ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

אתרים מרכזיים במרוקו

הרצון לבלות קצת מחוץ לשגרה, לצאת מישראל ולראות עולם הוא רצון שכל אחד מאיתנו מרגיש בו לפחות פעם בשנה. לכן, אם השנה אתם חולמים על נסיעה מעניינת במיוחד למרוקו, כדאי שתדעו – אתם צודקים! למרוקו יש הרבה מה להציע לתייר הישראלי שכן זו אומנם מדינה ערבית אך זה יש בה מיזוג מושלם בין חדש וישן. לכן, בין אם השורשים שלכם הם משם ובין אם עד היום לא הייתה לכם כל נגיעה למדינה הזאת, אתם יכולים להיות בטוחים שלא יהיה לכם רגע דק אם תצטרפו עוד היום לחוויה של טיול מאורגן במרוקו. עיר הבירה של מרוקו, מרקש, היא ללא ספק מקום שאתם חייבים לעבור בו וגם להשקיע בו לא מעט זמן כי שם מחכות פעילויות מעניינות במיוחד. המרכז הבלתי מעורער של העיר הזאת זו כיכר המחוסלים – ג'מע אל פנה. שם תראו באזר ענק עם אינספור פעילויות, קולינריה במרוקו ועוד הרבה אלמנטים אחרים שיגרמו לכם להתרגש. 

 

טנג'יר והעיר החדשה

בכל הערים במרוקו תוכלו לראות כבר בסיור הראשוני שיש שני אזורים:

  1.       אזור מדינה MEDINA שזו העיר העתיקה

  2.       אזור VILLE NOUVELLE שזה אזור העיר החדשה

במקרה של טנג'יר היא אחת מהערים הכי מערביות שיש במדינה הזאת כך שאין ספק שביקור בחלק הזה יכול להיות מרתק. מבחינה גיאוגרפית טנג'יר מאוד קרובה לספרד וגם לגיברלטר, מה שהופך אותה ליותר מודרנית, ירוקה ועם הרבה בתי קפה שמחכים לכל המבקרים. טנג'יר גם מציעה למבקרים בה חופי ים מקסימים ביופיים ולא מעט אתרי נופש שלא תוכלו לצאת מהם כך שבהחלט כדאי יהיה לעבור גם באזור הזה. בנוסף לכך, כאשר מדברים על חיי לילה במרוקו מדברים, בין היתר, על כל מה שיש לטנג'יר להציע לכם כי כאן המודרניות היא  דרך חיים.

 

כל היתרונות של טיול מאורגן למרוקו

יש לכם התלבטות האם טיול מאורגן למרוקו זו הבחירה הנכונה עבורכם או שאתם רוצים לנסוע לבד? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט יתרונות לטיול המאורגן. ראשית, אתם לא צריכים להתמודד עם קשיי השפה ושנית, תוכלו להיות בטוחים שלא תפספסו אף אחד מהמקומות הכי יפים וחשובים שיש במדינה הזאת. במסגרת טיול מאורגן שכזה תוכלו להכיר את כל המאכלים הכי טעימים ומקומיים שיש וגם תוכלו ליהנות מאווירה נעימה. ייקחו אתכם ממקום למקום, יסדרו לכם את בתי המלון ואפילו ימליצו לכם איפה כדאי לקנות את המזכרות מהטיול. זה לא משנה אם כבר יצא לכם בעבר לנסוע בטיול מאורגן למקום כזה או אחר כי בכל מקרה אתם תראו שתחזרו עם טעם של עוד. מרוקו זו מדינה גדולה כך שאם אתם לא רוצים לבזבז את זמנכם לריק ורוצים שהטיול יהיה עשיר ומוצלח, האופציה המאורגנת זו הבחירה הנכונה. 

For more tours to Morocco

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015