ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030
צור
קשר
המדריכים
שלנו
לוח
הרצאות
מדריכים
מספרים
טיולים לפי
נושא
טיולים לפי
מדינות
לוח
טיולים
אודותינו
About Us
איילה גיאוגרפית

אטרקציות בהודו

הודו היא יעד מרתק, מרגש, מסעיר וקסום. אנו מזמינים אתכם לקבל טעימה ראשונה מאותן שמורות טבע בהודו ואטרקציות מיוחדות ההופכות את הודו ליעד תיירותי עולמי מבוקש. תיירים מכל רחבי העולם מגיעים להודו בכדי לחזות בנופים מרהיבים, לטעום את האוכל המסורתי, להכיר את התרבות ההודית הפשוטה, לטייל וליהנות מאירוח בבתי מלון מפוארים במחיר שווה לכל כיס. הודו היא ללא כל ספק יעד חובה בעבור כל ישראלי שאוהב לטייל ומתעניין בתרבות המזרח הרחוק.

 

איפה כדאי לטייל בהודו?

כמדינה בעלת שטח רב מציעה הודו רשימת ארוכה של אטרקציות, שמורות טבע בהודו  ומסלולי טיול שלא כדאי לפספס. על מנת למצות כל רגע בטיול ולחסוך בהוצאות התחבורה הפנימית, כדאי לתכנן מראש את המסלול ולקבוע באלו אזורים תתמקדו. בכדי לחוות את הודו במלואה ולבקר בכל המקומות המומלצים, יהיה עליכם להקדיש כחודש לטיול באזור או לבקר בהודו מספר פעמים. רשימת האטרקציות הבאה תסייע לכם לוודא שאתם לא מפספסים אף אטרקציה תיירותית מרכזית.

 

מבנה הטאג' מאהל ומצודת אגרה 

הכול מסכימים כי מדובר באחד מהמבנים המיוחדים והיפים בעולם. המבנה המרהיב משמש מוקד תיירותי אליו מגיעים תיירים מכל רחבי העולם. מבנה הטאג' מאהל הוקם במאה ה-17 והשתמר מאז במלוא הדרו. המבנה הופך מרהיב בלילות של ירח מלא. יחד עם הביקור בטאג' מאהל כדאי לבקר גם בארמונות היפים של מצודת אגרה באזור.

  

אגם פיצ'ולה המרהיב

את האגם היפיפה תוכלו למצוא בעיר אודייפור יחד עם נופים מרהיבים, מקדשים עתיקים וארמונות. אי קטן במרכז האגם מסתיר ארמון קדום מצופה שיש לבן. אגם פיצ'ולה מומלץ במיוחד לחובבי טבע, טיולים ונופים. אם אתם מגיעים להודו במסגרת קבוצתית, חפשו טיול שכולל גם ביקור באגם המיוחד ותדעו כך שמצאתם טיול מאורגן להודו שאסור לפספס וכדאי לבחור בו.

 

 מבצר וארמון אמבר  - קרוב לעיר ג'ייפור

מבצר מרהיב יחד עם ארמון מפואר אותם תמצאו על גבעה גבוהה המשקיפה על האזור כולו. הארמון בנוי מ-4 מוקדים כאשר לכל מוקד יש כניסה משלו ואופי משלו. בתוך הארמון תפגשו ציורי קיר מרהיבים, שרידים המספרים את סיפור חייהם של השליטים שהתגוררו בארמונות ואת רוח התקופה. נצלו את הביקור בארמון על מנת לבקר במסעדות טובות באזור ולגלות רמה גבוהה של קולינריה בהודו האותנטית.

 

רחוב הקולאבה בעיר מומביי

זהו הרחוב בו תמצאו את השווקים האותנטיים של הודו ותוכלו לרכוש תבלינים, בגדים, בדים, מזכרות, עתיקות ועוד. רחוב הקולאבה  מציע בתי קפה, ברים, מסעדות טובות ובתי מלון נקיים בסגנון מערבי. אם אתם מבקרים בהודו לראשונה זהו הרחוב בו תוכלו למצוא בית מלון טוב, להכיר את הודו ולהתחבר לתרבות המקומית.

 

העיירה היפה ורקלה

עיירת חוף קסומה ופופולרית  בדרום הודו עם חופים יפים ושקטים, אווירה רגועה ונופים מדהימים. לאורך החוף תוכלו למצוא מסעדת מקומיות ובתי קפה למסע של קולינריה בהודו, בתי מלון מקומיים, שווקים קטנים ומפגשים עם התרבות ההודית האותנטית.



חיפוש טיול
יעד
סוג טיול
ללוח הטיולים המלא
ללוח ההרצאות המלא
טיולים לפי נושא
משהו קצר וטוב
טיולי עומק גיאוגרפיים
טיולי ג'יפים
טיולי רגל קל לאוהבי לכת
טרקים
טיולי שייט
טיולי משפחות
טיולי פסח
טיולי אופנועי שלג
טיולים מאורגנים לשומרי מסורת
טיולים לנוסע העצמאי
טיולים בארץ
טיולים מאורגנים לקבוצות סגורות בלבד
ביוטיוב איילה גיאוגרפית מחבקים עולם
בפייסבוק איילה גיאוגרפית מבית איילה נסיעות
ערוץ איילה גאוגרפית ביוטיוב איילה גיאוגרפית בפייסבוק איילה גיאוגרפית באינסטגרם
03-943-6030 איילה גיאוגרפית
הצהרת נגישות אבטחת מידע מידע כללי, תנאים ואחריות אודותינו
חברות קבוצת איילה        
UX ועיצוב גרפי קידום אתר ע"י    CYBERSERVE
כל הזכויות שמורות לאיילה גיאוגרפית © 2015