, לאחר שהשכיבו את הילדים לישון, לצאת ולכבוש את העיר. מועדון Player הוא אחד המועדונים החביבים ביותר על המקומיים ולא בכדי. המועדון עובד בימים רביעי, שישי ושבת והוא ידוע כאחד הגדולים והתוססים בעיר. בכל ערב שבו הוא פתוח מתקיימת במועדון הופעה על הבמה המרכזית שבו ובסופי שבוע מתקיימות בו מסיבות בריכה מהשעה 12 בצהריים ואילך.
3. למי שמגיע לבוקרשט בקיץ מומלץ להגיע למועדון Chaboo, מועדון שהוא לאונצ' בר, הצמוד לשפת הבריכה. יש בו אזור ל-VIP, יושבים בו סביב שולחנות ובקיץ נערכות בסופי השבוע מסיבות בריכה תוססות החל מהשעה 12 בצהריים. המועדון פתוח למבקרים רק בחודשי הקיץ, בין יוני לאוקטובר.
4. המועדון היוקרתי והגדול Boa הוא מועדון שאסור לפספס. הוא אמנם פעיל אך ורק בחודשי החורף, בין אוקטובר ליוני ובימים שישי ושבת, ובכל זאת, הוא מקום נהדר לבלות בו בשעות הערב ובשעות הקטנות של הלילה. למי שמגיע לבוקרשט בחודשים אלה ומחפש מקום לבלות בו בסוף השבוע, המועדון הזה הוא היעד.
5. חובבי המועדונים המושקעים והיוקרתיים ימצאו במועדון Bamboo את כל מה שצריך ממועדון בעיר גדולה. מדובר במועדון גדול ויוקרתי, מועדון עם במות חשמליות ורקדניות המופיעות עליהן כחלק מהופעות מושקעות ומיוחדות. המועדון פועל בימים שישי ושבת בלבד ומושך אליו הן מקומיים והן תיירים המעוניינים להכיר את חיי הלילה של בוקרשט ולבלות בנעימים בשעות הערב.

רגע לפני שיוצאים

 
אם אתם רוצים להגיע לאחד המועדונים, דאגו להזמין שולחן מראש ובמיוחד כשמדובר במועדון פופולארי ונחשק. אם אתם לא יודעים לאן ללכת ונוסעים במונית, נהג המונית יוכל לכוון אתכם למקום מסוים, אולם חשוב שתדעו שהוא מקבל עמלות מאותו מועדון שאליו תלכו. גם אם הוא יכניס אתכם למועדון, הוא יקבל עמלה על חשבונכם. בכל מקרה, אם אתם מכירים אנשים שביקרו בעבר במועדון בעיר ומכירים היטב את חיי הלילה בה, הם הכתובת הנכונה לפנות אליה.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015