ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

חיי הלילה בארץ השמש העולה

יפן היא אחת המדינות המרתקות ביותר בעולם. המדינה האסייתית היא שונה לחלוטין מכל מה שאנחנו מכירים במערב, בתרבות, בקולינריה, וכמובן בשפה ובלבוש. יפן היא מדינה שלא דומה לאף אחת אחרת. החל ממסעדות ועד אטרקציות לכל המשפחה, כדי להצליח ולחוות את התרבות היפנית במלואה חשוב שתדעו לאן אתם נוסעים ותהיו מוכנים מראש. אז אילו אטרקציות ביפן אתם חייבים לראות, והיכן אפשר למצוא אותן?

 

 

איזקאיה IZAKAYA

איזקאיות הם פאבים יפנים מסוגננים והם ללא ספק בין מקומות הבילוי הטובים ביותר שיש ליפן להציע לחובבי חיי הלילה. הפאב היפני דומה לפאב האירי ולטאפס הספרדי, רק ברוח אסייתית. הלילה היפני בדרך כלל מתחיל בפאב איזקאיה ואז ממשיך למועדונים ומסיבות. חלק מהאיזקאיות פופולאריים בשל השתייה הזולה שלהם והחטיפים הטעימים והשמנוניים. אולם, כיאה ליפן, איזאקיות אקסלוסיביים יותר מציעים אוכל ברמה גבוהה וחדרים פרטיים, במחירים אקסקלוסיביים לא פחות. ואולם, קולינריה ביפן היא משהו ששווה להשקיע בו, ואין ספק שאיזקאיה איכותית היא הדרך המושלמת לשלב בילוי לילי עם ארוחה טובה.

 

מועדונים

הערים הגדולות ביפן, ובמיוחד הבירה טוקיו, מלאות באלפי מועדוני לילה. בסופי השבוע בטוקיו מועדוני הלילה בדרך כלל מתחילים להתמלא בחצות ונשארים מלאים בחמש בבוקר, ברגע שהרכבות חוזרות לעבוד. בטוקיו תוכלו למצוא כמה מהמועדונים המפורסמים בעולם, שזוכים להופעות של מוזיקאים ודיג'ייאים מפורסמים מדי לילה. גם מועדוני הלילה לא חפים מהחוויה היפנית הכוללת את האופנה הצבעונית והססגונית שהיפנים כל כך ידועים בה.

 

פריחת הדובדבן SAKURA

עונת האביב ביפן מתחילה בכל שנה באמצע פברואר. טבע ומזג האוויר הם חשובים מאוד בתרבות היפנית, ועונת האביב היא נושא שיחה פופולרי מאוד, בזכות פריחת הדובדבן המרהיבה שצובעת את יפן בוורוד בכל שנה. פריחת הדובדבן היא מחזה יפיפה שמושך אליו מיליוני תיירים מדי פברואר. פריחת האביב היא אירוע חשוב מאוד ביפן שנחגג בפסטיבלים, קישוטים ואוכל מסוגנן בעת העונה.

 

מופעי מוסיקה

בכל הערים היפניות הגדולות יש בתי הופעות קטנים הידועים בשם "Live houses". בניגוד למה שאנחנו מכירים, הופעות המוזיקה ביפן לא נועדו לריקודים ולחגיגה. הקהל היפני נוטה להיות מרוכז מאוד במוזיקה. בדרך כלל, ערב ביפן יתחיל בהופעת המוזיקה ויגמר במועדון הלילה. לכן, בתי ההופעות פתוחים בשעה מוקדמת וההופעות בדרך נגמרות בערב כדי להשאיר זמן למועדונים.

 

חדרי הקריוקי

חדרי הקריוקי אמנם עשו לפני כמה שנים עלייה, אבל מקורה של התופעה ביפן. חדרי קריוקי הם בילוי פופולרי מאוד ביפן עבור משפחות וחברים, בכל הגילאים ובכל שעות היום. טיול ביפן לא יהיה שלם ללא חוויית הקריוקי המשעשעת והמהנה. ואל תדאגו, אתם לא חייבים לשיר ביפנית, חדרי הקריוקי כוללים מוזיקה מרחבי העולם.

 

יפן יכולה להרגיש לפעמים כמו מדינה בכוכב אחר. לכן, טיול מאורגן ליפן יכול להיות הדרך הנוחה ביותר לחוות אותה, ללמוד ממנה ולספוג מעט מהתרבות העשירה שלה. אם אתם חושבים על טיול מאורגן ליפן חוויה בלתי נשכחת מחכה לכם: טיול שונה ומעניין, שמשלב בין אורבניות סוערת, קולינריה אנינה וטבע עוצר נשימה.

חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015